ביקורת- קרמר נגד קרמר, מסך רחב.

hativa1

New member
ביקורת- קרמר נגד קרמר, מסך רחב.

דסטין הופמן תמיד יודע להציג דמויות בצורה משכנעת ומרגשת, אך בקרמר נגד קרמר, הוא מתעלה על עצמו, שכן, קרמר נגד קרמר הוא הסרט הטוב ביותר שדסטין הופמן עשה איי פעם. קרמר נגד קרמר עשוי בצורה מיוחדת- נפתח באירוע המרכזי בן רגע, ובו, אשתו של טד קרמר (דסטין הופמן), ג'ואנה (מריל סטריפ), מודיעה לו כי היא עוזבת אותו, ואת הילד. כמובן שטד לא מאמין לה בתחילה, אך תוך דקות ספורות, הוא מוצא עצמו לבדו עם הילד, שתוהה היכן אימו. וכעת, טד צריך להסתדר לבדו עם הילד, ואל תשכחו- הוא עובד במשרה מלאה. עד מהרה העניין מתגלה כמסובך, זאת מאחר וקשה לנהל חיי עבודה, ולטפל בילד, אל קרמר לומד לעשות, ובינו לבין ילדו נוצר קשר מיוחד. אך הצרות מתחילות כעבור כשנה, כשג'ואנה חוזר מלוס אנג'לס במפתיע, לאחר שעברה סידרת טיפולים פסיכולוגיים, ומודיעה לטד כי היא רוצה חסות על הילד. קרמר סוחר עורך דין, וקרב משפטי כואב מתרחש, עם סוף מדהים ומרגש. לא בכדי, זכה הסרט בחמישה פרסי אוסקר. תמונה התמונה פה נפלאה. מסך רחב, טובה וברורה, המעבירה את הצבעים הסתווים שנראים בסרט בתדירות כה גבוהה, בצורה נהדרת. התמונות נראות נפלא, למרות שהסרט אינו כה חדש, והוא בין יותר מ25 שנה. קול פה מגיעה הנפילה הגדולה של ההוצאה- מונו. כן, כן, מונו. לא תגידו 2 רמקולים, המינימום שאני רוצה זה לשמוע את דסטין הופמן הולך מצד ימין של החדר לשמאל. אבל לא- מונו. פשוט חבל. תוספות ובכן, ישנם כמה תוספות, כאשר העיקרית שבהן היא סרט דוקומנטרי בו מראיינים את הופמן, מריל סטריפ, הבמאי ועוד- אכן מדובר בסרט מעניין למדי, שכן הופמן מספר לנו על הצורה הנפלאה שבה למד לשחק את טד, והראיונות מתגלים כמעניינים. אך למרות זאת, אין, לצערי, קומנטרי, וחבל. לסיכום סרט- 10, סרט מרגש, מפתיע וסוחף. תמונה- 10, טובה מאוד. מסך רחב. קול-5, כמה מאכזב. תוספות- 8, כמה שקומנטרי יכול היה לתרום. סהכ: 9 הסרט נפלא, התמונה מעולה, רק הקול מפריע באמת, וגם החוסר בקומנטרי, בסך הכל הסרט הוא חובה לכל אספן, ולכל אוהב קולנוע באשר הוא. תראו, תתרגשו, תהנו. זון 2, כתוביות בעברית. זון
 

RBA

New member
תודה אבל לא קצת נסחפת

בהכרזה על שהוא הסרט הטוב ביותר שדסטין הופמן עשה אי פעם. ראית את STRAW DOGS, RAIN MAN, HERO? בכל אופן תודה.
 

hativa1

New member
ראיתי

ראיתי, ונכון שריין מן נותן תחרות קשה, אבל לדעתי פה הוא שיחק הכי טוב.
 

danistar

New member
ואטיך אתה לא מתבייש לא להזכיר

את ."הבוגר" עם מיסיס רובינסון והשירים הנפלאים של סיימון וגרפונקל ?? ??
 

רומן ט

New member
על מה אתה מדבר? הסרט הכי טוב של

דסטין הופמן, וזו עובדה ידועה ומוצקה, הוא "אישתר".
 

דון גל

New member
תודה על הביקורת. לא ראיתי את הסרט

הזה אף פעם... הוספתי אותה למאמרים. הדון.
 

danistar

New member
קרמר נגד קרמר

סרט טוב שאהבתי אותו , לא ידעתי שיש אותו על DVD , מי שלא ראה בהחלט מומלץ לראות .
 

BIacKnight

New member
../images/Emo51.gifסרט וביקורת מצוינים

אבל לא בדיוק הכוס שוקו חם שלי, בשביל לקנות אותו לצפיה חוזרת..
 

Soak

New member
תודה על הביקורת!

האמת, נשמע כמו סרט כלבבי... ורק על האיזכור לסיינפלד צריך לתת לו צל"ש!
 

רומן ט

New member
תודה על הביקורת!

אני אישית אף פעם לא הצלחתי לסיים את הסרט, הוא פשוט שעמם אותי יותר מדי.. אבל שוב אני חייב להתייחס לציונים הטכניים. אני מצטט מתוך IMDB: "Sound Mix: Mono" כך זה הוקלט במקור, מה רצית, DTS בסראונד? אולי היו צריכים להקליט מחדש את כל הפסקול? הפקת ה-DVD תלויה מאוד בחומרי הגלם במקור. יש גבול למה שאפשר לעשות עם סרט שהוקלט במונו, ויש כאלה שאפילו מעדיפים לא לעשות שום שינוי (פרט לניקוי הסאונד) על מנת לא לפגוע. למשל קריטריון שרוב ה-DVD שהיא מוציאה הם במונו. לדעתי הציון על הסאונד צריך להתבסס על איכותו, ולא על מספר הערוצים שבו...
 

Soak

New member
רגע, מה שאתה אומר בעצם

זה שמפסקול מקורי במונו קשה מאוד להוציא כל פסקול אחר (אפילו סטריאו) אבל מפסקול מקורי בסטריאו אפשר להוציא מרגליות? 5.1, DTS וכו'? הרי רוב הסרטים משנות ה-80 תחילת 90 הוקלטו בסטריאו, לא?
 

דון גל

New member
בערוץ סטריאו יש שלושה "ערוצים":

ערוץ ימין, ערוץ שמאל ו... ההבדלים שבין הערוצים. זה בערך מה שעושים עם PROLOGIC: המעבד יודע לקלוט את ההבדלים בין שני ערוצי הקול לנתח אותם, וע"י כך לדעת מה להעביר לרמקולים האחורים. ערוץ סטריאו רגיל, שלא תוכנן להיות PROLOGIC, עדיין יש בוא את ההבדלים האלה, ולכן לעשות לו UPGRADE ל5.1 יותר קל. כמובן שזה הכל במונחים בסיסיים, כי יותר מזה אני לא יודע... הדון.
 
למעלה