ביקורת.. כנסו בבקשה..!!!

keeeren

New member
ביקורת.. כנסו בבקשה..!!!

טוב אז ככה אני יודעת שלא כולם יסכימו עם מה שיש לי להגיד אבל אני כבר כמה ימים חושבת על זה ופשוט הייתי חייבת להגיד לכולם מה אני חושבת על התוכנית ועל המעבר לHOT.. קודם כל אני רוצה להגיד לך שמאז שהתכנית עלתה אני רואה אותה כמעט כל יום ממש בקביעות והייתה עד לא מזמן אחלה תכנית ואחלה מנחים, אבל בזמן האחרון התכנית פשוט הדרדרה בצורה מפחידה קודם כל התוכנית להפקה לא איכפת מהצופים בכלל, בגרוש רק כשהם צריכים שיצביעו להם לאיזשהו פרס או שיעזרו להם בהפגנות אז הם יודעת לשלוח הודעות ולהגיד ולהפיץ אבל חוץ מזה הם עסוקים בשלהם והסקר הטיפשי הזה שהם עשו זה פשוט סטירה לפנים הסקר נראה כאילו תינוק בן שנתיים חשב עליו תוך 2 דקות וכתב אותו! להפקה פשוט לא איכפת מה לנו יש להגיד, הצופים שבלעדינו אין בעצם תוכנית!!! חוץ מזה המנחים חושבים שהם בסלון של מישהו, הם מריצים בדיחות פרטיות, לא מקשיבים למרואיינים או למגישי פינות, הם ממש חושבים שהם באיזה סלון והם הזמינו מישהו וגם אז זה חוסר כבוד מוחלט, הרבה פעמים אני פשוט מוצאת את עצמי רואה את התוכנית ולא מבינה על מה הם מדברים, לא רק שזה לא מקצועי זה גם זלזול מוחלט! הם לא קשובים בכלל למרואיינים הם קשובים רק לעצמם! חוץ מזה שהרמה של הפינות והרעיונות פשוט ירדה, הרבה פעמים זה ממש משעמם, או שהם מביאים נושאים שלא מעניינים את הנוער או שהם מביאים נושאים טיפשיים שלא מעניינים אף אחד! שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא אומרת ששום דבר בתוכנית לא טוב, אולי אני איכשהו סותרת את עצמי אבל אני כן נהנית לראות את התוכנית פשוט פעם נהנתי ממנה הרבה יותר ואני מכירה מלא שפשוט לא רואים אותה כבר בכלל.. בקשר למעבר לHOT אני חושבת שזאת הולכת להיות כל כך טעות, הם יפסידו מלא צופים כי כל מי שבyes כמוני לא יוכל לראות את התוכנית ועד עכשיו כולם יכלו לראות אותה אם רצו כי הרי ערוץ 10 פתוח לכולם אז אני לא חושבת שיהיה להם יותר צופים אלא רק פחות בצורה משמעותית.. לא שאיכפת להם, הצביעות של התוכנית הזאת ושלא מהמנחים מגעילה פשוט כי כל הזמן הם אמרו שערוץ 10 זה הערוץ היחיד שהם רוצים לעבוד בו ושהוא שולט ושהם בחיים לא יעברו, אז מה קרה שפתאום הם עוברים? הכל בגלל הכסף.. הם תמיד אמרו שהם באיים להביא לנו שעה של כיף ואיכשהוא היה נראה שלא הכסף זה הדבר העיקרי שבגללו הם באים, אני מבינה שזאת תכונית בטלוויזיה וזו מטרתה להרוויח כסף אבל הם גרמו לצופים להבין שהם כאן בשביל הצופים ובשבילם ולא בעיקר בגלל הכסף.. ועכשיו הם מנסים לייפות את המעבר וטוענים שזה בגלל הצנזור ושמנעו מהם את חופשי הביטוי אבל באמת על מי הם מנסים לעבוד? הרי כולנו יודעים שהכסף הוא זה שקבע ואני חושבת שהמעבר זאת הטעות הכי גדולה שלהם.. ככה אני חושבת.. אתם יודעים מה? אני אוכל "להתגבר" על העבודה שלא יהיה יותר אקזיט כי גם ככה אני ראיתי את זה פחות ופחות בזמן האחרון אבל הצביעות והגועל שלהם נשארים אז לפחות שיגידו את האמת שהם דואגים רק לתחת שלהם ולא איכפת להם מאף אחד ועל הצנזור והפיקוח יכולנו להתגבר בקלות זה לא כזה מפריע לפעמים זה אפילו עדיף כי לפעמים הם באמת באמת מגזימים ושלא תחשבו שאני מאלה שמתיימרים להגיד שזה מקלקל את הנוער כי הנוער מקולקל ואני כעסתי מאוד על כל הפרשייה שהייתה והייתי לגמרי בעד אקזיט ונגד הנוער שטען שצריך להוריד את אקזיט מהמסך ואני עדיין חושבת שלא צריך להוריד אותם.. אבל אני כועסת על זה שהם פשוט עבדו עלינו בעיניים ועכשיו הם לוקחים את הרגליים שלהם ומתחפפים למקום שבו ישלמו להם כמה שקלים יותר.. אז שיהיה לכם לבריאות עם הכסף ובהצלחה אני רק רציתי להעביר את הדעות והמחשבות שלי לגבי התוכנית לכל הפורום הזה ואני מקווה שמישהו שאחראי על התוכנית יקרא את ויבין שאני לא היחידה שחושבת ככה ואני בטוחה שיש עוד הרבה כמוני שמרגישים שפשוט עבדו עליהם בעיניים.. מצטערת שזה נראה כמו מגילה אני ממש מקווה שקראתם זה מאוד חשוב לי ותשאירו תגובות.. תודהה...
 

sapirr1

New member
ת'אמת..

שלא היה לי כוח לקרוא הכול..חח...סורי אבל הבנתי שאת מתנגדת למעבר...אני מסכימה איתך למרות שיש לי "הוט" שזהו מעבר שלא יעשה להם טוב! מעט מאוד צופים יראו אותם אבל כל אחד והשיקולים שלו! אם בא לך לבוא לראות אצלי בכיף..חחח... ופעם התוכניות היו מענינות (בהתחלה עם מיכאל כשהיה שעתיים) עכשיו זה תוכנית משעממת קצת ולא ממש כיף לראות אותה כמו פעם אבל בגלל אהבתי הגדולה למלי אני אל יכוהל לוותר על זה...חבל שלמצב כזה הגיע התוכנית אחרי כל המאבקים להשאיר אותם בערוץ 10 הם אלו שקמים ועוזבים,כל אחד ומה שטוב לו.
 

olsen cool

New member
../images/Emo45.gif

אני לא כותבת כאן אבל מידי פעם צופה בתוכנית ולפי דעתי המעבר להוט הוא די טיפשי.
 
צודקת מאוד....!../images/Emo45.gif

גם אני לא יוכל לראות יותר מכיון ואין לי hot וזה ממש מעצבן כי אני אוהבת תתוכנית הזאת למרות שפעם היא היתה פי אלף יותר יפה ועכשיו היא קצת משעממת.
 

chen456

New member
זו דעתי!!!

אמ...בתור מישהי שיש לה הוט אני לא יכולה להגיב על זה ,אבל בקשר לתוכנית אז ככה... קודם כל לא הבנתי לאיזה סקר התכוונת בהתחלה... ובקשר לבדיחות הפרטיות, גם אני חשבתי על זה היום; תראי, נכון שזה בדיחות ביניהם ונכון שהם לא נותנים כבוד למרואיינים (לפעמים!)...אבל זה לדעתי הדבר הכי מיוחד ויפה בתוכנית!!! זה שהם ספונטניים אפילו שיש להם תכנים קבועים בתוכנית וזה שהם עושם דברים מהראש, חוץ מזה הבדיחות האישיות, לדעתי, נותנות הרגשה קלילה וכיפית (כשמבינים אותן, בשבילי זה כמו לשבת בכיתה בבית- ספר עם בדיחות ודברים שרק אנחנו מבינים.. והן עדיפות על פני מעבר מפינה לפינה ומראיון לראיון ככה סתם...לדעתי, הבדיחות ודווקא זה שיש להם מה להגיד תמיד- זה הקסם של התוכנית!
 

CheN 007

New member
לא מסכימה איתך לגמרי-

כי קודם כול המנחים הם לא אלה ששולטים בלאן יעברו ומתי, זה חברת ההפקות שלהם שולטת,על עינייני הכספים ואני בטוחה שלא הכי שאלו אותם גם ככה אם לעבור, לדעתי כול הקטע זה ההרגשה ש"הם בסלון שלהם" כי אם זה לא היה ככה זה הייתה סתם עוד תוכנית אירוח רגילה וזה לא מה שרובנו רוצים, אבל צביעות יש בזה את צודקת,אבל בסך הכול אין סיבה לחפור ולסבך זה מה שיקרה ולא ממש שואלים מישהו בתכל'ס (לא שאני נגד המעבר,אבל בכללי).
 

liron666

New member
מסכימה איתך חלקית..

בקשר למעבר לHOT אני כן מסכימה כי גם לי יש YES ולצערי אני לא אוכל לראות יותר EXIT כי ההורים שלי לא מוכנים לעבור. אבל אני כן מאמינה להם שזה לא בגלל הכסף כי בעקבות הרשות השניה התוכנית נהייתה יותר חנונית וזה קצת מבאס.. בקשר לצביעות את ממש ממש טועה!! זכותם לספר בדיחות, "לשבת בסלון שלהם" וכו' וכו' זה כל העניין של התוכנית! שהיא מתאימה לנוער המקולקל שלנו שעושה מה שבא לו! ו...זהו!
 

KiShKooSh

New member
../images/Emo45.gif נכון בהחלט../images/Emo70.gif

והזלזול של ההפקה רק הולך וגובר
אחד חוויתי על בשרי שבאקזיט סיטי נתניה+חולון קיבלתי תצרחות של החיים שלי מאחת שאני חושבת שקראו לה אליאן ועל מה? על זה שפעמיים שאלתי אותה עם הדס באה (סורי מותק לא זכרתי תפרצוף שלך
) וחשבתי נתניה הלכתי גם לחולון קוויתי שהיא לא תהיה שם
כי גם מיכל דבש לא הייתה הייתה מישהי אחרת והיא הייתה והיא המשיכה
אני לא אומרת שכל הצוות היה כמוה(תודה לאל
) אבל היא הייתה אחראית על הילדים ועם כזה יחסי אנוש לא תודה
וגם היום
חברה שלי קרן(בופרית) הלכה היום לאולפנים ולפי ההודעה היה כתוב "תבוא ב 7, לא לאחר" לא לאחר עלק
עד 9 יבשו אותם מחוץ לאולפנים בקפור(מחוץ לבניין) שעתיים
באמת
... ובקשר לזלזול בתוכנית עצמה, זה נכון ביותר חצי מהתוכנית לא מובנת במיל והחצי השני עוד פחות
 
קרין יקרה

לפני שבוע בדיוק התארח ג'וני קוניאק, העורך של אקזיט בפורום וענה על כל השאלות לגבי המעבר ועל הנסיבות שגרמו למעבר. את מוזמנת לקרוא את התשובות שלו, אולי תראי דברים אחרת... דבר שני, אקזיט היא תוכנית שפונה ישירות אל המעריצים, משתנה כל הזמן ודואגת להיות עם "האצבע על הדופק" בכל מה שקשור לנושאים שאהובים ופחות אהובים בתוכנית ע"י הצופים. ולסיכום חשוב שתביני שאקזיט לא מתיימרת להיות תוכנית חינוכית, אקזיט היא תוכנית שבאה להעביר שעה בכיף לבני הנוער.
 
בדיוק אני עם הדס!!!מה נפל לך השכלל

אויש הכל שם בצחוקים זה הכי כיף ככה הם עושים צחוקים עם האנשים שהם מביאים לתוכנית מה את רוצה שזה ראיון רגיל כמו משעל חם?! זה לא יהיה כיף...רק שהתכונית עברה כמה שינויים כבר כולם בכו.. "זה לא כיף בלי הבדיחות ל עפר" "אני שונא/ת את הביפפפפפפפ" וכ'ו פתאום שמחזירים אותה כמו שהיא זה לא מספיק טוב.. די לבכות על דברים שקרו...עכשיו תהני מזה שהיא חוזרת לשעתיים ושידורים חיים אם את יכולה להנות ואם לא אז תקליטי או משהו.. הם לא עברו להוט כדי לפגוע במעריצים של יאס הם עברו להוט כי הוט הציעה להם שיחרור כמו פעם...הם יודעים שהם מפסידים צופים אבל הוט תעשה מלאאאאאאאאאאאאא רעש מאקזיט ואקזיט תיהיה תוכנית פפולרית יותר ממה שאת חושבת...אז אם את כל כך אוהבת את אקזיט תשמחי איתם ולא נורא אם את לא יכולה לראות...תנסי להתסדר מידי פעם...
 

keeeren

New member
זה קרן...

וקראתי את זה אבל זה עדיין לא מצדיק לפי דעתי.. הם מנסים לייפים בקטע של הם רוצים שידורים חיים אבל יש לי הרגשה שזה בגלל הכסף יותר.. ולא אמרתי שהיא מתיימרת תוכנית חינוכית גם הדגשתי שזה לא מה שאני רוצה שהיא תהיה אבל לפעמים זה פשוט טיפשי כבר ברמה מפחידה..!! זאת דעתי לפחות.. טוב גם ככה אני לא אוכל לראות את זה יותר...
 
כנסי קרן..

מותק, בעולם הכל סובב סביב כסף, במיוחד בתעשיית הטלוויזיה המסחרית מרגישים את זה. אבל 2 דברים אליך : 1) התוכנית אקזיט בנויה בחלקה על אהדת הצופים, יש פורום ויש אתר וההפקה מסתכלת ותמיד מנסה לראות מה אהבו מה לא. לא נעשה כלום שיפגע בנו ובצופים שלנו, השיקול שנעשה נעשה מעלינו ע"י אנשים טובים וגדולים מאיתנו, שיקול שנעשה בשביל לשפר את התוכנית אחרי שנתיים ולתת לה לצמוח. אף אחד מאיתנו לא רוצה לפגוע בלקוחות YES ואם תקראי טוב את השרשור של ג'וני את תראי שיש לו שם פנייה מיוחדת אליהם. 2) הדבר השני שמאד חשוב לי, את אומרת ש"אנחנו מנסים לייפות ע"י שידורים חיים" יש לי משהו להגיד לך על זה שאני חושבת שחברייך לפורום (רובם) יסכימו איתי-אקזיט כתוכנית של שידור חי, היא תוכנית הרבה יותר כייפית! עם אפשרות לשיתוף עם הצופים. לא עדיף ככה? אם היינו נשארים בערוץ 10 לא היו לנו שידורים חיים עוד המון זמן... אז תחשבי על זה...
 

keeeren

New member
קראתי מצוין...

גם את השרשור של ג'וני ולא נראה לי שהיה לו משהו אחר להגיד ואני יודעת שאף אחד לא התכוון לפגוע בלקוחות yes אני חושבת שרק אתם מפסידים מזה ושכל קליינט של yes שהיה בהפגנות וזה זה ממש מבאס לו כי הוא עשה כל מה שיכל בשביל אקזיט והם נתנו לו סטירה בפרצוץ... ואני אמרתי שטלווזיה=כסף אני יודעת את זה אבל עדיין חשבתי שאקזיט איפה שהוא שונה מזה וכנראה שטעיתי... אנערף..
 

KiShKooSh

New member
*אהמ* הדס מי יודע אם מתישהו..

ב 10 היו שידורים חיים
והבנתי תשם לאלה מרשות השידור "מועצת הפרות והירקות" השריפי שרידי,איך שלא קוראים לו, באמת מזכיר לי לימון
 
לא ממש אכפת לי מיזה שהם עוברים ..

אבל היא צודקת ישקצת צביעות בתוכנית אבל זה מיסחר ואין מה לעשות ככה זה טלוויזה וכל אחד יכול לדעת את זה!!
 

PABLO808

New member
תראוו..

אקזיט זה תוכנית בטלוויזיה טלוויזיה זה מסחר המנחים לא עובדים בשביל הכסף נכון שהם עובדים גם בשבילי זה בה העובדה שלהם וממנה הם מתפרנסים זה עבודה רק בטלוויזיה כמו בכל עבודה משלמים להם והם רוצים שאנחנו נהיה מרוצים אבל תחשבו הם לא עושים אתת זה רק בשביל הכסף ואני יגיד לכם למה המנחים אוהבים את העבודה שלהם עם הם לא היו אוהבים אותה הם לא היו עובדים בה הם אוהביםם את זה ואנחנו אוהבים שהם עוזרים לנו ומעבירים לנו את שעות הפנאי בכיףףף אז כל מי שחושב שהם עושים את רק בשביל הכסף טועה!!! הם עושים את זה כי הם אוהבים את זה ועם לא תאמינו שהם היו עובדים בעושה אחרת!!!.. רותם...
 

PABLO808

New member
תיקונים

בשבילי= בשביל בה העובדה= זה העבודה היו עובדים בעושה= היו עובדים בעבודה
 
למעלה