ביקור בוויניפג, רשמים נוספים

ybiri

New member
ביקור בוויניפג, רשמים נוספים

היי , בזמן הביקור בוויניפג החלטתי לצלם קצת את העיר. התמונות כוללות גם 2 טיולים קצרים. אני רוצה לציין שבזמן הביקור (אפשר להגיד עכשיו) וויניפג במצב מעבר בין חורף לקיץ. המשמעות היא שהצמחייה לא ירוקה והכבישים לא ממש במצב טוב. http://picasaweb.google.com/myworldpics/WinnipegAndAround2009?feat=directlink ואני רוצה להוסיף להודעה הקודמת שלי, שבזמן הביקור נעזרנו גם ביוסי לקבלת מידע. תודה יוסי.
 

shuttles

New member
תודה, לדעתי התמונות מייצגות

אכן יש רחובות/שכונות עם בתים צמודים וישנים, ויש רחובות/שכונות עם בתים גדולים ויפים. אהבתי שהצגת את שתי האפשרויות. אגב, ליד ה-Legislative building, שזה הבניין עם הכיפה הגבוהה ועם הפסל המוזהב על הקודקוד (מציג ילד עם לפיד, הילד מצופה זהב אמיתי והלפיד בוער) - הוא בניין הממשלה של הפרובינציה. בניין יפהפה גם מבחוץ וגם מבפנים ולידו, על הדשא, עומדת אנדרטה לזכר ניצולי השועה. מתקיים שם טקס בימי השועה. אפשר להיכנס לשם מתי שרוצים, להיסתובב, תפקידו של השומר בכניסה הוא לתת לך תג אורח וחוברת הסבר על הבניין, לא לבדוק את התיק שלך וכו'... חשבנו שלפחות בבנין כזה מקפידים על ענייני הבטיחות, מסתבר שאין צורך. אצלנו כבר הרבה יותר ירוק
.
 

shuttles

New member
אוי ואבוי, אנדרטה של ניצולי שועה לזכר הנרצחים

עליה כתובים שמות של קרובי משפחה של ניצולי שועה שמתגוררים במניטובה.
 

shuttles

New member
../images/Emo4.gif מצטערת. מתחילות להטריף אותי 3 השפות

בבחינה אחרונה שלי לא יכולתי להיזכר מה זה "מערכת" באנגלית. כתבתי ליד בעברית "מערכת" על מנת להיזכר ולהשלים אחר כך. הקוריוז הוא שברוסית ובאנגלית זה בעצם אותה מילה.
 
למעלה