בינה לבינה לבינו

ה אiר

New member
ולא יכול להיות שאת רוצה יותר?

למה מכיוונם הם רוצים יותר - ואת פשוט "נוח" לך בחברתם בעצם?
 
תראי...

ידידים כאלה שרצו יותר לא החזיקו מעמד ונעלמו. זה לא עניין של "נוח" בחברתם. אני מתחברת יותר לגברים, מוצאת שפה משותפת איתם. אגב, אני גם מתברת למבוגרים ממני, הרבה יותר מסתדרת איתם חברתית, לא יודעת למה. זה לא ש"פשוט נוח" זה המצב, ככה זה קורה. יש לי 2 ידידים טובים וזהו. כל השאר כאמור, לא החזיקו. לא יכול להיות שאני רוצה יותר כי יש לי בן זוג באופן דיי רציף. אין חלון הזדמנויות גדול לתפוס את המשבצת הזו כשהיא כבר מתפנה
 

ה אiר

New member
יודעת להגיד

למה את מתחברת לזכרים יותר מאשר לנקבות (או שהתכוונת שכן יש לך חברות טובות אבל גם שני ידידים טובים)? אגב, גמני בעניין הבוגרים ממך... ואת צודקת לגבי הלהחזיק מעמד.
 
התכוונתי ש..

יש לי שני ידידים טובים ואולי בערך עוד שתי חברות קרובות, אבל עם גברים זה הולך יותר טוב, ובלבד שהם לא מושכים לכיוון הרומנטי או "מתקלקים" לכיוון הזה.
 
לא ברמה כזו, אבל כן

יש לי ידידה אחת טובה ובלא מעט נושאים השיחה איתה הרבה יותר מועילה מאשר עם החברים-הבנים. מצד שני, גם כבודם במקומם מונח, כך שנראה לי שהטוב ביותר הוא שילוב (אח, איזו תובנת ניו אייג' בשקל יצאה לי).
 

ה אiר

New member
../images/Emo6.gif אכן תובנה מתבקשת ../images/Emo45.gif

פשוט לא נשארו לי חברות-נקבות שאני באמת מרגישה שאני יכולה לסמוך עליהן ושהן בראש שלי... או שסתם הציפיות שלי בשחקים ואני זו שחיה בלה-לה-לנד.
 

Labello Girl

New member
היה אמור להיות פה כזה בסוף ../images/Emo27.gif ../images/Emo3.gif

אבל אפשר לסדר משהו..
 

ה אiר

New member
../images/Emo9.gif

תראי זה לא שיש לי בעיה חברתית יש לי חברים ולא מעט וזה גם לא בעיה להכיר חברים חדשים אבל איכשהו תמיד זה מגיע איתם לשיא מסויים ומשם יורד (עד לריסוק) (מצידי)... אבל כמו שאמרתי, יש מצב טוב שהבעיה בציפיות שלי.
 

Labello Girl

New member
כי העניין נגמר.

לי אולי נשארה חברה אחת מהתיכון ועוד שתיים מהצבא נגיד. כשהייתי בתקופות שכל היום הייתי מוקפת אנשים, אז גם מעגל החברים התרחב לזמן מה. אבל אף פעם לא טרחתי להיות בקשר עם אנשים שאין לי עניין בהם, אז בסוף לא נשארו הרבה. צריך לברור את המובחרים.
 

ה אiר

New member
...

אני מדברת איתך על חברים שהם עדיין מתפקדים כחברים פשוט שאני מתאכזבת מדברים קטנים ואז בא משהו פחות קטן והם כבר מאבדים את התואר "מובחר"... ויש את אלה שנכנסים ל"מעגל הסגור" ויוצאים ממנו ביוזמתי... יש את החברות הקרובות שתמיד פה (ועליהן דיברתי) ויש את אלה שאחרי השיא אני פורשת ונשארת חברות פחות הדוקה, אבל נשארת (כמו חברי-צבא). בסופו של דבר אין ספק שזה איכות ולא כמות. פשוט לאחרונה מצאתי את עצמי מאוכזבת כל כך הרבה פעמים במקומות שאני יודעת שעם ידידים שלי - לא סביר שזה יקרה.
 

Labello Girl

New member
מה למשל יכול לאכזב אותך?

תלוי כמה שמים על הכף. אני לא חושבת שאני נותנת כל-כך הרבה מידע לחברות שלי. על הדברים הכבדים באמת אני מדברת עם חבר שלי, הוא היחיד שאני יכולה לצפות ממנו ל100% תמיד. בדברים רציניים אני לא אצפה להתאכזב מהן, ואם יאכזבו אותי יכול להיות שכן אנתק איתן את הקשר.
 

ה אiר

New member
חמור מאד

אם את לא מרגישה נוח עם החברות הטובות והקרובות, לא? הן לא מאכזבות אותי בידע שהן יודעות עליי הן מאכזבות בדברים ה"קטנים" שנמצאים מבחינתי בחוסר התחשבות. פעם מישהי אמרה לי (טוב, שתיים שונות אמרו) שחברות לא באמת קיימות והמטרת על היא בן זוג. הוא זה שמכיל אותך, שתומך בך, מבלה איתך ולהפך. זה עצוב!!!!!!!!!!! למה הכל מסתכם בבחור אחד? וכשלא יהיה בחור, מה אז? (הבעיה העיקרית שלי היא שאני אעשה שמיניות באוויר לפני שאעשה משהו שיכול לפגוע בסדר עדיפויות של חברה, מה שהן לא בהכרח יעשו. זה מרגיש כאלו "כל העולם כולו, אינטרס אחד גדול..."
ותאכלס כבר הבנתי שזה ככה אצל הרוב. פשוט לא מוכנה לקבל את זה בסביבה הקרובה שלי. כמו שאמרת, לברור. אני בוררת. בכל זאת נופלת, למה? הבעיה כבר אצלי. שאני מצפה להתחשבות יתר. ו... פה נכנס עניין הידידים. אלה שמבחינתי כרגע לא מקבלים שומדבר חוץ מאינטרקציה הדדית וטובה, נמדדים בעיניי כהכי אמיתיים, כי התקשורת מושתתת על אינטרקציה טהורה, עד כמה שניתן, אני לא מספקת להם שומדבר מעבר כמצופה מהטבע ואני יכולה להיות שקטה שהם שם בשביל האינטרקציה. אצל בנות זה קצת אחרת... ויש לגברים התייחסות שונה לחברים - ברוב המקרים האיכותיים - הכבוד הוא יותר חזק, בניגוד לבנות.)
 

Labello Girl

New member
אני אנסח אחרת.

אני כן מרגישה איתן בנוח, אבל אני לא שמה את עצמי במקום שהן יכולות לאכזב אותי בסוף. דווקא בגלל שאני מכירה בנות ויודעת איזה רעות אנחנו יכולות להיות אחת לשנייה, אז החוסר התחשבות (שקורה לפעמים גם אצלי) עובר לידי. בקשר לבחור, זה נראה לי רק טבעי שבן זוגך יהיה בסוף התשובה להכל. חברות זה חשוב, אבל אצלי מי שמכריע זה הבחור, הוא גם זה שמכיר אותי בשנתיים יותר טוב מחברות של 20 שנה. מפתיע ?
 

מפתחSoul

New member
וכל עוד

אין לך בן זוג, את איתן, פשוט זה עובר לידך? הלוואי והייתי מסוגלת...
 

Neytiri

New member
מזדהה

וואו, גם אצלי המצב עם החברות לא משהו. אני יכולה להגיד שיש לי חברה אחת שאני באמת סומכת עליה, ומשתפת אותה בהרבה ממה שעובר עלי. אבל השאר באמת אכזבו אותי הרבה פעמים. גם ידידים זה לא להיט, לצערי, כל הידידים שהיו לי רצו מעבר באיזשהו שלב, ואני נאלצתי לנתק את הקשר, וזה היה לי חבל כי את כמה מהם ממש ממש אהבתי. ובכלל, לגברים יש קטע כזה להתאהב בידידות שלהם.
 
למעלה