בלעדי: דיווח על חטיפה!

בלעדי: דיווח על חטיפה!

ברדיו קול פלסטין דווח כעת על חייל וקצין שנחטפו באזור מעלה אדומים. בצה"ל נערכות סריקות ובדיקות ומתייחסים לדיווח ברצינות למרות שמדובר במקור פלסטיני של הרדיו בלבד. לא לפירסום בשלב זה ומוגש באדיבות בלעדית לחברי הפורום היקרים !
 
אופס ..סבבי פה! מה המצב?

שנים שלא ראינו לא שמענו..אתה גדול! תמשיך כחה!המשך ערב נעים עפתי,
 
המקור לידיעה:

לפני כ20- דקות בשעה 20:30 בדיוק דיווח לי את זה במדוייק ערבי ששמע זאת באותו רגע קול פלסטין ובעקבות זאת התקשרתי מיד לעיתונאי בכיר שאני מכיר והוא הגיב לי שזה ידוע לו אך הצבא טוען שמעבר לידיעה מקול פלסטין אין לו מידע נוסף והצינזורה כעת אוסרת לפרסם את זה אך לטענת הפלסטינים מדובר בחייל וקצין שנחטפו באזור מעלה אדומים וכאמור צה"ל מבצע בדיקות בנושא. כמו"כ ראיתי כעת בקומונת און ליין שהוא גם הביא את ההודעה הזו בצורה לקונית ויבשה כמה דקות אחרי שכבר פירסמתי את זה כאן בדיווח ראשוני ובלעדי בצורה ברורה כולנו תקווה ותפילה לבורא עולם שאכן נתבדה. בשורות טובות !!!
 

יודלביץ

New member
ישנה קנאה וישנה קנאה

כאן נראה יותר שהאימרה המתאימה היא "הקנאה והתאוה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם".
 

יודלביץ

New member
אולי הוא ראה זאת איפה שאתה ראית!

הרי ההודעה שלך הופיע ב"רוטר נט" 10 דקות לפני שהכנסת אותה לכאן. ואני חייב לומר שיותר סביר שהעתקת את זה משם מאשר שאני יאמין לסיפורי המעשיות המזרחיות שלך (ערבי סיפר לי, שהוא שמע...) אז בבקשה ספר אמת ואח"כ תלך לזלזל במקומות שכולנו (כולל אתה...) נהנים מהם.
 

יודלביץ

New member
כוונתי לעילוי ממיר

מה שברור שאון ליין לא הכניס הודעה לקומונה, על סמך הידיעה שהופיעה בפורום חרדים...
 

מטבח

New member
כל הכבוד על הידיעה!

אבל אולי תסביר קצת מה שייך און ליין לכל העסק, אתם מתחרים יש לך איזה קומונות חדשות שאתה צריך לפרסם שאני כתבתי את זה בצורה זו, אבל הוא... אם אכן יש לך קומונה מתחרה ספר לנו בבקשה! וחוץ אני לא מבינה ואם אדון עילוי פרסם זאת בפורום אז כבר חל צו איסור פרסום בתחומי תפוז, יתכן אכן שהוא ראה זאת כאן בדק ומצא שהידיעה נכונה, אז מה עכשיו עליו לעשות, לכתוב שמעתי מהעילוי
 
אני בדרך לתל ציון

עברתי שלושה מחסומי משטרה דבר שבחיים לא היה מסתבר שיש משהו בידיעה
 
איזה בלעדי ואיזה בטיח.קיבלת ביפר.

בכל אופן מדובר בהודעה כוזבת של איזה ערבי משועמם שרצה קצת עקשן כדוגמת בחורים חרדים משועממים להבדיל שאוהבים להניח תיק ולדווח על חפץ חשוד.....
 
למעלה