ביקורת על מוזס

ידעתי! זינגר מושתל של בוקששתר!

איזה תחכום יש לצחי, הביא לנו את זינגר לפורום בתור ילד עוד הרבה לפני שהתחיל בטרנד נטול הגלוטן, ולאט לאט השתלט עלינו. צ'מעו, אני באה מתחום הפרסום וחייבת להגיד שביחסי ציבור שכאלו מעולם לא נתקלתי! גם לי אמרו במפורש במוזס שהצ'יפס לא מטוגן בנפרד אלא יחד עם טבעות הבצל, יכול להיות שהמלצרים שיקרו גם לי, גם לזינגר וגם לחברים האחרים כאן שדיווחו על הגירסה הזאת, אבל אנחנו לא יכולים לדעת שזה שקר גס (ומה האינטרס במקרה הזה אגב, למנוע מאיתנו צ'יפס סתם כי הפרצופים שלנו לא נראים להם?). במקרה שלי אגב נאמר לי בהתחלה שכל המנות הבשריות וגם הצמחונית נטולות גלוטן, ורק אחרי שהזמנתי המלצר טרח באמת לברר וחזר ואמר לי שבעצם... הוא טעה בגדול. מה היה קורה אם הוא לא היה שואל שוב ליתר ביטחון? השירות שאני נתקלתי בו לא היה מעולה ולא נעליים, הוא היה מאוד חובבני וגם מעט מזלזל (כששאלתי מה האפשרויות נטולות הגלוטן נאמר לי שיש "מלא אפשרויות" וכשביקשתי פירוט ננזפתי למה לא הקשבתי כי "אמרתי לך שיש מלא אפשרויות" - ואני לא צוחקת, זה מה שנאמר לי במילים אלו!).
 
ואם כבר מדברים

את זינגר אנחנו מכירים, הוא חבר בפורום כמה שנים מאז שהיה ילדון חביב (והיום הוא חייל חביב לא פחות). אתה לעומת זאת כתבת בפורום לראשונה רק היום, משהו דיי הגיוני בהתחשב בכך שהפרופיל שלך בתפוז נפתח בחודש יולי 2010 שהתחיל... היום. אז מי אתה? אתה צליאקי? ומאיפה הידע הרב שלך על המוזס? גם לקוחות קבועים לרוב לא מתבטאים באופן כזה...
 

ZINGER777

New member
הלקוח לעולם לא טועה

זה דבר ראשון שלומדים בשיווק. אבל נניח שנלך עם התגובה שלך.. אז טעיתי שהמלצרית שיקרה לי ואמרה לי שאין צ'יפס. מה שאני ממליץ לך זה לקרוא את כל התגובות של הדיון הזה, כמה שמצדיקים אותי פה ואומרים שלעולם לא יחזרו למוזס. מה אז תגיד? שכל התגובות האלה הם בעצם שלי מיוזרים אחרים שפתחתי והגבתי לעצמי? רק שלא תגיד שאני טרול פורומים שמטיל אימה ברחבי פורומי תפוז. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוהב בבלאק. למוזס הלכתי כדי לראות אם אולי אני טועה ובעצם מפסיד משהו טוב יותר. המסעדה הייתה ריקה לגמרי, מה זה משנה מתי נכנס מבצעי ה"לילה"? אני רוצה לבוא ולאכול לפי הזמנים שלי. אם אני אשלם יותר זו בעיה שלי בלבד. סיימתי לאכול את זה כי חונכתי לסיים הכל מהצלחת, גם כשלא טעים. חוץ מזה, היינו גם רעבים. כשרעבים אוכלים הכל. כמו שאמרתי קודם, תסתכל על שאר התגובות בדיון הזה ותגלה שזה משהו סדרתי שלא משתנה (אני מדבר על קציצה יבשה וכו') לדעתי את ההמבורגרים שלהם מכינים כמו במקדולנדס, לוקחים קציצות מוכנות קפואות שנכנסות מצד אחד של תנור ויוצאות מצד שני עם סרט נע.. ככה כולם יוצאות אותו דבר בדיוק. בוא אני אספר לך עוד כמה דברים: זו הפעם השלישית שלי במוזס (מופתע?) בפעם הראשונה לא היה להם בכלל לחמניה ללא גלוטן וישבתי בשולחן של 4 אנשים לכן אמרתי לעצמי "לא נורא, זה יכול לקרות שבדיוק נגמר להם" ולגבי הגודל השולחן, הוא היה גדול מספיק (אכלנו שם 3). בפעם השנייה אכלתי שם רק צ'יפס. לא היה שום מלצר שניגש אלינו, כל פעם שרצינו משהו נאלצנו לקרוא למלצר שעובר לידנו. וגם זה הגיע לא עם השתייה שביקשנו. בפעם השלישית, הפעם הזאת, לא התלוננתי פעם אחת על השירות מצד המלצרית. להפך, אמרתי שהיא הייתה נחמדה. לגבי הלחמנייה בבלאק - אני מניח שיש להם ריבוע בגודל 10*10 ס"מ על הגריל שמוקדשים אך ורק ללחמניות ללא גלוטן בשביל השורה הלפני האחרונה התקשרתי לכל הסניפים של מוזס על מנת לברר כמה דברים והנה הממצאים המדאיגים: סניף - רוטשילד שם - נטלי צ'יפס - כן מכיל גלוטן קטשופ פלפלים - כן מכיל גלוטן סניף - הרצליה שם - עדן צ'יפס - לא מכיל גלוטן קטשופ פלפלים - כן מכיל גלוטן סניף - רמת החיל שם - טל צ'יפס - לא מכיל גלוטן קטשופ פלפלים - כן מכיל גלוטן סניף - דיזינגוף שם - בן צ'יפס - הוא לא זכר, לחץ על כפתור ההשתקה (שמי שהוא מדבר אליו לא ישמע אותו), בירר וחזר ואמר "מגולטן!" קטשופ פלפלים - כנ"ל, גם הקשטופ מכיל גלוטן. סניף - ראשל"צ שם - אילן צ'יפס - לא מכיל גלוטן, אבל יש זיהום משני מדברים אחרים ולכן לא לוקחים אחריות קטשופ פלפלים - כן מכיל כלוטן סניף - משלוחים (שלוחה 8 בטלפון *9449) שם - לירון צ'יפס - "לא כדאי לך כי זה מטוגן עם עוד דברים, אני חושבת שגם הפירה כזה" לדבריה של לירון! היא תתקשר אליי בהמשך, אחרי שתברר מה קורה עם זה בשיחתנו בהמשך היא אמרה שאפשר להזמין פירה, אורז וסלט ירוק כי הצ'יפס מטוגן עם עוד דברים. קטשופ פלפלים - היא אמרה שהיא חושבת שאין בו, לחצה על כפתור ההשתקה (שמי שהיא מדברת איתו לא ישמע אותה) ואחרי כמה שניות חזרה אליי ואמרה לי שטוב שוידאתי כי הוא מכיל גלוטן. שיהיה לך המשך יום טעים.
 
דווקא הלקוח כן טועה לפעמים

אבל עדיין הוא הלקוח... בכל מקרה, תקרא את התגובות שלי, נראה לי שדיי סיכמתי את מה שנראה לי שהולך פה...
 

רונולה

New member
מוזר מה שענו בהרצליה

הייתי שם מספר רב של פעמים ולא הייתה פעם אחת שיכולתי לאכול צ'יפס... תמיד היה מטוגן עם עוד דברים...
 

נטלי22

New member
אנחנו היינו בכמה סניפים של מוזס

ובכל פעם הזהירו אותנו שהצ'יפס לא נקי ושאפשא לאכול רק מהפירה. יכול להיות שיש איזשהוא סניף יוצא דופן שמטגן בנפרד, אבל ברוב הסניפים לא היו מוכנים להתחייב על הצ'יפס והציעו רק פירה (ממש מציאה לילדה בת 10).
 

RonM99

New member
ZINGER קבל את התנצלותי הכנה...

מסתבר שאכן בסניף רוטשילד הציפס אכן מטוגן עם עוד דברים ( לאחר בדיקה) זהו הסניף הראשון , ובעבר אכן הייתה פחות מודעת לדבר..... ול"אשה מרציפן" אכן זהו יומי הראשון ואכן הצטרפתי על מנת להגיב ולמען האמת לא שמתי לב שזו פורום ספציפי של צליאק ואת זינגר כמובן שאינני מכיר פשוט היה נדמה לי שרצף הדברים שפקדו אותו היה קצת תמוה , אבל וזה אבל גדול מניסיוני ברגע שבשולחן יש תקלה או שתיים זוהי פירצה להרבה תקלות... זה פשוט קורה ככה ובכל המסעדות לא מוזס ספציפית ! וכפי שכבר נוכחת לבדוק כי בסניפים : הרצליה , רמת החייל וראשל"צ אכן הציפס הוא בשמן נפרד , אך כן יכול להיות זיהום ממקור אחר ועל כן מזהירים מראש , כפי שבטח הבנתם ואינני מסתיר זאת אני אכן מהרשת אך נקרא לזה בדרג השולי , ולמרות זאת ממש צר לי שככה אתה ועמיתיך מרגישים שכן במוזס מקפידים על שירות אמין ואיכותי אך לא כולנו המעקב תמידי ותמיד יהיו תקלות - בני אדם בסופו של דבר מניסיוני העשיר אני יודע שלקוחות הרגישים לגלוטן אכן אכלנו אצלינו צ'יפס ואפילו ישנם אנשים קבועים..... בכל פעם שיש מנה ששהיא ללא גלוטן הצילחות שלה נעשה בנפרד על צלחת בודדה נפרדת משאר המנות , מחוממת בנפרד , כלומר משתדלים לעשות הכל כדי להימנע מזיהומים , את זה אני יכול להבטיח לך ! בכל אופן אני שוב מתנצל אם לפני כן העמדתי אותך במקום לא נעים , ואכן קפצתי להסיק מסקנות , כי אני באמת מאמין בכל מה שרשת המוזס מייצגת... אם יש לכם אילו שהם תלונות שתרצו שאעביר הלאה , אני אשמח ובלי קשר תמיד תדע אתה ועמיתיך שאם , ולא משנה מאיזו סיבה , מנה במוזס אינך לטעמך רק תגיד וידאגו לך בצורה הכי טובה שאפשר :) רון
 
תופסת מקום טוב באמצע וגם בקשה

היי רון, אני אנצל את זה שאתה מהרשת ושתעביר הלאה קודם כל תודה על האפשרות שהרשת מעניקה לחולי צליאק לאכול לחמניות ללא גלוטן, זה כלל לא ברור מאליו (תאמינו לי, לפניי 9 שנים שרק גילו לי את המחלה זה היה סוג של חלום) יחד עם זאת, כדי שחולי צליאק יוכלו לאכול בביטחה יחסית במוזס (יחסית כי בכל אכילה מחוץ לבית יש "סיכונים" מסויימים, אך יש להשתדל ולמזער ככל הניתן) על הרשת להקפיד גם בנושא הזיהום המשני. כך, אם קטשופ פלפלים מכיל גלוטן, לא ניתן להגיש ללקוח צליאקי ארטבורגר בלחמניה ללא גלוטן עם קטשום פלפלים. במקרה הטוב המלצר עירני (או הלקוח מודע לכך) ומבקש להוריד את הקטשופ פלפלים ואם לא?? כבר יצא לי לאכול את הקטשופ הזה, לא חבל?? עניין נוסף שיש לשים אליו לב הוא שימוש באותו מורחן גם בלחמניות רגילות וגם בלחמניות בלי גלוטן. כמובן שדבר כזה "מזהם" את המממרח (נגיד מיונז) והופך את המנה ללא מתאימה ללקוחות חולי צליאק. ידוע לי שבבלאק היה כפתור "ללא גלוטן" וכל מנה (כולל רק צ'יפס או דברים שבכל מקרה אין בהם גלוטן) שהדפיסו לחולי צליאק היתה דרכו וככה המטבח ידעו להקפיד על זיהום משני. אולי ניתן להוסיף כפתור כזה ולתדרך את המטבח בהתאם בכלל המודעות של המלצרים לא מספיק גבוהה לטעמי, אפשר ליפול על מלצר שמבין והוא יידע איך להדפיס את ההזמנה ומה בדיוק מותר ואסור (מנות ורטבים - כשמניחים לי מול הפרצוף טבסקו צהוב אני מניחה שמותר לי, מסתבר שלא) ואפשר גם ליפול על מלצר שאין לו מושג, וחבל... אני חושבת שאולי הרשת בעצמה לא יודעת בדיוק מה המשמעות של "ללא גלוטן" כולל הקפדה על זיהום משני ולכן לא ניתן לצפות ליותר מהמלצרים. אני מציעה שהרשת תפנה לעמותת צליאק או דרך מקוד מידע אחר (אני מתנדבת להעביר הדרכות תמורת המבורגר
) ותבין את המשמעות ולאחר מכן תדאג לתדרך את כל עובדי המטבח והמלצרים. ודבר אחרון לסיום, אתה צודק במיליון אחוז לגבי מי שלא טעים לא, ידוע לי שהמדיניות של הרשת מאוד לקראת הלקוח בעניין זה ומחליפה מנות ומפצה כשצריך. אני אוהבת את המוזס, אבל לצערי איני יכולה להגיד בביטחה שהם ידידותיים לצליאקים. הייתי שמחה לראות איך כן ניתן לעשות זאת. אני לא חושבת שזה דורש הרבה מאמץ במצב הנכחי שכבר יש מודעות מסויימת ונכונו מסויימת ולחמניות ללא גלוטן. אם קראת עד לכאן אז תודה...
 

RonM99

New member
למוסקווה לובוב שלום...

ראשית קראתי את כל אשר שרשמת ואני יכול להבטיח לך אישית שהדבר יעבור הלאה.... ( הוא עבר חלקית כשביררתי על הסניפים אבל יעבור באופן מלא בימים הקרובים , אאסוף, קצת יותר מידע כמו למשל מתגובתך ואעביר הלאה ) אני בתור מלצר יכול להגיד לך שמוזס מאוד מקפידים לציין בפני כל מלצר חדש על רגישויות מסויימות לאוכל וכן איך להתנהג בהזמנה מול כל לקוח ומגבלותיו - אחד הדברים הראשונים שאומרים לנו ! אבל כפי שהינך וודאי יודעת תמיד יהיו כאלו שהם אולי יותר חדשים או לא בקיעים , מעבר לכך יש בכל אחד מהסניפים דף תלוי לטבחים ולמצרים על כל המנות שמכילות גלוטן ! בעניין הרטבים , יש קופסה של מיונז וכף חדשה בכל פעם כאשר יש לחמנייה ללא גלוטן , וכן לא אמורים לשים את הקטשופ פלפלים בלחמנייה באופן עקרוני , אם קרה הדבר זו וודאי תקלה שלא הייתה אמורה לקרות. עוד לגבי הרטבים אנחנו אמורים לציין בפני כל לקוח על שני הרטבים שהינם מכילים גלוטן ( למי שמצהיר על רגישות כמובן ) ובנוסף גם רשום על מדבקות הרטבים את המרכיבים ואם מכיל גלוטן... לרוב ניתן ללקוח את השיקול אם לשים את הרטבים כי יכול להיות שישנם עוד אנשים בשולחן שאינם רגישים שישמחו לרטבים הללו. אני ממש לא רוצה להשמע מגונן מידיי זו ממש לא כוונתי , פשוט ממש חרה לי לקרוא את התגובות ולדעת שישנם אנשים שלא מרוצים מאיתנו ( שזה לגיטימי אי אפשר לזכות ב100% אך אנחנו משתדלים שתמיד אנשים יהיו וירגישו שאצלי זו לא רק מסעדה , אלא יש גם הכייף הזה שבמלצרים ובאווירה) בהחלט שאעביר הלאה ואסב את תשובת ליבם של האחראים ואשמח לעזור בנושא ובכלל :) המשך יום מהנה
 
מילת המפתח "אמורים"

משמח אותי לדעת שהטבחים אמורים שלא לשים קטשופ פלפלים בלחמניות בלי גלוטן באופן אוטומטי ושהמיונז נמרח עם כף חדשה. לצערי עד כמה שידוע לי לא מקפידים על כך (שלא לדבר מעבר לכך שבשעות עומס דברים עם גלוטן יכולים להזרק לצ'יפסר שמיועד לצ'יפס). אני באמת שמחה לדעת שנהלים אלה קיימים, כל שנותר הוא לדאוג שגם יקויימו, כמו כל דבר אחר שרוצים שהמלצרים ידקלמו, איני מקבלת ש"יש מלצרים שאינם בקיעים" ברגע שהרשת תחליט שהיא מעוניינת שהם יהיו בקיעים אני בטוחה שהם יהיו בקיעים. רעיון נוסף הוא לעשות לקוח סמוי שהוא צליאקי... יכול להיות שזה יעזור להעלות את רמת הבקיעות... באשר למלצרים, איני יודעת באיזה סניף אתה עובד, ישבתי יותר מפעם אחת במוזס ומעולם לא נאמר לי שרטבים מסוימים מכילים גלוטן (אני ממש לא מצפה שלא יניחו לי בשולחן, חבריי לשולחן לא צריכים "להענש" בשל כך אבל לדעתי יש להסב את תשומת לב הלקוח לכך). לא זכור לי שרשום על בקבוק הרוטב שמכיל גלוטן אבל כמובן שבביקור הבא שלי זה יהיה הדבר הראשון שאני אסתכל
 

RonM99

New member
בעבר אכן לא היה רשום אך...

במסכת שינויים ומודעות גדלה לצליאק ובכלל לרגישויות של לקוחות , כל המדבקות של הרטבים הוחלפו בכל הסניפים , כאשר מצויין במרכיבים אם הרוטב מכיל גלוטן. אין לי ספק שאת צודקת ואם דבר כזה " שמלצר שכח / לא זכר / טעה " אבל לצערינו ולא רק במוזס ולא רק במסעדות יש תקלות , שלא אמורות להיות ואנחנו (ככלל בני האדם ) מנסים למזער את הטעויות במיוחד בתחומים שהם רגישים לאוכלוסיה מסויימת כמו : צליאק , אלגריות לחלב , אגוזים , דגים וכו' אני יכול להגיד לך שאני יודע שאין דבר כזה בשעות לחץ לערבב דברים (לא בענייני בריאות זה בטוח ! ), יש לי ותק של מספר שנים ולי אישית זה לא קרה , ושוב אחזור על מה שציינתי באחת מתגובותיי אני לא גורם מוסמך ממוזס ! מה שבטוח שרשמתי לפני את הערת הרגישות לגלוטן באחד מהלקוחות הסמויים שלנו , אני מוצא את זה חשוב ובהחלט יעבור הלאה !! :)
 
פינת ההערה הקטנונית ../images/Emo132.gif

(לא רק לך, בכל השרשור) - בקיאות, זה ב-א'. בקיעות ב-ע' זה מלשון בקיעים, חריצים, ואני מקווה שמלצרים לא יראו בקיעות כי אז הם יראו כמו ההיא מהפרסומת של ישראל מתייבשת
 

מתי11

New member
י-חייבת להגיב

הי וברוך הבאה לפורום, אני מאוד מעריכה את נסיון הכן שלך ללמוד ולשנות דברים קשורים לצליאק ברשת בה אתה עובד ובכלל רצונך להגן,היתי שמחה לדעת שעובדים שלנו במשרד יגיבו כך... יש לי הערה קטנה לגבי סניף הרצליה.פעם האחרונה שהינו שם זה היה בפורים למיטב זכרוני. צ'יפס היחיד שהיה להם היה עם גלוטן ורק לאחר שהתעקשתי,ביקשתי מנהל המשמרת להגיע לשולחן והסברתי שאין סיבה בשעה שהמסעדה כמעט ריקה לא להכין צ'יפס ללא גלוטן הסכימו להכין. לאחר מכן ביקשתי שוב לדבר עם המנהל כי ההמבורגר במנת הילדים היה בלתי ניתן לאכילה.אך הבעיה היא שאין אופציות חילופיות במנת ילדים....ביקשתי במקום פרגית והביאו פרגית אך עם כל הרטבים מעל וכמובן מלאת גלוטן.אחר כך החליפו אבל כמובן כל הכיף נעלם,כולם אכלו ורק הבת שלי ואני כמובן הסתכלנו והינו רעבות. והסוף הוא שכמובן בחשבון חייבו אותי במנת פרגית שזה היה אז עוד איזה 50-60 ש"ח. האם פיצוי כל שהו היה עוזר לי כשילדה בת 6 נש/ארה רעבה,אני יצאתי משם עצבנית וכעוסה וכמובן אין סיכוי לחזור לשם. חבל שכך. דבר אחרון-אני יודעת שבהנהלת מוזס אין מדיניות של התחייבות לנטול גלוטן ולכן לדעתי כל הבלאגן. שוב ממש חבל.אפשר לקבל הדרכה מהעמותה ולהרוויח לקוחות לא מעט כי אם אנחנו יוצאים בחוץ(5 איש ולפעמים יותר) תמיד בוחרים מקומות שהם ידידותיים לצליאק. רשת מוזס מפסידה אותנו - 5 מנות X 70 ש"ח למנה זה לא פסול,נכון? מתי
 
שלום רון

למען הגילוי הנאות, היה נכון להגיד שאתה מהרשת כבר מההודעה הראשונה, לפני שאתה טורח לתקוף מישהו מחברי הפורום. שמחתי לקרוא שהוספת הודעה נוספת שנכתבה בנימה יותר ידידותית. עליי להבהיר שאני לא מתירה בפורום המלצות או ביקורות מאנשים שאינם חברי פורום קבועים, כדי שלא יהיה מקום לחשד במניעים שאינם טהורים, ואם לא היית מבהיר שאתה מהרשת ההודעה שלך הייתה נמחקת בלי היסוס (כמו הודעה אחרת בשרשור שנמחקה). אם אתה אכן מהרשת, המענה לדעתי צריך להיות ברמה אחרת, מקצועית ועניינית - לא בתקיפת לקוח שעבר חוויה מאכזבת, לא בשלילת לגיטימציה משאר האנשים שחוו חוויה דומה, והייתי מצפה לראות תגובות יותר בוגרות ורציניות מ"עשה לי טובה". משהו שלדעתי כדאי לך לקחת בחשבון, כמי שלקח על עצמו במובן מסוים לייצג את מוזס בשרשור הזה. שיהיה ברור - אנחנו בפורום מברכים על כל מקום שפותח את דלתותיו בפני קהל הלקוחות הצליאקי ועושה את המאמצים המתאימים. זה מבורך וראוי להערכה. למרות זאת, אנחנו עדיין לקוחות ככל הלקוחות, עם חוש טעם וריח וראייה והעדפות, לפעמים עוברים חוויות טובות ולפעמים פחות, ואנחנו מנצלים את היותנו קהילה בעלת צרכים דומים כדי לשתף האחד את השני. בשביל זה הפורום קיים, ובשביל זה הזכות הזאת שמורה לחברי פורום קבועים ופעילים שתורמים לפורום. כפי שאתה רואה, זינגר הוא לא היחיד שהתאכזב בביקור ברשת, ואני חייבת להודות שזו מגמה שאני רואה בפורום בשנה האחרונה (כאשר לפני כן הביקורות היו טובות וגולשים רבים המליצו על מוזס). אני בעצמי הייתי בעבר לקוחה קבועה של המקום, ואני חייבת להודות שהרגשתי ירידה עקבית באיכות המזון במסעדות ובמשלוחים, וגם באיכות השירות, עד שבשלב מסוים אני ובן זוגי החלטנו שלא לפקוד יותר את המקום (ובן זוגי אינו צליאקי, והוא מרגיש כמוני - להבהיר שאין כאן קשר רק לחוויה כצליאקים). אם אתה מעוניין להעביר משהו הלאה - בבקשה. חיפוש פשוט בפורום יראה את כל היסטוריית השרשורים שעסקו במוזס, ולא יהיה קשה להסיק מכך מסקנות. אם יהיו תוצאות אנחנו נשמח לדעת.
 

RonM99

New member
בהמשך לתגובתך..

אלפקה פקה שלום כפי שמהר מאוד השכלתי להבין שהפורום שאני נמצא בו הוא שונה ישר פתחתי בהתנצלות וגם סיימתי בכזו , לא בגלל שאני מהמוזס אלא כי קודם כל כולנו בני אדם בוגרים ותוכן ההודעה הראשונה נבע בעיקר מהתחושה שכותב הוא מהרשת המגבילה בלאק ושכוונתו היא השמצה, ברגע שהבנתי את טעות הגבתי וגם ציינתי שהיני מהמוזס בדיוק כדי שיבינו מאיפה תגובתי הגיעה כמובן ואני מצהיר פה שאני לא גוף אחראי במוזס אלא , עובד ותיק שבאמת מעריץ את מוזס לא רק כמסעדה אלא כקונספט מסויים בתחום הקולינריה וגם בתחום החברתי , כך שהכל כמובן יעבור הלאה אבל חשוב לי לציין שאיני גוף מוסמך ! אני שמח שהשארת את תגובותיי למרות שאיני חבר קבוע , ואם אוכל לעזור זה אפילו חשוב לי יותר. לאחרונה שמתי לב שישנה ( לפי תגובות אנשים ) הידרדרות מסוייימת , ואינני שמח על הרגשות שכאלו ושמח לדעת על כל תגובה/חוויה טובה או רעה כדי שנוכל להעביר הלאה ולתקן בהתאם.... וכן למרות הכל אמרתי שאני מוכן לקדם דברים , חידוש זה תמיד ריענון גם לכם וגם לנו ( אפילו העובדים ) אם בתגובתי הראשונה בפגעתי באיזשהו אופן ולו הקטן ביותר באחד מחברי הפורום אנצל את הבמה/תגובה הזו כדי להתנצל , "תקיפתי" לא נבעה מרצון ל"תקן" לקוח מאוכזב אלא מפני שחשבתי שהתגובה אינה אמיתית..... תודה מראש רון.
 

nilliy

New member
אלפקה פקה חבל שמחקת את ההודעה שלי

מן הראוי היה ומן ההגינות היה להשאיר גם חוות דעת אחרת.
 
יש פה הרבה חוות דעת, מכל הסוגים

בעד, נגד וחסרי דעה. כולן של חברי פורום קבועים ומוכרים. כקהילה, חשוב לנו לקבל המלצות וביקורות מהימנות ככל שניתן, ולכן הודעות שנכתבות ע"י כותבים לא מוכרים, נמחקות. אין לי שום עניין שנציגי רשתות יבואו וימליצו על עצמם או ישמיצו את המתחרים, ואם לפעמים המחיר הוא מחיקת ביקורת תמימה ע"י גולש שנכנס במקרה לחלוטין בפעם הראשונה (וקשה לי להאמין שזה המקרה) - אז זה המחיר. (מה גם שההודעה שפרסמת בנוסח התוקפני והמזלזל שלה, ובכן, קשה לי לראות במה היא תורמת לפורום ולדיון).
 

RonM99

New member
אלפקה פקה

אני כל היום מנסה לשלוח לך הודעה או כאן או במייל משום מה עושה רושם שכל הזמן אני מקבל הודעות שגיאה.... קיבלת ממני הודעה כלשהי ? פה בפרטי או במייל ??
 
למעלה