ביקרתי אתמול בתערוכת הרהיטים בגני

ביקרתי אתמול בתערוכת הרהיטים בגני

יהושוע . יש כמה דברים שראיתי שכדאי לשים לב אליהם אני אביא אותם בהמשך יש כמה דברים שאני מסתייג מהם . פינות אוכל אמנם מבחר גדול ועבודות יפות , אבל מה ששודרג הוא בעיקר המחיר 18000 ש"ח לפינת אוכל . ( כמו הטיול שלי עם אשתי לתאילנד ) ריהוט סיני בטעם גרוזיני . עץ בצבע אגוז מבריק ועיצוב מיושן זה הזכיר לי פועלים סיניים שעובדים ב 1 דולר ליום יבואן שמשלם לבעל המפעל בקמצנות מחרידה וכאן הוא גובה מחיר מלא פי השוק הישראלי . גולת הכותרת של החוצפה הישראלית מגולמת בכסא הזה שבתמונה, עבודת מסגרות ורפדות ברמה הכי נמוכה שיש . אפילו לא עם צבע בתנור , אלא מריחת לכה וזהו. 1150 ש"ח עולה הכסא הזה ,הוא לא עולה כך, כך דורשים עליו בלי שום בושה .
 
לאוהבי הפנג שואי , או בלי קשר

לאוהבי המים והמזרקות בבית , יש פתרון מצויין בדמות החברה " מרינה " מזרקות - מפלי מים - וחוטי מים . מתאים לכל מקום בבית, אפילו מתחת למדרגות . החומרים מפיברגלס מחליפים בהצלחה את המסלעות הטבעיות שלא מוצלחות ליישום בתוך הבית ( נזילות ). בקשו קטלוג ב - פפךךך כמה טוב שיש אתר אינטרנט http://mar-foun.com/
 
מעקות ושערים מיציקות אלומיניום

יתרון בשערים שלא צריך לחשוש מחלודה . מצד שני אם דופקים שער כזה אני חושש שזה לא ניתן לתיקון . עבודות יפות בכל מקרה במיוחד של השערים , המעקות לא לטעמי , אבל אני לא אובייקטיבי , כחרש ברזל ותיק, עבודות מתכת כגון מעקות ושערים לא יפים בעיני בכל מקרה . ואם אין ברירה וחייבים להכניס הבייתה מעקה מתכת , הוא שקוף עבורי , אני לא מתיחס אליו כלל , אבל זה רק אני .
 

Rשף

New member
שערים מאלומיניום מרגישים כמו רמאות

אני אוהב להרגיש שאני פותח משהו כשדוחפים שער, האלומיניום קליל מדי ומרגיש כאילו שהולך להשבר ביד או מרוח חזקה.
 
אני מניח שיש יצרנים כאלו לרוב .

מה שמשך אותי זה המחיר שלהם לשערי חניה , 1500 ש"ח למטר כולל הכל . ( רק המנוע עולה 2000 ש"ח . יצא לי לייצר למישהיא שער חשמלי )
 
בתחום הארונות, המיטות, המזנונים

לא היה משהוא שראוי לששים לב אליו . פרט לפריט הזה שהוא מזנון ליינות , שמשך את עיני , אשתי פסלה אותו על הסף .
 
האופנה החדשה של דלתות זכוכית

לארונות . נראה יפה , אבל אני חושש שפרופיל האלומיניום שמחזיק את הזכוכית, לא מספיק חזק לאורך זמן ,
 

ענתש

New member
כל הכבוד על הסקירה ../images/Emo13.gif

אהבתי את האתר של מזרקות המים (אקח אותם לתשומת ליבי בתכנון הבריכה בחצר.... דווקא נראה טוב הדמוי אבן הזה). ומסכימה לגבי הכסא, אבל זו לא תהיה הפעם הראשונה שמישהו לוקח מחיר שערוריתי על משהו שעלה לו שקל. פסססס רוצה לקנות אויר בשקל ?
 

fireman

New member
במחיר של המזרקות המטופשות

שלהם אני אביא סלע ששוקל 3 טון, אזמין את מנופי אבי לפרוק אותו, אתקין בו איזה משאבה שאני רוצה ואני עדיין לא אגיע למחירים המנותקים מהמציאות שהם מבקשים. מזרקה בגודל של בקבוק שתיה הם מוכרים ב4000 ש"ח.
 

fireman

New member
אני לא מתכוון להכניס אף מזרקה לתוך

הבית בשום מצב... אם אני לא טועה על המזרקה של שברי הזכוכית המלוטשת בגובה של 40 ס"מ היה תג מחיר של 4000 ש"ח. על מזרקות דמויות הסלע בכלל אין מה לדבר....12 ו 14 ו 20 אלף ש"ח.
 
לא שאלתי מחירים שלהם, יותר מצאו חן

בעיני חוטי המים , באתר שלהם הם אומרים שצריך חומר ספציפי לחוטי המים . לי נראה שחוט דייג יעשה את העבודה . אם כבר לבנות מפל מים לבד, אז עם אבנים קטנות ולגמור את העבודה עם סילר . אני חייב להתנסות בייצור פיברגלס זה מצויין לתחתיות של המזרקות .
 

fireman

New member
אני מאמין שגם עם פוליאורטן מוקצף

אפשר להגיע לאחלה תוצאות עם קצת כישרון.... לרסס שלד כלשהו ולצפות אותו בצבע מתאים ולאטום עם סילר, זה יהיה קל מאוד ולדעתי לא תהיה בעיה עם מים. לגבי הנבל (ככה נקראים המפלים עם החוטים) הרעיון הוא למתוח את הגיד בצורה שיהיה 90 מעלות עם הרצפה....טיפות המים יעשו כבר את העבודה לבד.... לטיפות מים יש תכונה להצמד לדבר אם הן נוזלות בסמיכות אליו. אני אהבתי את המפלים של שברי הזכוכית, השאלה איפה משיגים שברי זכוכית בשביל להכין כזה דבר. משאבה קטנה ותאורת לד של 40 ש"ח יעשו את העבודה לא פחות טוב ובהרבה פחות יקר.
 

fireman

New member
תערוכת ריהוטים 2007

אני ביקרתי שם ביום חמישי. לקחתי מצלמה ולא מצאתי משהו ששוה תיעוד חוץ מאיזו תמונה שאמא שלי בטח תצייר בעצמה. 70% מהתערוכת נסוב סביב סלונים\פינות ישיבה ופינות אוכל. המחירים ברוב המקרים מנותקים מהמציאות או מההיגיון או משניהם ביחד. אמנם זה דיי מאוחר לספר אם כדאי או לא כדאי ללכת אבל אם לא חיפשתם אחד מהשניים שהוזכרו לעיל, חבל על הזמן והטרחה להגיע לגני התערוכה ולהסתובב שם במשך 8 שעות.. מחירי התערוכה נופחו באופן בולט ושערורייתי יש לציין. לגבי הכסא....ראיתי פינת אוכל עגולה שם שמאוד אהבנו.... המחיר....12 אלף ש"ח בלי לדבר על כסאות....אהה כן, מחיר כל כסא 1900 ש"ח. כל הכבוד להם אם יש מי שמשלם את המחירים האלה. אני לא יודע אם זה גובל בטמטום או בפראייריות.
 
למעלה