ביתי הוא מבצרי

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
../images/Emo6.gif מה רע לך?

ברוך שפטרנו.
מה רע לך?
בינן כה וכה הנהגים שלכם שם שובתים אז בשביל מה צריך אוטובוסים ?
 

fireman

New member
תאמין לי תענוג

מה רע לך?
בינן כה וכה הנהגים שלכם שם שובתים אז בשביל מה צריך אוטובוסים ?
תאמין לי תענוג
שלושה ימים של שקט, מידי פעם איזה B12 או 0404 נוהם לי מתחת לחלון דווקא יצא טוב, תקופה שאני לומד למבחנים, השקט מבורך!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה