בכי מתוך שינה

בכי מתוך שינה

הי!

קרה לכם שהתינוק בוכה/מייבב קלות במהלך הלילה ממש כל כמה דקות/רבע שעה, אבל מתוך שינה לגמרי?

קורה לפעמים שהבת שלי (שנה) בוכה קצת פעם/פעמיים במהלך הלילה מבלי להתעורר, אבל לא זוכרת שהיה ככה שבוכה כל כמה דקות מאז שנרדמה וכבר כ-3 שעות!
בדקתי ואין לה חום ונראה שהיא כרגיל... מה לעזאזל זה יכול להיות? (לא הגיבה כך בצמיחת שיניים קודמות)

תודה מראש!
 
יכול להיות שזה ביעותי לילה, לפחות זה מה שאני חושבת שיש

לקטנה שלי. לפעמים הם מתעוררים אבל מצליחים ישר להרדים את עצמם.
אני למדתי לא לרוץ ישר אליה אלא להסתכל במוניטור ולראות אם היא ממשיכה לבכות או חוזרת לישון. הרבה פעמים יש לה התעוררויות כאלה שהן לשנייה ולכאורה ללא סיבה.
 
למעלה