"בית קטן בערבה" (("קליה"))....

"בית קטן בערבה" (("קליה"))....

האם קיבוץ "קליה" עומד מאחורי מותה בתאונת-מטוס של kipkalia kones מקניה? במקור האשמתי גורמי "כת כפילים" בכך שתאונת המטוס טיהרה את הקארמה של "כבוד הרב קנייבסקי" (("קניה" "קנייבסקי")) - בגלל שהתרחשה ב"קניה" - אבל אי אפשר לשלול שיתוף פעולה בין "כת הכפילים הדתיים" לבין "כת הכפילים החילוניים".
 

moranka

New member
את מתחמקת!

עוד לא סיימנו את הדיון על יחיעם אוחנה! זה לא מכבודך!
 
"אוחנה"- אוסטרליה=אוסטריה.........

טוב "תפסת אותי בביצים" ואני נכנעת.... אכן "פרשת יחיעם אוחנה" היא באמת קונספירציה "אוסטרלית" ((הרופא של היטלר היה ממוצא "אוסטרלזי" ושמו "morrel" - אם אינני טועה - נא לבדוק בגוגל ))...ואת זה אני למדה מתוך הגוגל - בכך שבחבל "טירול" באוסטרליה יש שבט אינדיאני בשם "אוחנה" - כמו באיי הוואי. ובכן - אני מאמינה שהקונספירציה נגד אוחנה קשורה ל"כת הכפילים וקורבנות אדם" - כאשר השם "אוחנה" פירושו "משפחה" - ויחד עם השם הפרטי ,יחיעם" - מכוון אותנו הרחק הרחק מישראל.... לעבר הכתות הדתיות בפולינזיה....שם מישהו מתכוונן נגד ,העם היהודי" והמשפחה היהודית. צודקים - כעת עם "התיאוריה הקרימינולוגית החדשה.... יש לתת צ"אנס נוסף ל,יחיעם אוחנה" להוכיח את חפותו..... באמת ישיבתו בכלא היא כתם על " חיי העם " ועל "המשפחה היהודית". ((לגבי "פולינזיה" עומדת מאחורי הרצח ב"פולין" כמזימה של "כת הכפילים" באיים הקטנים שליד אוסטרליה.... אני מקווה שנמצא בגוגל את ,מורל" הרופא של היטלר וככה נמשיך את המחקר. ביי. דרך אגב - אי אפשר לתבוע את קיבוץ "יחיעם" על "לשון הרע" של השם "יחיעם"...שנעשית ע,י ,מפעל הבשר" בשם הזה?
 
"אלומות" ("כבוד נשיא המדינה")...

בענין "יחיעם אוחנה" בהזדמנות נמשיך את התחקיר....פשוט המשימה הנוכחית קשורה ל"נשיא המדינה" ועל פניו היא יותר משמעותית מבחינה ציבורית ולכן בשעת בוקר זאת - זה נראה לי טיפונת יותר "אחראי" לזנוח לרגע את "אוחנה" ולהתמקד ב"קיבוץ אלומות" של סוניה ושמעון פרס...... קודם כל הסבר קטן למי שמתגורר בנגב ולא בגליל - לגבי המיקום של "קיבוץ אלומות". ובכן - קיבוץ אלומות - שוכן בשכנות ממשית ל"יבנאל" (("ברסלב")) "המושבה כנרת" ו"קיבוץ כינרת".... שנית - ,קיבות אלומות" נושא שם זהה לזה של "בית ההשקעות אלומות". האם בתוקף תפקידו במשרד הבטחון נחשף "נשיא המדינה דהיום" באפשרויות "לרשת" את חללי צה"ל בעזרת "יפויי כח" פיקטיביים...וכך להוסיף לאוצר המשפחתי שלו מטבעות-זהב?? צריך להתחיל לחפור בהסטוריה של "היועצים המשפטיים של משרד הבטחון" בכל אופן רק אזכיר ש"פרסקי" ו"ברסקי" הם שמות כל כך דומים - שתיתכן קירבת משפחה.....בין "פרסקי" לבין "ברסקי" ((שעל שמו נקרא ,משה דיין" אם אינני טועה)). ובכן - הכל נשאר במשפחת ,ברסקי"?
 
קיבוץ "גבע" וחלל צה"ל "גבע"....ז"ל

אני חוששת שמאחורי מותו בתאונה בימי מלחמת לבנון הראשונה של חלל צה"ל "גבע" ז"ל... עומד קיבוץ גבע. - שמנהיגיו הם חברים ב"כת הכפילים" כנראה...
 
למעלה