בליעת זרע -

Liroy25

New member
בליעת זרע - ../images/Emo2.gif

טעים ומרווה או שמא זוועת עולם? בעד ונגד - הפינה לשיפוטכם!
 

Yaniv-DC

New member
יאאאא!

כאילו, אתה מצפה שבחור תמים כמוני יענה על זה?
 

.m

New member
לא רוצה להלשין, אבל...

אם כבר הזכרת את במחן הסקס של נענע, תרשה לי להזכיר לך את זה... תמים...
mai
 

Yaniv-DC

New member
ההודעה הוצאה מהקשרה.

חגיגות שנתיים? לא הגענו לזה. הכל פיקציה של העיתונות. ואני מכיר את זה, אני הרי חלק ממנה
 

.m

New member
תורצים, תרוצים...

בשורה התחתונה - בולע או לא בולע?
(קצת מזכיר, לא?) mai
 

.m

New member
אין לי כ"כ מה לתרום פה

אני לא בולעת. ואם להיות כנה - אוראלי לא נכנס ברשמית ה"דברים שמאי הכי טובה בהם"... מה לעשות, אפ´חד לא מושלם. אפילו לא אני.
mai (שתמיד שמחה לקבל טיפים
)
 

Yaniv-DC

New member
טוב לי אוראלי.

אוראלי זה דווקא טוב מאוד. ויניב טוב בזה מאשר בכל דבר אחר. אלה מכם שמכירים אותי, מכירים את הבעייה שלי עם אותיות שורקות, בעיקר ב-ש´. אמנם דאפי דאק עדיין שם אותי בקטן, אבל עדיין יש איזשהו צליל לא נעים כשאני נאלץ להשתמש באותיות הנוראות הללו. יש לזה סיבה. הלשון שלי גדולה, אם אני לא טועה מאי אפילו ראתה אותה (מבחוץ אחרי הכל היא בכ"ז אישה). גדולה מאוד אפילו. או כמו שסטוץ לשעבר אמר לי פעם - הלשון שלך, זה הדבר שאני הכי אתגעגע אליו". אמנם לא עניתי על שאלת המקור, אבל הייתי חייב להציל את כבוד האוראלי.
 
משום מה...../images/Emo6.gif

|חיוך ע-נ-ק| זה מה שעשתה לי ההודעה שלך. "לשון ענקית" "אותיות שורקות"... יניבי, אתה בסדר גמור.
 

Liroy25

New member
אבל כשנמצאים בזוגיות ארוכה

ולאחר שבוצעה בדיקת איידס אז אין בעיה לבלוע..לא?! חוץ מזה תסכים איתי שזאת דרך נהדרת לענג את בן הזוג שלך! מעין סוג של הקרבה שהוא לא בהכרח היה מצפה לה!
 

ביג דיל

New member
הרשו לי להיות הראשון שעונה ברצינות

אבל לפני שאני אענה, אני אסייג את דברי. כמו שכתבו פה כבר, לא לתת לכל אחד לגמור בפה, שלא לדבר על לבלוע. מי יודע איפה הדבר ההוא היה לפני זה...
. בכל מקרה, בנוגע לבליעה - זה קרה פעם אחת, וגם זה בגלל שאהבתי אותו. מעבר לזה - לא משהו שבא לי לעשות ביום יום. לא נורא, אבל גם לא שוס. אני לא שולל על הסף, אבל זה גם לא יהיה ברשימת "10 הדברים שביג דיל ממליץ לעשות". ועכשיו - תפסיקו להיות תקועים מול המחשב. יש מרתון סאות´פארק!!!
 
סוף סוף מישהו פותח את הפה...

ועונה ברצינות. לדעתי ,הקטע של לגמור בפה הוא בעצם משהו שנועד להעצים את ההנאה של הבן זוג (אני מניח שרובנו צפינו בסרט כחול שמכיל סצינה כזו ופינטזנו על כך) ולכן אם אנחנו עם מישהו אהוב, מישהו שהוא יותר מסטוץ ללילה (או שאתם סתם מיוחמים ומרגישים שפספסתם המון בעשרות שנים של הדחקה ורוצים להשלים את החסר בשבועיים) אז למה לא ? והטעם,זה לא כבד אווז (או סלט נבטים מוקפץ ברוטב ויניגרט,ביג דיל) אבל זה משהו שבהחלט אפשר לסבול(והאמת , די בקלות כי הטעם לא נורא בכלל),כאשר זה משהו שרוצים לעשות עבור בן הזוג. ולגבי מי שהתפלא על עצם השאלה בשל האספקט הרפואי, אלא אם אתה מוצץ לבן זוגך עם קונדום (או מלקק סוכריות עם העטיפה) אין הרבה הבדל אם גומרים לך בפה או לא,כי גם הנוזל המקדים מכיל וירוסים, ובכלל כדאי לקרוא את זה.
 

Liroy25

New member
פותח את הפה? אחלה! אבל בולע?

תאמת? אני די מסכים עם מאי. היתרון האוראלי היחידי שלי נמצא בדיבור, אבל כשזה מגיע לביצועי נגינה על חליל...צ´מעו! לבלוע טרם ניסיתי, וגם לא רואה לזה צפי בזמן הקרוב. מודה שזה די דוחה אותי (והלשון עדינה בנדון) מה שכן כשהצד השני מבצע זאת האורגזמה הטובה ביותר שלי!
 

xanadu

New member
אודה ואתוודה, צבוע שכמוני

חוץ מפעם אחת שזה קרה בטעות, לא התקרבתי לסיטואציה כזאת ואין לי גם תוכניות לחרוג מכך. כשעלי מבוצעת הפרוצדורה, חופשי אחותי, הורה ממטרה.
 

EyeSeeYou

New member
לטעום תמיד שווה לנסות

המממ..אני נוטה לקבל את הפרוטאינים שלי במקום אחר
, ובדרך כלל לאחר חדר כושר בהשגחת מאמן
.. כך שעניין הבליעה
, לא משהו שהייתי רוצה להפוך לשגרה, אם כי מה לעשות רבותי...לגמור למישהו בפה זה הדבר הכי קרוב לכוס נשי
שרובינו נחווה עוד בעתיד. באופן כללי, וכנראה בניגוד לאחרים פה, אני דווקא נמנה על האסכולה האוראלית
(לקבל ולתת). ולגמור למישהו בפה זה בהחלט מענג, אבל לא הייתי מבקש ממנו לבלוע, זה לא מוסיף לאקשן מבחינתי (וטרחתי לבדוק את זה מספר פעמים). מעבר לזה, ההקשר התזונתי
שבעניין שאני מתפלא שאף אחד לא הז-ק-יר כאן, להלן תשובה מוסמכת- A typical ejaculation fills up about one teaspoon; the actual amount is determined by a man´s age (younger men usually make more semen), when he last ejaculated, and how long he´s aroused before ejaculating, among other factors. Contrary to what you´ve heard, semen is not loaded with calories. Each teaspoon of ejaculate has about 5 - 7 calories and some 200 - 500 million sperm. Since sperm make up only about 1 percent of semen, what accounts for the other 99 percent? Well, its other ingredients include: Fructose sugar Water Ascorbic acid (a.k.a., vitamin C) Citric acid Enzymes Protein Phosphate and bicarbonate buffers (bases) Zinc Can swallowing semen enrich a poor diet? Unless you´re gulping gallons of it each day, it´s no substitute for real nutritious cuisine. אז כמו שראיתם, דל בקלוריות ועשיר בויטמין סי, פרוטאינים, אבץ ומים... Eye
 
למעלה