הייתיאביבקיץ
New member
הוא היה קשה מאד.
השאלות היו לא רק מאתגרות, אלא גם משעממות...
כלומר- לא שאלות מחשבה, אלא שאלות של עבודה שחורה ופרטים קטנים.
הילדה פספסה בפרטים הקטנים. אז אכן למדנו לקח, ואמרתי לה איך ועל מה להקפיד. ואני חושבת שהיא הבינה.
ואני לא מתכוונת להתלונן על זה. שהמורה תתן מבחנים קשים, אם היא רוצה. זו שיטת הלימוד שלה. הילדה תחליט אם היא רוצה להישאר בקבוצה מתקדמת ולהתאמץ, או לא.
מה שמפריע לי, זה שזה צריך לבוא ממני. למה מורה כותבת ״21״ וזהו. למה מורה לא כותבת ליד זה ״שימי לב, את יודעת את החומר אבל לא קראת את כל השאלה בתשומת לב״ או משהו מהסגנון הזה? או להגיד לכל הכיתה בשיעור ״אני רואה שרבים מכם הסתבכו כי לא ענו על כל התת סעיפים. חבל, פעם הבאה תקראו את השאלה כמה פעמים, ואני בטוחה שתצליחו יותר״.
זה מה שאני מתכוונת שהמורה היא כמו מכונת ציונים. היא חישבה, נתנה ציון. זהו. מאחורי הציון לא עומד תלמיד שצריך ללמוד ולהתקדם ובפעם הבאה להצליח קצת יותר...
השאלות היו לא רק מאתגרות, אלא גם משעממות...
כלומר- לא שאלות מחשבה, אלא שאלות של עבודה שחורה ופרטים קטנים.
הילדה פספסה בפרטים הקטנים. אז אכן למדנו לקח, ואמרתי לה איך ועל מה להקפיד. ואני חושבת שהיא הבינה.
ואני לא מתכוונת להתלונן על זה. שהמורה תתן מבחנים קשים, אם היא רוצה. זו שיטת הלימוד שלה. הילדה תחליט אם היא רוצה להישאר בקבוצה מתקדמת ולהתאמץ, או לא.
מה שמפריע לי, זה שזה צריך לבוא ממני. למה מורה כותבת ״21״ וזהו. למה מורה לא כותבת ליד זה ״שימי לב, את יודעת את החומר אבל לא קראת את כל השאלה בתשומת לב״ או משהו מהסגנון הזה? או להגיד לכל הכיתה בשיעור ״אני רואה שרבים מכם הסתבכו כי לא ענו על כל התת סעיפים. חבל, פעם הבאה תקראו את השאלה כמה פעמים, ואני בטוחה שתצליחו יותר״.
זה מה שאני מתכוונת שהמורה היא כמו מכונת ציונים. היא חישבה, נתנה ציון. זהו. מאחורי הציון לא עומד תלמיד שצריך ללמוד ולהתקדם ובפעם הבאה להצליח קצת יותר...