עמוד השדרה
New member
במוצ"ש הקרוב, ליל ט' באב, רוב קווי הלילה במדינה לא יפעלו
במוצ"ש הקרוב, ליל ט' באב, רוב קווי הלילה במדינה לא יפעלו
למעט: קווים 200 בחיפה ו 210 בקריות (וכמובן גם קו 1 של המטרונית ורכבות הלילה) וככל הנראה גם קו 469 בין באר שבע - נתב"ג - ת"א.
ההבדל הזה מעיד אפילו יותר מהתח"צ בשבת עצמה על ההבדל בין ההתייחסות של משרד התחבורה לתחבורה ציבורית במטרופולין חיפה לעומת שאר המדינה.
וכאן אין שום תירוצי סטטוס-קוו, חוק, תקנות ושאר ירקות...
המאבק צריך להתחיל במאבק על הלילות ואפשר לרתום גם את תחילת העבודות בגוש דן לטובת המאבק. עידוד שימוש בתחבורה ציבורית, זה גם עידוד שימוש בקו 1 הגוש דני בלילה במקום ברכב פרטי. אם קו 1 של המטרונית פועל בלילות כולל בליל ט' באב, אין שום סיבה שקו 1 הגוש דני לא יעשה זאת.
אם במטרופולין חיפה קווי לילה מוגדרים לכלל האוכלוסיה, אין סיבה שבשאר המדינה לא תחול הגדרה כזו.
אז לפני שנאבקים בסלע של השבת, כדאי להיאבק את המאבק האלמנטרי הזה.
במוצ"ש הקרוב, ליל ט' באב, רוב קווי הלילה במדינה לא יפעלו
למעט: קווים 200 בחיפה ו 210 בקריות (וכמובן גם קו 1 של המטרונית ורכבות הלילה) וככל הנראה גם קו 469 בין באר שבע - נתב"ג - ת"א.
ההבדל הזה מעיד אפילו יותר מהתח"צ בשבת עצמה על ההבדל בין ההתייחסות של משרד התחבורה לתחבורה ציבורית במטרופולין חיפה לעומת שאר המדינה.
וכאן אין שום תירוצי סטטוס-קוו, חוק, תקנות ושאר ירקות...
המאבק צריך להתחיל במאבק על הלילות ואפשר לרתום גם את תחילת העבודות בגוש דן לטובת המאבק. עידוד שימוש בתחבורה ציבורית, זה גם עידוד שימוש בקו 1 הגוש דני בלילה במקום ברכב פרטי. אם קו 1 של המטרונית פועל בלילות כולל בליל ט' באב, אין שום סיבה שקו 1 הגוש דני לא יעשה זאת.
אם במטרופולין חיפה קווי לילה מוגדרים לכלל האוכלוסיה, אין סיבה שבשאר המדינה לא תחול הגדרה כזו.
אז לפני שנאבקים בסלע של השבת, כדאי להיאבק את המאבק האלמנטרי הזה.