בלאי טבעי???

shalom wulich

New member
בלאי טבעי???

בדיוק אתמול אמרו לי שאני לא מעביר בתבונה הילוכים. מי שמכיר את גבעת נפוליאון מכיר את הצד המזרחי שאפשר לתרגל עליו ירידות ועליות טכניות קצרות ואכזריות. היום בבוקר (איזו אחיזה יש, משהו) שוב ניסיתי את מזלי עם אחת העליות (ללא הצלחה), לקראת הסוף שלה יש קטע של סלאלום קצר. כל כמה ניסיונות אני משתמש בפלטה אחרת (סביב השני מלמעלה). לקראת סוף הזמן שלי ניסיתי את העליונה, מכת כוח ממש לפני הסוף אני שומע רעש חד. הנה התוצאה. במבט קרוב יותר ראיתי שגם הגלג"ש השני התעקם. בדיוק אתמול חשבתי שסיימתי עם מכת הטיפולים שנחתה עלי....
 

timon1

New member
לא יודע איזן תשובה ציפית לשמוע

אבל הנה מה שתשמע ממני: לפי תאור המקרה שלך ולפי התוצאה הסופית נראה כאילו ביצעת העברת הילוכים תוך כדי הפעלת כוח יותר [הרבה יותר] מסביר שהביאו ביחדאת הקסטה שלך למצבה העגום והנוכחי, אתה צריך ללמוד להעביר הילוכים כמו שצריך [וגם בעליה חזקה ניתן למזער עומסים כשעושים זאת נכון]. לדעתי המקרה לא נכלל במסגרת האחריות ואם החנות תחליט משום מה לזכות אותך על הקסטה היא תפתח לעצמה את שערי הגהנום. אגב, ביצוע מרשים, כזה עוד לא ראיתי...
 

shalom wulich

New member
לא העברתי תוך כדי עליה...

אין זמן לזה בעליה הזו. לא ציפיתי לשום תשובה ספציפית. הייתי כל כך המום מזה שבכלל אפשר להגיע למצב כזה שהחלטתי לשתף את הפורום. רק לידיעה כללית הקסטה עשתה כבר 10000 ק"מ אז בלאי טבעי וכוח מתפרץ עושים את שלהם.
 

konaman

New member
מי שאמר צדק!!!

השתדל להמנע מהעברת הילוכים במהלך עלייה. כנס לעליה עם ההילוך שאיתו תוכל לסיימה. אל תבוא ב"תנופה" בהילוך קשה ותחיל להעביר להילוכים קלים. גלג"ש יכולים להמוד בהמון עומס אנכי כלומר בכיוון השרשרת, כשאתה מעביר הילוכים תוך מאמץ אתה יוצר עומס רוחבי ולכן נשבר הגלג"ש לא נורא יש צרות גדולות יותר וחשןב ללמוד לרכב משותפיך לרכיבות!!!!!
 

shalom wulich

New member
לא הבנתם...?

אין זמן להעביר הילוך בעליה הזו... פשוט נשבר תחת העומס.
 

IcePack

New member
../images/Emo2.gif

קשה להאמין, נזק כזה מהעברת הילוכים אגרסיבית... נראה כמו מכה עם פטיש. אולי נגרם בגלל כשל של החומר, משהו ביצור הקסטה. מרשים
 

eizen16

New member
ספר לנו באיזו קסטה מדובר

אולי לחלק מאיתנו יש כזו - ואז נצטרך להצטייד בקסטה ספייר
 
למעלה