אני אוסף גם גליונות חריגים,
וגם גליונות יום זיכרון לחללי צה"ל, ועוד גליונות שמזדמנים אלי בהחלפות. היתרון של גליונות חללי צה"ל זה שהם בתעריף רגיל בארץ ולכן הם זולים, והם גם יפים בד"כ, ולכן אני אוסף אותם (יש לי בינתיים רק של 78' ו- 03'...). והדייג- הנה השטרות שלי: שקל מונטיפיורי 78' 50 שקל בן גוריון 78' 100 שקל ז'בוטינסקי 79' 100 לירות הרצל 73' עשר לירות מדען 58' (שטר די נדיר) כמעט כל השטרות כפולים כמה פעמים, וכתבתי שיש לי 6-10, כי החלפתי עם דן את כולם כבר, ונשארו לי רק אלה... תמיר.