ביקורת.. כנסו בבקשה..!!!
טוב אז ככה אני יודעת שלא כולם יסכימו עם מה שיש לי להגיד אבל אני כבר כמה ימים חושבת על זה ופשוט הייתי חייבת להגיד לכולם מה אני חושבת על התוכנית ועל המעבר לHOT.. קודם כל אני רוצה להגיד לך שמאז שהתכנית עלתה אני רואה אותה כמעט כל יום ממש בקביעות והייתה עד לא מזמן אחלה תכנית ואחלה מנחים, אבל בזמן האחרון התכנית פשוט הדרדרה בצורה מפחידה קודם כל התוכנית להפקה לא איכפת מהצופים בכלל, בגרוש רק כשהם צריכים שיצביעו להם לאיזשהו פרס או שיעזרו להם בהפגנות אז הם יודעת לשלוח הודעות ולהגיד ולהפיץ אבל חוץ מזה הם עסוקים בשלהם והסקר הטיפשי הזה שהם עשו זה פשוט סטירה לפנים הסקר נראה כאילו תינוק בן שנתיים חשב עליו תוך 2 דקות וכתב אותו! להפקה פשוט לא איכפת מה לנו יש להגיד, הצופים שבלעדינו אין בעצם תוכנית!!! חוץ מזה המנחים חושבים שהם בסלון של מישהו, הם מריצים בדיחות פרטיות, לא מקשיבים למרואיינים או למגישי פינות, הם ממש חושבים שהם באיזה סלון והם הזמינו מישהו וגם אז זה חוסר כבוד מוחלט, הרבה פעמים אני פשוט מוצאת את עצמי רואה את התוכנית ולא מבינה על מה הם מדברים, לא רק שזה לא מקצועי זה גם זלזול מוחלט! הם לא קשובים בכלל למרואיינים הם קשובים רק לעצמם! חוץ מזה שהרמה של הפינות והרעיונות פשוט ירדה, הרבה פעמים זה ממש משעמם, או שהם מביאים נושאים שלא מעניינים את הנוער או שהם מביאים נושאים טיפשיים שלא מעניינים אף אחד! שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא אומרת ששום דבר בתוכנית לא טוב, אולי אני איכשהו סותרת את עצמי אבל אני כן נהנית לראות את התוכנית פשוט פעם נהנתי ממנה הרבה יותר ואני מכירה מלא שפשוט לא רואים אותה כבר בכלל.. בקשר למעבר לHOT אני חושבת שזאת הולכת להיות כל כך טעות, הם יפסידו מלא צופים כי כל מי שבyes כמוני לא יוכל לראות את התוכנית ועד עכשיו כולם יכלו לראות אותה אם רצו כי הרי ערוץ 10 פתוח לכולם אז אני לא חושבת שיהיה להם יותר צופים אלא רק פחות בצורה משמעותית.. לא שאיכפת להם, הצביעות של התוכנית הזאת ושלא מהמנחים מגעילה פשוט כי כל הזמן הם אמרו שערוץ 10 זה הערוץ היחיד שהם רוצים לעבוד בו ושהוא שולט ושהם בחיים לא יעברו, אז מה קרה שפתאום הם עוברים? הכל בגלל הכסף.. הם תמיד אמרו שהם באיים להביא לנו שעה של כיף ואיכשהוא היה נראה שלא הכסף זה הדבר העיקרי שבגללו הם באים, אני מבינה שזאת תכונית בטלוויזיה וזו מטרתה להרוויח כסף אבל הם גרמו לצופים להבין שהם כאן בשביל הצופים ובשבילם ולא בעיקר בגלל הכסף.. ועכשיו הם מנסים לייפות את המעבר וטוענים שזה בגלל הצנזור ושמנעו מהם את חופשי הביטוי אבל באמת על מי הם מנסים לעבוד? הרי כולנו יודעים שהכסף הוא זה שקבע ואני חושבת שהמעבר זאת הטעות הכי גדולה שלהם.. ככה אני חושבת.. אתם יודעים מה? אני אוכל "להתגבר" על העבודה שלא יהיה יותר אקזיט כי גם ככה אני ראיתי את זה פחות ופחות בזמן האחרון אבל הצביעות והגועל שלהם נשארים אז לפחות שיגידו את האמת שהם דואגים רק לתחת שלהם ולא איכפת להם מאף אחד ועל הצנזור והפיקוח יכולנו להתגבר בקלות זה לא כזה מפריע לפעמים זה אפילו עדיף כי לפעמים הם באמת באמת מגזימים ושלא תחשבו שאני מאלה שמתיימרים להגיד שזה מקלקל את הנוער כי הנוער מקולקל ואני כעסתי מאוד על כל הפרשייה שהייתה והייתי לגמרי בעד אקזיט ונגד הנוער שטען שצריך להוריד את אקזיט מהמסך ואני עדיין חושבת שלא צריך להוריד אותם.. אבל אני כועסת על זה שהם פשוט עבדו עלינו בעיניים ועכשיו הם לוקחים את הרגליים שלהם ומתחפפים למקום שבו ישלמו להם כמה שקלים יותר.. אז שיהיה לכם לבריאות עם הכסף ובהצלחה אני רק רציתי להעביר את הדעות והמחשבות שלי לגבי התוכנית לכל הפורום הזה ואני מקווה שמישהו שאחראי על התוכנית יקרא את ויבין שאני לא היחידה שחושבת ככה ואני בטוחה שיש עוד הרבה כמוני שמרגישים שפשוט עבדו עליהם בעיניים.. מצטערת שזה נראה כמו מגילה אני ממש מקווה שקראתם זה מאוד חשוב לי ותשאירו תגובות.. תודהה...
טוב אז ככה אני יודעת שלא כולם יסכימו עם מה שיש לי להגיד אבל אני כבר כמה ימים חושבת על זה ופשוט הייתי חייבת להגיד לכולם מה אני חושבת על התוכנית ועל המעבר לHOT.. קודם כל אני רוצה להגיד לך שמאז שהתכנית עלתה אני רואה אותה כמעט כל יום ממש בקביעות והייתה עד לא מזמן אחלה תכנית ואחלה מנחים, אבל בזמן האחרון התכנית פשוט הדרדרה בצורה מפחידה קודם כל התוכנית להפקה לא איכפת מהצופים בכלל, בגרוש רק כשהם צריכים שיצביעו להם לאיזשהו פרס או שיעזרו להם בהפגנות אז הם יודעת לשלוח הודעות ולהגיד ולהפיץ אבל חוץ מזה הם עסוקים בשלהם והסקר הטיפשי הזה שהם עשו זה פשוט סטירה לפנים הסקר נראה כאילו תינוק בן שנתיים חשב עליו תוך 2 דקות וכתב אותו! להפקה פשוט לא איכפת מה לנו יש להגיד, הצופים שבלעדינו אין בעצם תוכנית!!! חוץ מזה המנחים חושבים שהם בסלון של מישהו, הם מריצים בדיחות פרטיות, לא מקשיבים למרואיינים או למגישי פינות, הם ממש חושבים שהם באיזה סלון והם הזמינו מישהו וגם אז זה חוסר כבוד מוחלט, הרבה פעמים אני פשוט מוצאת את עצמי רואה את התוכנית ולא מבינה על מה הם מדברים, לא רק שזה לא מקצועי זה גם זלזול מוחלט! הם לא קשובים בכלל למרואיינים הם קשובים רק לעצמם! חוץ מזה שהרמה של הפינות והרעיונות פשוט ירדה, הרבה פעמים זה ממש משעמם, או שהם מביאים נושאים שלא מעניינים את הנוער או שהם מביאים נושאים טיפשיים שלא מעניינים אף אחד! שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא אומרת ששום דבר בתוכנית לא טוב, אולי אני איכשהו סותרת את עצמי אבל אני כן נהנית לראות את התוכנית פשוט פעם נהנתי ממנה הרבה יותר ואני מכירה מלא שפשוט לא רואים אותה כבר בכלל.. בקשר למעבר לHOT אני חושבת שזאת הולכת להיות כל כך טעות, הם יפסידו מלא צופים כי כל מי שבyes כמוני לא יוכל לראות את התוכנית ועד עכשיו כולם יכלו לראות אותה אם רצו כי הרי ערוץ 10 פתוח לכולם אז אני לא חושבת שיהיה להם יותר צופים אלא רק פחות בצורה משמעותית.. לא שאיכפת להם, הצביעות של התוכנית הזאת ושלא מהמנחים מגעילה פשוט כי כל הזמן הם אמרו שערוץ 10 זה הערוץ היחיד שהם רוצים לעבוד בו ושהוא שולט ושהם בחיים לא יעברו, אז מה קרה שפתאום הם עוברים? הכל בגלל הכסף.. הם תמיד אמרו שהם באיים להביא לנו שעה של כיף ואיכשהוא היה נראה שלא הכסף זה הדבר העיקרי שבגללו הם באים, אני מבינה שזאת תכונית בטלוויזיה וזו מטרתה להרוויח כסף אבל הם גרמו לצופים להבין שהם כאן בשביל הצופים ובשבילם ולא בעיקר בגלל הכסף.. ועכשיו הם מנסים לייפות את המעבר וטוענים שזה בגלל הצנזור ושמנעו מהם את חופשי הביטוי אבל באמת על מי הם מנסים לעבוד? הרי כולנו יודעים שהכסף הוא זה שקבע ואני חושבת שהמעבר זאת הטעות הכי גדולה שלהם.. ככה אני חושבת.. אתם יודעים מה? אני אוכל "להתגבר" על העבודה שלא יהיה יותר אקזיט כי גם ככה אני ראיתי את זה פחות ופחות בזמן האחרון אבל הצביעות והגועל שלהם נשארים אז לפחות שיגידו את האמת שהם דואגים רק לתחת שלהם ולא איכפת להם מאף אחד ועל הצנזור והפיקוח יכולנו להתגבר בקלות זה לא כזה מפריע לפעמים זה אפילו עדיף כי לפעמים הם באמת באמת מגזימים ושלא תחשבו שאני מאלה שמתיימרים להגיד שזה מקלקל את הנוער כי הנוער מקולקל ואני כעסתי מאוד על כל הפרשייה שהייתה והייתי לגמרי בעד אקזיט ונגד הנוער שטען שצריך להוריד את אקזיט מהמסך ואני עדיין חושבת שלא צריך להוריד אותם.. אבל אני כועסת על זה שהם פשוט עבדו עלינו בעיניים ועכשיו הם לוקחים את הרגליים שלהם ומתחפפים למקום שבו ישלמו להם כמה שקלים יותר.. אז שיהיה לכם לבריאות עם הכסף ובהצלחה אני רק רציתי להעביר את הדעות והמחשבות שלי לגבי התוכנית לכל הפורום הזה ואני מקווה שמישהו שאחראי על התוכנית יקרא את ויבין שאני לא היחידה שחושבת ככה ואני בטוחה שיש עוד הרבה כמוני שמרגישים שפשוט עבדו עליהם בעיניים.. מצטערת שזה נראה כמו מגילה אני ממש מקווה שקראתם זה מאוד חשוב לי ותשאירו תגובות.. תודהה...