ביקורת על צימר "ניחוח פרי בבן עמי" שבגליל

ביקורת על צימר "ניחוח פרי בבן עמי" שבגליל

המערבי תתקבל בברכה. מעונינת לחגוג יום הולדת עם 5 זוגות נוספים. המחיר מפתה מאוד השאלה על חשבון מה? המצלות או לחילופין השגות יתקבלו בברכה.
 
ביקורת על "ניחוח פרי"

היי, היום יש לי המלצה על הצימר- "ניחוח פרי" במושב בן-עמי. הצימר הוא בעצם ארבע בקתות עץ מוקפות בחצר ענקית ובה מתקנים ערסלים וג`קוזי (אפשר גם באמבטיה בבקתה לעשות מין ג`קוזי קטן). אנחנו ישנו בגלריה (הקומה למעלה). נסענו לחוף אכזיב שבעיני הוא אחד החופים היפים בארץ! היינו גם בראש הנקרה והיינו בנקרות ולשם ירדנו ברכבל ושם גם ראינו אנשים מאכילים שפני סלע, בהתחלה לא הבנו למה האנשים זורקים אוכל ישן אבל אז ראינו מלא מלא שפני סלע אוכלים את האוכל הם אכלו כרוב סגול, חסה ובסוף גם לחם. ונסענו גם לטיילת בנהריה וגם לעכו העתיקה וראינו את החומות שם וטיילנו בכיף. מומלץ להביא איתכם: ספר קריאה, איזו מחברת ציור אם אתם אוהבים לצייר, בגד ים, דיסק מוזיקה והרבה הרבה מים!!! זהו זה ביי
 
ועוד משהו..

מה שצרפתי זו רשומה שכתבתי על הצימר והטיול באזור. הצימר מאוד מומלץ - מאוד נהנו בו. אם את רוצה פרטים נוספים, אפשר לפנות אליי במסר.
 

ענתיל

New member
המלצה

משפחתי המורחבת התארחה לפני חצי שנה בכל 4 הבקתות של ניחוח פרי. היה מעולה. הבקתות חמודות, הגינה מקסימה, יש ג'קוזי ספא (תחת גג) בחצר ויש חדר אוכל חמוד שמאפשר לאכול יחד. אם אתם 6 זוגות, חלק מכם יצטרכו לישון בגלריה - יש שם מיטות ולא סתם מזרונים. דרך אגב, שילמנו 600 ש"ח ללילה לזוג ללינה וארוחת בוקר בסופ"ש. זהו מחיר סביר, אך לא נמוך. יתכן שעתה, בחורף, הם עושים מבצע, כי כולם נוהרים לאיזור רמת הגולן והחרמון ופחות לאיזור הגליל המערבי.
 
חבל על הזמן

הי אביב החביבה היינו שם לפני כמה ימים מאד מאד מוצלח חשוב מאוד למתי מתכננים וכמה אנשים אם יש מסיבת יום הולדת יש הרבה מאד אטרקציות באזור שאי מכירה היות ואני מהאזור את מוזמנת לכתוב לי בפרטי תהנו
 
למעלה