בלי נושא
עוד שעה ועשרים דק` אני הולכת לפסיכית החדשה שלי...הלוואי ויהיה טוב...אמן ואמן בלי עין הרע. אמממ....אני מרגישה על הפנים עכשיו, אכלתי ארוחת צהריים ואני עומדת להקיא אותה עוד כמה דק`...אני שונאת את ההרגשה הזאת שאני לא יכולה לזוז אחרי שאכלתי....גם בגלל זה אני שונאת לאכול... ההורים שלי לא מבינים שהם עושים לי רע. אני אוכלת כדי לרצות אותם, ואז אני צריכה להקיא... אני רק חושבת על הפגישה עם הפסיכית והלב שלי מתחיל לפעום...אני כלכך בלחץ...טוב כמו שאמרתי- נקווה לטוב. ואם אני לא אוהב אותה אני אבקש להחליף אותה.
עוד שעה ועשרים דק` אני הולכת לפסיכית החדשה שלי...הלוואי ויהיה טוב...אמן ואמן בלי עין הרע. אמממ....אני מרגישה על הפנים עכשיו, אכלתי ארוחת צהריים ואני עומדת להקיא אותה עוד כמה דק`...אני שונאת את ההרגשה הזאת שאני לא יכולה לזוז אחרי שאכלתי....גם בגלל זה אני שונאת לאכול... ההורים שלי לא מבינים שהם עושים לי רע. אני אוכלת כדי לרצות אותם, ואז אני צריכה להקיא... אני רק חושבת על הפגישה עם הפסיכית והלב שלי מתחיל לפעום...אני כלכך בלחץ...טוב כמו שאמרתי- נקווה לטוב. ואם אני לא אוהב אותה אני אבקש להחליף אותה.