במדבר,פרק ח´,תנ"ך 2000

  • פותח הנושא TkTk
  • פורסם בתאריך

TkTk

New member
במדבר,פרק ח´,תנ"ך 2000

ויאמר משה אל אהרון לפני כל העדה:"בוא מכות אם אתה גבר". וישלך אהרון את כותנתו מעליו ויזעק אל ה´(שם בדוי) צעקה גדולה ביום ההוא. ושב לו ה´ את כוחו, ויבתר את און משה. וזעק משה יען כי כאב גדול הוא, וימצא לו ה´ כיסא לנוח בו. ויאמר אהרן לבנ"י לאמור:"ככה יעשה לאיש אשק ידע את אשתי פעמיים". ויען משה: "הלצחקני אתה בא? הלא נעוץ נעצתי באישתך חצי תריסר פעמים, לא פחות". ואהרון זקן,בא בימים, ולא יעמוד לו כוחו בימים ההם עוד, ויבך על מר גורלו, וקרא אליו את אישתו. ותבוא אשת אהרון אליו ותאמר לו:"למה זה משה ממאן לבוא אליי היום?" ויען אהרון:"אפס כי שווים אנחנו. בתור ביתרתי את אונו, וכוחו לא עמד לו". ותצא אשת אהרון מעליו, ותקרע בגדיה כי אין בישראל גדול כמשה. ותעבור מעל פני משה, ותכס פניה למען לא יראה אותה בצערה. ויראה משה כי בוכייה הנערה, ויקרא אליה:"קראתי את ה´, ויבא לך את יהושוע בן-נון ויעמוד לו כוחו". ותשמח אשת אהרון בליבה,ותזבח לה´ ביום ההוא,שני כבשים בני שנה תמימים. והיה ביום ההוא ויבוא יהושוע בן-נון לפני כל העדה, ויסך עליו אהרון שמן, ויברך אותו לאמור:"כה אמר ה´,יש לך אישור לבקע את אשת אהרון,בחברווווות". ויצחק יהושוע בן-נון צחוק גדול, ויען כי ביצע זממו מאות פעם עם הנערה. ויאמר לו אהרון:"מדוע זה צחקת בני?" ויאמר לו:"עזוב,סתם תתבאס אחי,אבל אישתך שוכבת עם כל העיר..." ויען לו אהרון:"גבעתיים...גם כן עיר...". זהו.
תמר
 

m.n

New member
אוקיי........

אחד הדברים הכי מצחיקים שקראתי בחיים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מאיפה זה???
 
זה באמת היסטרי שחבל על הזמן

אבל אני שונאת את הקטעים האלה. זה מעמיד את התנ"ך והדת באור ממש מגעיל, אני שונאת שצוחקים על דברי קודש והופכים את זה לבדיחה יומיומית.אני יודעת שזה מממש לא בכוונה לפגוע או להרע, אלא להצחיק לשעשע והכל אבל לא יודעת.. זה מפריע לי... בעיניי זה לא במקום... אני מצטערת אם אני הורסת שמחות אבל בתור דתיה אני באמת לא אוהבת את זה... סורי... רוני
 

Charlotte

New member
חחחחחח../images/Emo6.gif

ענק, אהבתי! רק בגלל קטעים כאלו אני שמחה ללמוד תנ"ך! קטי. *נקרעת*
 

your engel

New member
חחחח....

אני קוראת ונקרעת מצחוק...
אני אוהבת את הקטעים האלו... חחחחחחחחחח
 

NasTy GirL

New member
../images/Emo108.gif../images/Emo108.gifD-:

פששששששששששש...מצחיק... לאח שלי בבית [ליד השלט של "מאורת הרשע של דיאגו ווינצ´זו] בכניסה יש משהו דומה... זה מצחיק, אבל ההוא ממש קרע אותי...הייתי צריכה לא לצחוק בשביל שלא ייראו שקראתי את זה, כי זה קצת <הרבה קצת> גס... D-:
 

FlowerPower

New member
פחחח

אחחח... מעניין מה יקרה אם אני יראה את זה לרינה המורה לתנ"ך... זה יהיה קורע...
חחחחחח אין נקרעתי מצחוק!!!! מאיפה זה??? ליהי
 
למעלה