בכי בבקרים

PinkyRaSta

New member
בכי בבקרים ../images/Emo182.gif

החתול שלנו אוטוטו בן 8 חודשים <לא מסורס> וכבר כמה זמן שהוא ממש בוכה בבקרים ליד דלת הכניסה לחדר של אמא שלי. הוא מיילל אבל ממש חזק ומתמשך. זה מתחיל ב5 וחצי בבוקר ואז היא יוצאת, מחליפה לו מים, מוסיפה לו אוכל ומנקה את ארגז החול וכמובן מלטפת אותו והוא מגרגר כמו החיים :] אח"כ היא חוזרת לישון ולאחר כמה זמן הוא שוב ממשיך. זה מציק ולא רק שזה מעיר אותה זה גם מפריע לשאר דיירי הבית. יש לציין שהדלת של החדר שלי פתוחה אבל הוא עדיין בוכה ליד הדלת שלה. מה אפשר לעשות וממה זה נובע? זה קשור אייכשהו לזה שהוא לא מסורס? תודה לעונות ולעונים.
 

Benjamin Turner

New member
לא יכולה לסייע בענין היללות (אני

עצמי עדיין לא מצאתי לכך פתרון), אולם אינני סבורה שזה קשור להיותו לא מסורס (שלי מסורסים ואחד מהם נוהג כך). עם זאת, במידה ולא תסרסו אותו בקרוב, הבחורצ'יק יתחיל לסמן לכם את הבית, והריח לא בדיוק יהיה אוויר הרים צלול כיין (בלשון המעטה). כמו כן, יש סכנה שבמידה ותמתינו עד לאחר תחילת הסימון על מנת לסרס, החתול יהפוך את הסימון למנהג ולא יוותר על הפעולה המלבבת גם לאחר הסירוס. לכן מומלץ מאוד לסרסו בהקדם האפשרי (גם מבחינת הגיל והתפתחות מערכת השתן, זה הזמן האופטימלי למיטב ידיעתי).
 

PinkyRaSta

New member
כן נחנו מתכוונים לסרס אותו. ../images/Emo182.gif

במרפאה הוטרינרית אמרו לנו שרצוי לסרסו בגיל 8 חודשים <או 9 כבר לא זוכרת> והם כבר ישלחו לנו זימון מתי להגיע ולהביא אותו. ככה שזה אמור להיות בקרוב.
 
הוא מקבל חיזוקים חיוביים על ההתנהגו

*ת שלו- הוא מעיר אותה, והיא יוצאת, מאכילה ומלטפת אותו. כך הוא למד שכשהוא מתעורר (כמו שאר החתולים, בסביבות 4-5 בבוקר), כדאי לו לשבת ליד הדלת ולילל. סביר להניח שיצאו מהחדר אנשים שהוא אוהב, ילטפו ויאכילו אותו. ומדוע שלא ימשיך בכך??? נסו להתעלם *לחלוטין* מהיללות למשך שבוע. נראה מי ישבר קודם
לדעתי אין קשר לסירוס, אם כי כדי להמנע מסימון בבית ושאר מריעין, הקדימו וסרסו אותו.
 

PinkyRaSta

New member
וואלה ../images/Emo182.gif

גמני חשבתי ככה, אבל זה בלתי נסבל ואני מבינה אותה למה היא יוצאת, גמני לפעמים מתעוררת מזה והולכת אליו ומלטפת וזה וזה. כי להרדם עם היללות אחרי שכבר מתעוררים אז זה כמעט בלתי אפשרי וזה גם מעקצץ כזה כשהוא בוכה ולא עושים כלום. אבל טוב, אני אגיד לה לנסות להתעלם ונראה מה יהיה.. למרות שבסופו של דבר היא תצטרך לצאת.. ולא נראלי לי שהוא יפסיק. תודה בכל מקרה :]
 
למעלה