במוצ"ש הקרוב, ליל ט' באב, רוב קווי הלילה במדינה לא יפעלו

מצב
הנושא נעול.
במוצ"ש הקרוב, ליל ט' באב, רוב קווי הלילה במדינה לא יפעלו

במוצ"ש הקרוב, ליל ט' באב, רוב קווי הלילה במדינה לא יפעלו
למעט: קווים 200 בחיפה ו 210 בקריות (וכמובן גם קו 1 של המטרונית ורכבות הלילה) וככל הנראה גם קו 469 בין באר שבע - נתב"ג - ת"א.
ההבדל הזה מעיד אפילו יותר מהתח"צ בשבת עצמה על ההבדל בין ההתייחסות של משרד התחבורה לתחבורה ציבורית במטרופולין חיפה לעומת שאר המדינה.
וכאן אין שום תירוצי סטטוס-קוו, חוק, תקנות ושאר ירקות...
המאבק צריך להתחיל במאבק על הלילות ואפשר לרתום גם את תחילת העבודות בגוש דן לטובת המאבק. עידוד שימוש בתחבורה ציבורית, זה גם עידוד שימוש בקו 1 הגוש דני בלילה במקום ברכב פרטי. אם קו 1 של המטרונית פועל בלילות כולל בליל ט' באב, אין שום סיבה שקו 1 הגוש דני לא יעשה זאת.
אם במטרופולין חיפה קווי לילה מוגדרים לכלל האוכלוסיה, אין סיבה שבשאר המדינה לא תחול הגדרה כזו.
אז לפני שנאבקים בסלע של השבת, כדאי להיאבק את המאבק האלמנטרי הזה.
 

נתנאל531

Well-known member
היחס לכל הקוים שהזכרת הוא כאל קווי לילה 'יוממים'

במוצ"ש הקרוב, ליל ט' באב, רוב קווי הלילה במדינה לא יפעלו
למעט: קווים 200 בחיפה ו 210 בקריות (וכמובן גם קו 1 של המטרונית ורכבות הלילה) וככל הנראה גם קו 469 בין באר שבע - נתב"ג - ת"א.
ההבדל הזה מעיד אפילו יותר מהתח"צ בשבת עצמה על ההבדל בין ההתייחסות של משרד התחבורה לתחבורה ציבורית במטרופולין חיפה לעומת שאר המדינה.
וכאן אין שום תירוצי סטטוס-קוו, חוק, תקנות ושאר ירקות...
המאבק צריך להתחיל במאבק על הלילות ואפשר לרתום גם את תחילת העבודות בגוש דן לטובת המאבק. עידוד שימוש בתחבורה ציבורית, זה גם עידוד שימוש בקו 1 הגוש דני בלילה במקום ברכב פרטי. אם קו 1 של המטרונית פועל בלילות כולל בליל ט' באב, אין שום סיבה שקו 1 הגוש דני לא יעשה זאת.
אם במטרופולין חיפה קווי לילה מוגדרים לכלל האוכלוסיה, אין סיבה שבשאר המדינה לא תחול הגדרה כזו.
אז לפני שנאבקים בסלע של השבת, כדאי להיאבק את המאבק האלמנטרי הזה.
היחס לכל הקוים שהזכרת הוא כאל קווי לילה 'יוממים'
ולא כאל קווי לילה 'מבלים', והראיה שהם פעילים במשך כל השנה, ולא רק בקיץ.
&nbsp
אין קשר לאזור הגאוגרפי של מטרופולין חיפה, אלא להגדרה של קו. וזה בלי קשר לכך שגם במטרופולוני תל אביב וירושלים צריכים לפעול קווי לילה בודדים באופן שוטף כבמטרופולין חיפה, ללא קשר לסוגיית ההפעלה בשבת.
 
יש קשר לאזור הגיאוגרפי, כי רק במטרופולין חיפה משרד התחבורה

היחס לכל הקוים שהזכרת הוא כאל קווי לילה 'יוממים'
ולא כאל קווי לילה 'מבלים', והראיה שהם פעילים במשך כל השנה, ולא רק בקיץ.
&nbsp
אין קשר לאזור הגאוגרפי של מטרופולין חיפה, אלא להגדרה של קו. וזה בלי קשר לכך שגם במטרופולוני תל אביב וירושלים צריכים לפעול קווי לילה בודדים באופן שוטף כבמטרופולין חיפה, ללא קשר לסוגיית ההפעלה בשבת.
יש קשר לאזור הגיאוגרפי, כי רק במטרופולין חיפה משרד התחבורה
מתייחס לקווי לילה עבור כלל האוכלוסיה ולא ל"מבלים" בלבד.
המדיניות של משרד התחבורה במטרופולין חיפה שונה ממדיניותו לגבי שאר המדינה.
וזה בולט במיוחד באפליה שבין קו 1 של המטרונית לקו 1 במטרופולין הגדול יותר.
 

אורי404

New member
אולי זה בגלל מחוזות אחרים במשרד התחבורה

יש קשר לאזור הגיאוגרפי, כי רק במטרופולין חיפה משרד התחבורה
מתייחס לקווי לילה עבור כלל האוכלוסיה ולא ל"מבלים" בלבד.
המדיניות של משרד התחבורה במטרופולין חיפה שונה ממדיניותו לגבי שאר המדינה.
וזה בולט במיוחד באפליה שבין קו 1 של המטרונית לקו 1 במטרופולין הגדול יותר.
אולי זה בגלל מחוזות אחרים במשרד התחבורה
אולי גם בגלל דרך פעולה שונה של חברת "יפה נוף" משל נת"ע. אולי גם עיריית חיפה יותר, התערבה מאשר רשויות מקומיות בגוש דן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה