בי"ס למשחק, פרק 1- המשך.

מי שלא עשה...

נערת פרח מאושרת-מיקי טרל
pRiNcEsSa 10-נעם סטאר
SiM GirL-מאיה גארדנר
loli92-צ'ריטי סימפסון
«°•On£•Oƒ•a•KiNd•°»- דלהי רן
 

SiM GirL

New member
אני אעשה...

עוד מעט... כי רק לפני כמה זמן חזרתי מהמכינה.. יש לי מכינה קשה והרבה עומס.. אז תסלחי לי אם אני מעכבת טוב?
 
יש רק...

עוד 45 דק'!!!!!!!!!!!!!! מיד אחרי הפרק אני מזכירה ההדחה השניה!!! אחרי ההדחה ה-2 יהיה עוד כמה פרקים ואז הגמר! אז אל תשכחו לעשות את המשימה, אם מישהו מאחר לא נורא אם יאחרו עד השעה 18:00 יורד 3 נק' מכל שופט.(וכמובן אין סיכוי לקבל את הבונוס של 65 נק'!!!) אם יאחרו עד השעה 18:30 יורדות 6 נק' מכל שופט. אם יאחרו עש השעה 19:00 יורדות 9 נק' מכל שופט. אם יאחרו עד השעה 19:30 יורדות 11 נק' מכל שופט. אם יאחרו עד השעה 20:00 יורדות 14 נק' מכל שופט. אם יאחרו עד השעה 20:30 יורדות 17 נק' מכל שופט. אם יאחרו עד השעה 21:00 יורדות 20 נק' מכל שופט. אם יאחרו עד השעה 21:30 יורדות 23 נק' מכל שופט. וכמובן אם יאחרו עד השעה 22:00 לא יוכלו לקבל שום נק'!!!!!!!
 

SiM GirL

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifדחוף../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifחשוב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אני לא אוכל לעשות את המשימה עכשיו!!! אז בבקשה תקפיאי אותי או משהו.. כי יש לי ארוע ממש עוד מעט ואני עכשיו התקלחתי ולפני זה חזרתי מהמכינה ורק אז ראיתי את המשימה.. אז בבקשה!!! תקפיאי אותי או משהו ואז כשאני אצא מההקפאה את אעשה את המשימות שלא עשיתי!!! אני ממש מצטערת!!!
 
בת אחת עומדת לעוף!!!!!!

מחכה למשימות... מאיה- *הוקפאא* נעם- ?.... צ'רטי-?.... בגלל שסים גירל לא יכולה היום להגיש היא היחדיה שהוקפא ומחר יהיה הפרק בסביבות 14:00!!! וכמובן לפי הנק' המודחת.
 

loli92

New member
כנסי דחוף!!

פליז תאריכי את הזמן יש לי בעיה עם הסימס אני מתחננת!!! תני לי לפחות עד 19:00 בבקשה!!!
 
טוב...

מה עם צ'רטי??.. היא היחידה שלא ביקשה הערכה או משהו... טוב, אז בגלל שהרבה לא יכולות היום זה עד מחר באותה שעה כמו היום. (לא התחשבתי מספיק) לבנות שעשו(מיקי ודלהי) אתן יכולות לשנות(מי שרוצה) ובנתיים לנוח.
 

loli92

New member
יישש תודה חח

ו...ואני זאת שעשתה את צ'ריטי! והצלחתי אני עוד 5 דקות מעלה תמונות!
 

loli92

New member
המשימה של צ'ריטי!!

אהה ותודה שהעברת למחר =] אבל הצלחתי סוף סוף!!
 

loli92

New member
טוב אז הנה הסיפור...!

4 לפנות בוקר,צ'ריטי לא הצליחה להרדם היא קמה,התלבשה, והוציאה את הזבל.אחרי שזרקה את הזבל בחוץ,צ'ריטי הסתובבה וראתה את פניו של הגנב,היה לו כובע שחור,ובגדים שחורים עליהם הסימן של הנאצים,צ'ריטי נכנסה לפאניקה ואמרה לו שילך כי הוא מפחיד אותה,אבל הוא לא הלך...פתאום צ'ריטי שומעת שמכונית מתקרבת,מכונית משטרה...המשטרה תפסה אותו והוא נכנס לכלא,צ'ריטי לא תשכח את מה שהיה שם... ..::The End::..
 
ליוצרות של...

נעם ומאיה!! אתן מקבלות 0 נק' אל המשימה!! ותכף הפרק והמודחת. ועכשיו השיחות: מיה: בנות זאת הייתה אחת מהמשימות הכי קשות שלנו, אני קוראת דלהי!! *דלהי מתקדמת* מיה: דלהי, אני חושבת אישית שזאת הייתה אחת המשימות הכי טובות שעשית! יש לך בנתיים נק' 220. אז אני נותנת לך מתוך 25 נק' 25!! סנדי: כנ"ל דיאגו: כנ"ל מור: מתוך 35 נק' 35!! סה"כ... 330!!! מיה: מיקי. *מיקי מתקדמת* מיה: היה מאוד יפה, היו קטעים שלא הבנתי(כמו עם החתול המיילל) והתמונה בסדר רק שאת כתבת שהיא התחבאה מאחורי הספא ונבהלה אז למה היא עומדת?(חשוב להתיחס לכל פרט) אבל סה"כ היה מאוד יפה. יש לך סה"כ נק' 235. מתוך 25 נק' את מקבלת 20. סנדי: מתוך 25 נק' את מקבלת 23. דיאגו: מתוך 25 נק' את מקבלת 21. מור: מוך 35 נק' 35!!! מיה: סה"כ 299!! מיה: צ'רטי! היה מאוד יפה, במיוחד אך ששיחקת ממש היה קשור!!סה"כ נק' 254. מאוד התרשמת, אני חושבת שאני מדברת בשם כולנו וקיבלת את כל הנק'. סנדי: כן דיאגו: כן מור: בהחלט ש...כן. מיה: אז סה"כ נק' 364!!! טוב המקום הראשון שהכי התרשמתי ומקבלת בונוס 65 נק' היא... רדו.... עוד טיפה... אל תיהיו עצלנים!! היא.... דלהי
את מקבלת בונוס של 65 נק'!! אז יש לך עכשיו נק'395!!!! מקום שני שמקבלת 40 נק' היא...
צ'רטי!!
יש לך404 נק'!!! מיה: וואו!! ומקום שלישי שמקבלת 40 נק' בונוס היא מיקי!! ועכשיו יש לך 340!!(עיגלנו!) המודחת היא... נעם סטאר, אנחנו מצטערים. נעם: טוב. *חיבוק קבוצתי* דלהי: ביי!! נמשיך להיתכתב! מאיה: ביי מיקי: צ'או. צ'רטי: *דמעות* מיה: מאיה. מאיה: כן... מיה: אנחנו מאוכזבים שלא עשית את המשימה אבל בגלל שהודעת שיהיה לך קשה לעשות את המשימה לא יורדות לך נק'. אם תגישי מחר ירדו 10 נק' מכל שופט. (אולי פחות טלוי עד כמה זה טוב) בנות תעלו לנוח!אין משימות היום!!!!! בנות: יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מיה: אבל מחר יהיה המשימה הכי קשה שיכולה להיות!!(אני מזהירה)
 
פרק המשך-2.../images/Emo41.gif

*כל הבנות בחדר אחד* צ'רטי: אחת...שתיים...שלוש!!! *קפיצה* מאיה: האא!!! למה קפצת אליי?!! צ'רטי: סתם לצחוק
מאיה: זה לא היה כלל מצחיק, השתגעת?!! צ'רטי: סליחה... מאיה: למה את מעירה אותי בשעה הזאת בכלל? צ'רטי: לא סתם... מאיה?: נוו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! צ'רטי: יש לנו סרט ממור! מאיה: וואי לא... צ'רטי: מה? מאיה: זאת המשימה! צ'רטי: נכון. דלהי: סוף סוף קמת. מאיה: אני האחרונה שקמתי? דלהי: כן. מאיה: ומיקי? דלהי: הלכה ליקנות ארוחת בוקר. *מיקי חוזרת* מיקי: בנות הארוחה! דלהי: מה הבאת? מיקי: סלטים...בורקסים...קוראסונים...שוקו. דלהי: יאמיייייייייייייייייייי מאיה: יש!! צ'רטי: תודה! דלהי: בואו נצפה בוידיאו. מאיה: יאללה. * פותחות את הוידיאו* מור: שלום בנות, לפניכם קטע וידיאו ואותו אתן צריכות לגלם, יש בו 4 שחקנים כמוכן 4 בנות אתן תשלחו לי הודעה במסר הפרטי מי אתן רוצות להיות. אתן תגלמו את הדמויות אם אותו טקסט! מאיה: איזה קשה!! המשימה: אני מביאה מהסימס שלי "חלק" מהסרטון הזה אתן שולחות במסר מי אתן רוצות להיות ואתן מצלמות בסימס בידיוק את אותו דבר שאני מצלמת. אני תכף ישלח תתמונות.
 
הסרטון-../images/Emo41.gif חלק א'../images/Emo41.gif

(מי שמגלם זה מור, מיה, דיאגו וסנדי ועוד אורחת) מיה: איזה יום! סנדי: מה קרה אחותי? מיה: כלום!!!!! סנדי: מה קרה שומעים בקול. מיה: אוף!! זה הדיאגו הזה! סנדי: אהובי הנצחי... מיה: אוף... הוא... סנדי: מה?! מיה: נישק אותי. סנדי: מה? לא שמעתי. מיה: הוא נישק אותי!! סנדי: מה פתאום, מה כבר 1 באפריל? מיה: סליחה. סנדי: אני לא מאמינה לך!! מיה: אני... סנדי: *מחטיפה סטירה* מיה: את... סנדי: הלכתי לישון, בוגדת! דיאגו: מיה מה קרה? מיה: כלום. דיאגו את בוכה. מיה: זה כלום. דיאגו: *תופס אותה ומנשק* מיה: סליחה אבל.. לא. דיאגו: טוב, כרצונך. *מיה עולה* דיאגו: טוב אם היא לא רוצה תמיד יש את מור... *מזמין את מור* דיאגו: אהובתי... *נשיקה* מור: תקשיב, אנחנו לא יכולים להתראות יותר. דיאגו: למה? מור: אני מיצטערת! דיאגו: מה? מור: אני לא אוהבת אותך! דיאגו: מה? מור: אנחנו נפרדים יש לי בעל חדש, לא חשבת שאני יחכה לך כל החיים נכון? דיאגו: כרצונך... למי עוד אפשר להתקשר? אה!! מורה: היי דיאגיטו, אני בידיוק עושה פוזות במראה! דיאגו: בא לך לבקר? מורה: סורי יש שיעוריים, ביי. -סוף- יש לכן 4 אפשרויות או להיות: מורה מור מיה סנדי --> התמונה עכשיו של מיה.
 
למעלה