בלאט.

darkman 36

New member
אובקורס ווי אר + ../images/Emo32.gif

פורום נחמד פורום חביב אני צריך שרת להעלות ת'תמונה של הכותרת לבלוגי בישראבלוג ואני פשוט לא מוצא!!! אז בבקשה תרשו לי להעלות אותה כאן. ת'נקס.
 

אסִי

New member
../images/Emo123.gif

היית פונה אליי והייתי אומר לך איפה יש שרת להעלות תמונות... וזה לא בפורום
אבל העלת, אז נוותר לך הפעם.
פעם הבאה אני מוחק
 
למעלה