בלוטת התריס
שלום רב, קיבלתי תוצאות בדיקת דם התברר לי שתפקוד הבלוטה שלי כרגע לא תקין, אני בשבוע העשירי להריון והתוצאות שקיבלתי הן : tsh 0.01 free t4 26.24 total t3 3.0 אני בלחץ היסטרי ואין לי תור לאדרינולוג עד לשבוע הבא. בבדיקה ישנה מלפני ההריון ( מלפני שנה) התברר לי שהערכים שלי היו : tsh 0.32 וה- free וה- total מאוזנים לחלוטין, האם יש סיבה להיסטרייה שנוראית שלי האם יש סיכוי לפגיעה בעובר , אנא נסי להרגיע אותי עד שהראה את המומחה. כמובן שעד היום לה ידעתי כלום ולא עשיתי כלום בנידון.
שלום רב, קיבלתי תוצאות בדיקת דם התברר לי שתפקוד הבלוטה שלי כרגע לא תקין, אני בשבוע העשירי להריון והתוצאות שקיבלתי הן : tsh 0.01 free t4 26.24 total t3 3.0 אני בלחץ היסטרי ואין לי תור לאדרינולוג עד לשבוע הבא. בבדיקה ישנה מלפני ההריון ( מלפני שנה) התברר לי שהערכים שלי היו : tsh 0.32 וה- free וה- total מאוזנים לחלוטין, האם יש סיבה להיסטרייה שנוראית שלי האם יש סיכוי לפגיעה בעובר , אנא נסי להרגיע אותי עד שהראה את המומחה. כמובן שעד היום לה ידעתי כלום ולא עשיתי כלום בנידון.