למה לא מתאים?
מיקרוגל הוא כלי אידאלי לאידוי ירקות, תוך כדי שמירה על כל הטוב והטעם שלהם בתוכם. פשוט שמים ירקות בכלי מתאים למיקרוגל (אפילו צלחת מרק מזכוכית) מוסיפים מעט מים, מכסים בניילון נצמד ומנקבים אותו במזלג במס´ מקומות. מפעילים על העוצמה הגבוהה ביותר למס´ דקות - תלוי בעוצמת המיקרוגל ומידת ההכנה הרצויה. מתאים מאד לתפו"א, בטטות, ברוקולי, כרובית, קישואים וכו´. והנה מתכון נחמד מאד ומהיר מאד העשוי כולו במיקרוגל: בטטות וגבינת עיזים מרככים בטטה בקליפתה (מקרצפים עם סקוצ´ קודם) במיקרוגל. כשרכה מוציאים, עשוים חיתוך עמוק לאורך ו2-3 חיתוכים עמוקים לרוחב. שמים בחתכים מעט מאד חמאה, גבינת עיזים רכה (פרומעז) ומלמעלה גבינה קשה וחריפה מגוררת (פרמזן, קצ´קוול, צ´דר וכו´). מחזירים למיקרוגל לעוד דקה בערך להמסה והקרמה של הגבינות.