גם לי ניראה לחלוטין שמשהו מסריח שם.
נציגים מארה"ב באו להפגש עם יחידות חילוץ ישראליות והבינו שישראל הביאה ברכבת אוירית 40,000 עולים מאתיופיה. ראבק, כולה...ישראל. אני משתגעת איך מעצמה צבאית ענקית כמו ארה"ב כשבכל האסונות הגדולים היא יחידת הסיוע הכי גדולה לא מסוגלת להעמיד רכבות אויר להציל את אזרחיה? דובר על 78,000 איש בניו אורלינס שנימצאים במחסה אח"כ דובר על 200-150 אלף איש. מה זה בשבילהם (מולנו) ??? פיצוחים!!! דיבורים-דיבורים של נציגי הממשל האמריקאי בתקשורת. מזה הקשקשת הזאת? תעשו! אנשים מחכים לסיוע-למה אנשים היו צריכים להמתין 3 ימים לחרפת רעב וצמא? לא מספיק החיים נחרבו להם? משהו בהחלט מסריח לאללה שמה!!! זה ברור. ידובר עוד על כך.. כמחדל לאומי של מעצמת ארה"ב. אך בעיקר מעניין למה???
נציגים מארה"ב באו להפגש עם יחידות חילוץ ישראליות והבינו שישראל הביאה ברכבת אוירית 40,000 עולים מאתיופיה. ראבק, כולה...ישראל. אני משתגעת איך מעצמה צבאית ענקית כמו ארה"ב כשבכל האסונות הגדולים היא יחידת הסיוע הכי גדולה לא מסוגלת להעמיד רכבות אויר להציל את אזרחיה? דובר על 78,000 איש בניו אורלינס שנימצאים במחסה אח"כ דובר על 200-150 אלף איש. מה זה בשבילהם (מולנו) ??? פיצוחים!!! דיבורים-דיבורים של נציגי הממשל האמריקאי בתקשורת. מזה הקשקשת הזאת? תעשו! אנשים מחכים לסיוע-למה אנשים היו צריכים להמתין 3 ימים לחרפת רעב וצמא? לא מספיק החיים נחרבו להם? משהו בהחלט מסריח לאללה שמה!!! זה ברור. ידובר עוד על כך.. כמחדל לאומי של מעצמת ארה"ב. אך בעיקר מעניין למה???