בלחץ

payloon

New member
בלחץ

אני בעלי לפני טיפול ivf וקיבלתי לעשות כל מיני בדיקות דם. עכשיו חודש שעבר היה לי ציסטה אז הרופא נתן לי לשתות גלולות כדיי להמיס את הציסטה. שתיתי אותם, גלולות בשם מליאן מי שמכיר, ויש לי הפרשות חומות בתחתונית, ממה זה יכול להיות כדיי ללכת לרופא שיבדוק. האים למשהיא היה את אותה תופעה. אשמח לקבל תשובה. מור.
 

גלי12

New member
מנסיון שלי עם אותה בעיה

קיבלתי גלולות אחרות אוטרו ציקלן וגם היה לי דימום חלש (הרופא הכין אותי לזה) בכל אופן כדאי מאוד שתקראי את העלון המצורף לגלולות ויכול להיות שתופיע שם הערה כי ייתכנו דימומים חלשים במהלך הטיפול.
 

payloon

New member
מסר אישי לגלי 12

גם לך היתה את אותה בעיה? ומה עשית בנידון, היית אצל רופא. ומה אמר לך. אשמח לקבל תשובה.
 

bapi

New member
אם את רוצה לשלוח מסר אישי

את צריכה במקום ללחוץ על "תגובה" ללחוץ על "מסר למחברת" ואז היא היחידה שתקבל את ההודעה לתיבת המסרים וזה לא יופיע על גבי הפורום
 
הדימום נובע מכך שזו גלולה במינון

מאוד נמוך.זו בעצם גלולה למניעת הריון ,ו כל הגלולות מהדור החדש הן כאלה. ההמלצה היא להקפיד על לקיחת הגלולה בשעה מדוייקת כל יום, וללא סטיות בזמן. לי זה לא עזר והיה לי דימום חלש (יותר מכתמים) מכיוון שאני לא רזה במיוחד, כמות ההורמונים לא הספיקה לי לכן הגדלתי את המינון. תתיעצי עם הרופא שלך בהחלט אין מה להלחץ.
 

payloon

New member
עדיין לחוצה.

שוב פעם זו אני עים הדימום עקב הגלולות. עדיין ממשיך הדימום והוא מלווה עים כאבים ממש כמו מחזור. מזה יכול להיות? זה מחזור? לא נראה לי, אני במחזור ממש סובלת מדימום עצבני וכרגע יש דימום לא רציני. קרה למשהיא את אותה בעיה? אני מאוד מקווה שבסוף יגיע המחזור האמיתי. אשמח לקבל תשובה . מור.
 
למעלה