שלכת בסתיו
New member
בלאק-אאוט של מחשבה...
אני תמיד כותבת במעברי הימים בשעות הקטנות של לילות לבנים ותמיד מתחילה עם קצה חוט של מילה ובאמצע נתקעת, וכבר לא יכולה ואז זה מגיע, בלאק-אאוט של מחשבה הסכר נפרץ, ואני מלאה במילים, ב ידיעה (?)
אני תמיד כותבת במעברי הימים בשעות הקטנות של לילות לבנים ותמיד מתחילה עם קצה חוט של מילה ובאמצע נתקעת, וכבר לא יכולה ואז זה מגיע, בלאק-אאוט של מחשבה הסכר נפרץ, ואני מלאה במילים, ב ידיעה (?)