בלאט. סתם רציתי להפגין נוכחות (: ריממבר מי?
D darkman 36 New member 12/6/04 #2 אובקורס ווי אר + ../images/Emo32.gif פורום נחמד פורום חביב אני צריך שרת להעלות ת'תמונה של הכותרת לבלוגי בישראבלוג ואני פשוט לא מוצא!!! אז בבקשה תרשו לי להעלות אותה כאן. ת'נקס.
אובקורס ווי אר + ../images/Emo32.gif פורום נחמד פורום חביב אני צריך שרת להעלות ת'תמונה של הכותרת לבלוגי בישראבלוג ואני פשוט לא מוצא!!! אז בבקשה תרשו לי להעלות אותה כאן. ת'נקס.
א אסִי New member 12/6/04 #3 ../images/Emo123.gif היית פונה אליי והייתי אומר לך איפה יש שרת להעלות תמונות... וזה לא בפורום אבל העלת, אז נוותר לך הפעם. פעם הבאה אני מוחק
../images/Emo123.gif היית פונה אליי והייתי אומר לך איפה יש שרת להעלות תמונות... וזה לא בפורום אבל העלת, אז נוותר לך הפעם. פעם הבאה אני מוחק