../images/Emo3.gif
לא נותנים לכרובי לישון לא נותנים לכרובי לישון. בואו נעשה לו אמבוש נקפוץ עליו כשיחזור מהעבודה הביתה, מישהו יתלבש לו על הצוואר, נעשה לו שמיכה, ננער אותו, נשקה אותו בכוח איזה ויסקי זול, נפעיל לו ליד האוזן איזה טכנו טוב, ואם הוא ימשיך להיות מסכןןןןןןן נקפוץ עליו עד שכל המסכנות תצא ממנו [אגב, אם אני אקפוץ עליו יצאו ממנו עוד הרבה דברים, לא רק הדיכי]. כן, מי עוד בדיכאון היום?