ביתר ירושלים נגד פאוק שידור ישיר לצפייה ישירה!

  • פותח הנושא ספורטיבי 2023
  • פורסם בתאריך
לצפייה בשידור ישיר לחצו כאן!

ביתר ירושלים נגד פאוק סלוניקי לצפייה ישירה , ביתר ירושלים נגד פאוק סלוניקי לייב לצפייה ישירה , ביתר ירושלים נגד פאוק סלוניקי לייב שידור חי , ביתר ירושלים נגד פאוק סלוניקי שידור חי , ביתר ירושלים נגד פאוק סלוניקי ,ביתר ירושלים נגד פאוק סלוניקי שידור ישיר , ביתר ירושלים נגד פאוק סלוניקי לצפייה ישירה, ביתר ירושלים נגד פאוק שידור חי , ביתר ירושלים נגד פאוק סלוניקי שידור חי משחק ידידות לצפייה ישירה, ביתר ירושלים נגד פאוק סלוניקי לצפייה ישירה ,הפועל באר שבע נגד פושצה ניפלומוביצה שידור חי לצפייה ישיר ,הפועל באר שבע נגד פושצה ניפלומוביצה יוטיוב , הפועל באר שבע נגד פושצה ניפלומוביצה יוטיוב , הפועל באר שבע נגד פושצה ניפלומוביצה יוטיוב. ביתר ירושלים נגד פאוק שידור חי , ביתר ירושלים נגד פאוק שידור ישיר באיכות ובחינם. תקציר הערוץ: ערוץ ביתר ירושלים נגד פאוק הקרוי גם ערוץ הספורט, כשמו כן הוא – ערוץ הספורט הראשון שהוקם אי פעם בישראל. מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים כדורסל נחשב למוביל ביותר מבחינת נתוני צפייה / רייטינג מכל ערוצי הספורט הישראלים (ויש לא מעט כאלו, 11 במספר נכון לכיום). מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים כדורסל משדר את המשחק המרכזי והמעניין ביותר בכל מחזור של משחק ידידות ליגת העל הישראלית בכדורגל, משחקי מכבי תל אביב בכדורסל ביורוליג, משחקי ליגת האלופות המרכזיים ביותר, מהדורות חדשות הספורט ותוכניות דיונים, אולימפיאדה, יורו, מונדיאל, משחקי כדורגל מהליגה הצרפתית, שידורי משחקי נבחרת ישראל בכדורסל או בכדורגל, ועוד אין ספור ענפי ספורט נוספים. ללא ספק, ערוץ שכל אחד שמגדיר את עצמו חובב ספורט יהיה מעוניין שיופיע לו בטלוויזיה.
 
W

wall3a

Guest
בית"ר ירושלים תשחק נגד פאוק סלוניקי היוונית בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. מחזיקת הגביע חזרה לאירופה אחרי שלוש שנים וקיוותה להימנע ממפגשים עם פנרבחצ'ה או פאוק, אבל לא הצליחה. בית"ר מעולם לא העפילה לשלב בתים אירופי ובבירה מקווים שאולי הפעם זה יקרה. הדרך תהיה קשה, אבל לקבוצות הישראליות יש היסטוריה חיובית במפגשים עם קבוצות מיוון וזו סיבה לאופטימיות.

המפעל משוחק כרגיל בימי חמישי וסיבוב המוקדמות השני יחל ב-27 ביולי, כשהגומלין יהיה שבוע לאחר מכן, ב-3 באוגוסט. המשחק הראשון ייערך ביוון והגומלין יתקיים בטדי.

פאוק אמנם זכתה באליפות יוון רק שלוש פעמים (האחרונה ב-2018/19), אבל מדובר בקבוצה גדולה וחזקה, עם בסיס אוהדים רחב ולא מעט ניסיון באירופה. בניגוד לאולימפיאקוס, היא דווקא רשמה הצלחות נגד היריבות הישראליות שעמדו בדרכה בעבר: את בני יהודה הדיחה במוקדמות הליגה האירופית ב-2012/13 ונגד מכבי חיפה צברה 4 נקודות בשלב הבתים של הליגה האירופית שנה לאחר מכן.

את העונה החולפת פאוק סיימה במקום הרביעי ביוון ובימים או ממש היא עסוקה בשינויים בסגל שכוללים פרידה מכמה שחקנים ותיקים. מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה, נלסון אוליביירה, יעזוב וכמוהו דייגו ביססוואר ששיחק בקבוצה מאז 2016 (עם הפסקה קצרצרה באמצע).

הבעלים איבן סאבידיס החליט לסגור את הברז כשמדובר בסכומי העברה (אם כי אצלו אף פעם אין לדעת מתי הוא יפתח אותו שוב), אבל פאוק עדיין מציעה שכר גבוה מאוד ומסוגלת למשוך שחקנים מובילים.
 
למעלה