ביסלאן: 260 אנשים עדיין נעדרים

ביסלאן: 260 אנשים עדיין נעדרים

ביסלאן: 260 אנשים עדיין נעדרים

ברוסיה חוששים כי מניין ההרוגים בטבח בבית הספר יגיע ל-600. מתוך כ-350 ההרוגים זוהו עד כה כ-200. שרון הציע לפוטין שיתוף פעולה במלחמה בטרור

בביסלאן ממשיכים היום (שני) לספור את ההרוגים וכעת ישנו חשש שמספרם יאמיר עד ל-600. עשרות גופות עדיין קבורות תחת הריסות בית הספר ו-260 בני אדם עדיין נעדרים.

מניין ההרוגים עומד כעת על כ-350, כחצי מהם ילדים, אולם מתוך מספר זה אומתה זהותם של רק כ-200 הרוגים. בבתי החולים מאושפזים כ-400 פצועים, גם בהם נמצאים רבים שלא זוהו עד כה. חלק מהפצועים הנמצאים במצב קשה הועברו לטיפול בבתי חולים במוסקווה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הכריז על שני ימי אבל לאומי בעקבות הטבח בבית הספר במחוז אוסטיה ביום שישי. כל תכניות הבידור יורדו ממסכי הטלוויזיה וטקסים מיוחדים ייערכו ברחבי רוסיה. פוטין ביקר אתמול בבסלאן והציג יד קשה מול הטרור: "אחת ממטרותיהם של הטרוריסטים היא לעורר שנאה אתנית ולפוצץ את אזור צפון הקווקז. כל מי שייכנע לפרובוקציה שכזו ייתפס על ידינו כמעודד את הטרור".

ראש הממשלה, אריאל שרון, טלפן אתמול לפוטין ומסר לו את תנחומיו בעקבות הטבח. שרון הציע לפוטין לשתף פעולה במאבק נגד הטרור ואמר כי ישראל ורוסיה "חייבות לשלב ידיים כדי להילחם בתופעה המסוכנת של הטרור שאינו עושה הבחנה ופוגע גם בילדים ונשים". שרון הציע לפוטין גם סיוע בטחוני, מודיעיני והומניטרי.

(צילום-רויטרס)

עודכן ב- 06/09/04 8:43:00
 
למעלה