בין השלגים - תמונות מבתיר

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
המרצדס של קרוניות העבודה

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
המרצדס של קרוניות העבודה
טוב, איני בקיא עד כדי כך בציוד הזה, אבל בהחלט חמים, נעים ומרווח בקרונית העבודה של חנן. יש מטען לסמארטפון, אך אין קליטה. בידוד מוחלט בבתיר. שקט מנזרי, למעט מכשיר הקשר שפה ושם פולט הודעות על מרעין בשין במקומות אחרים. כוס התה המשובח של חנן מגיעה בדיוק בזמן וזה הזמן לשוחח קצת בעניינים החשובים באמת: גילה, ועד ופוליטיקה....
 

בועז ל

New member
תמונה מתא הניהוג

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
תמונה מתא הניהוג
וזה סימן שהגיע הזמן לחזור הביתה.
 

בועז ל

New member
ברכבת חזרה

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
ברכבת חזרה
עדייין אין מקום לשבת, אבל הצפיפות בהחלט נסבלת. כניסת השבת מתקרבת ואחד המסילאים, שומרי השבת, חוזר אתי לבית שמש לאחר מסע לחצים יעיל על הבוס. החבר'ה שנותרו ממשיכים לקבל ידיעות מכאיבות על עוד ועוד שעות שעליהם להישאר בקו. בשלב זה אנו כבר יודעים על אישורי העבודה הצפויים לאחר כניסת שבת. חוויתי חוויה נדירה למדי של שלוש שעות ניתוק מכל אמצעי קשר. בבר גיורא הקליטה מתחדשת ואִתה צלצולים מודאגים מגורמים ברכבת לגורלי. אפשר להירגע. הרכבת אמנם עמוסה, אך הנופים מבחוץ כופים שקט אירופי בלתי שגרתי על הנוסעים.
 

בועז ל

New member
סיום. הקו שבשגרה נחשב ליפה בארץ הופך

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
סיום. הקו שבשגרה נחשב ליפה בארץ הופך
בימים שאינם בשגרה ליפה עוד יותר ומשאיר הרחק מאחור את כל מתחריו. לילה טוב, אמיגוס.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בשביל שרשורים כאלה הגעתי לפורום

סיום. הקו שבשגרה נחשב ליפה בארץ הופך
בימים שאינם בשגרה ליפה עוד יותר ומשאיר הרחק מאחור את כל מתחריו. לילה טוב, אמיגוס.
בשביל שרשורים כאלה הגעתי לפורום
מלכתחילה לפני... המממ. כמעט 10 שנים!
 

amit1270

New member
לילה טוב, תודה רבה על התמונות

סיום. הקו שבשגרה נחשב ליפה בארץ הופך
בימים שאינם בשגרה ליפה עוד יותר ומשאיר הרחק מאחור את כל מתחריו. לילה טוב, אמיגוס.
לילה טוב, תודה רבה על התמונות
 

alantan

New member
איזו מסילה יפה, אילו תמונות מקסימות

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
איזו מסילה יפה, אילו תמונות מקסימות
אני כמעט מקנא שזכית לעשות את הנסיעה הזו הלוך ושוב. עם זאת רק "כמעט", אני מעדיף את הפוך ואת התה הבריטי עם החלב והביסקוויט.

אני חוזר במנטרה הרגילה שלי - אל תפסיק לפנק אותנו בשרשורי הצילומים המרהיבים והמרתקים שלך!
 

S o l l y

New member


בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
 

easylivin

New member
כמו שכבר כתבתי בשרשור אחר:

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
כמו שכבר כתבתי בשרשור אחר:
הסופה הייתה שווה את זה, ואני מייחל לסופה נוספת (ירושלמים, היכונו
) רק בשביל התמונות!
 

easylivin

New member
וידאו מהאוויר(!) של המנהרה המוצפת


בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
וידאו מהאוויר(!) של המנהרה המוצפת

http://www.youtube.com/watch?v=1-qPpP_TrOM
הרכבת העלתה סרטון של מנהרה המוצפת בשפירים. כמה דברים:

א. כל מנהרת שפירים הארוכה מוצפת במלואה. למרות ההסברים הרבים בפורום, מימדי האסון פשוט לא היו ברורים עד כה... נזקים כאלה ייקח חודשים לתקן, כל התשתית המנהרתית תדרוש כנראה החלפה מלאה, ולא רק מבני השו"ב החשובים לא פחות. עוד לפני שמדברים על עבודות על הנחל כדי למנוע מקרה כזה בעתיד.

ב. על מה לעזאזל חשב מי שבחר את המוסיקה לסרטון?
הנה, קבלו גירסה טיפה יותר הזויה, אבל ממש טיפה...
http://www.youtube.com/watch?v=GXFSK0ogeg4
 

בועז ל

New member
קטע הג'אז המלטף הזה הנקרא:

וידאו מהאוויר(!) של המנהרה המוצפת

http://www.youtube.com/watch?v=1-qPpP_TrOM
הרכבת העלתה סרטון של מנהרה המוצפת בשפירים. כמה דברים:

א. כל מנהרת שפירים הארוכה מוצפת במלואה. למרות ההסברים הרבים בפורום, מימדי האסון פשוט לא היו ברורים עד כה... נזקים כאלה ייקח חודשים לתקן, כל התשתית המנהרתית תדרוש כנראה החלפה מלאה, ולא רק מבני השו"ב החשובים לא פחות. עוד לפני שמדברים על עבודות על הנחל כדי למנוע מקרה כזה בעתיד.

ב. על מה לעזאזל חשב מי שבחר את המוסיקה לסרטון?
הנה, קבלו גירסה טיפה יותר הזויה, אבל ממש טיפה...
http://www.youtube.com/watch?v=GXFSK0ogeg4
קטע הג'אז המלטף הזה הנקרא:
The look of love
אין ספק, שבחירת שם הקטע הזה לקריסה בשפירים הולמת את הנסיבות.
 

easylivin

New member
בצחוק אמנם, אבל בחרתי קטע מתאים יותר בעיניי..

קטע הג'אז המלטף הזה הנקרא:
The look of love
אין ספק, שבחירת שם הקטע הזה לקריסה בשפירים הולמת את הנסיבות.
בצחוק אמנם, אבל בחרתי קטע מתאים יותר בעיניי..
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis...

גורלה של הרכבת המתפתחת ללא ספק התהפך בעקבות התקלה "המינורית" (לפי מיעוט הדיווחים בתקשורת, אבל לא כך עבור נוסעי הרכבת). לא בטוח שהשיא המובטח במספר הנוסעים אכן יישבר, ולא ברור מתי בכלל יחודש הקו לנתב"ג שהוא אחד מקווי הדגל של החברה. עשר שנים אחרי פתיחתו, הוא נסגר ולא בגלל סיבות שלא היה ניתן למנוע אותן.
 

amit1270

New member
הנסיעות לירושלים בימי השלג עשויות לפצות במעט

בצחוק אמנם, אבל בחרתי קטע מתאים יותר בעיניי..
O Fortuna
velut Luna
statu variabilis...

גורלה של הרכבת המתפתחת ללא ספק התהפך בעקבות התקלה "המינורית" (לפי מיעוט הדיווחים בתקשורת, אבל לא כך עבור נוסעי הרכבת). לא בטוח שהשיא המובטח במספר הנוסעים אכן יישבר, ולא ברור מתי בכלל יחודש הקו לנתב"ג שהוא אחד מקווי הדגל של החברה. עשר שנים אחרי פתיחתו, הוא נסגר ולא בגלל סיבות שלא היה ניתן למנוע אותן.
הנסיעות לירושלים בימי השלג עשויות לפצות במעט
על השיא המפוספס, אם כי סביר שכמות הנוסעים תעבור את זו של השנה הקודמת למרות התקלות האחרונות.
 

בועז ל

New member
ואם כבר עוסקים בענייני אוויר...

וידאו מהאוויר(!) של המנהרה המוצפת

http://www.youtube.com/watch?v=1-qPpP_TrOM
הרכבת העלתה סרטון של מנהרה המוצפת בשפירים. כמה דברים:

א. כל מנהרת שפירים הארוכה מוצפת במלואה. למרות ההסברים הרבים בפורום, מימדי האסון פשוט לא היו ברורים עד כה... נזקים כאלה ייקח חודשים לתקן, כל התשתית המנהרתית תדרוש כנראה החלפה מלאה, ולא רק מבני השו"ב החשובים לא פחות. עוד לפני שמדברים על עבודות על הנחל כדי למנוע מקרה כזה בעתיד.

ב. על מה לעזאזל חשב מי שבחר את המוסיקה לסרטון?
הנה, קבלו גירסה טיפה יותר הזויה, אבל ממש טיפה...
http://www.youtube.com/watch?v=GXFSK0ogeg4
ואם כבר עוסקים בענייני אוויר...
 

amit1270

New member
לא רק המוזיקה, גם זוויות הצילום

וידאו מהאוויר(!) של המנהרה המוצפת

http://www.youtube.com/watch?v=1-qPpP_TrOM
הרכבת העלתה סרטון של מנהרה המוצפת בשפירים. כמה דברים:

א. כל מנהרת שפירים הארוכה מוצפת במלואה. למרות ההסברים הרבים בפורום, מימדי האסון פשוט לא היו ברורים עד כה... נזקים כאלה ייקח חודשים לתקן, כל התשתית המנהרתית תדרוש כנראה החלפה מלאה, ולא רק מבני השו"ב החשובים לא פחות. עוד לפני שמדברים על עבודות על הנחל כדי למנוע מקרה כזה בעתיד.

ב. על מה לעזאזל חשב מי שבחר את המוסיקה לסרטון?
הנה, קבלו גירסה טיפה יותר הזויה, אבל ממש טיפה...
http://www.youtube.com/watch?v=GXFSK0ogeg4
לא רק המוזיקה, גם זוויות הצילום
לא מצליחות לתפוס את כל ה"אירוע" ואין תמונה טובה של מה שממערב לכביש 412 וממזרח לנחל שפירים. נראה לי שמפעילי המסוק הזעיר שנעשה בו שימוש פחדו שיתרחק יותר מדי.
 

jp3raptor

Member
כנראה שההערכה שלי הייתה אופטימית בטירוף

וידאו מהאוויר(!) של המנהרה המוצפת

http://www.youtube.com/watch?v=1-qPpP_TrOM
הרכבת העלתה סרטון של מנהרה המוצפת בשפירים. כמה דברים:

א. כל מנהרת שפירים הארוכה מוצפת במלואה. למרות ההסברים הרבים בפורום, מימדי האסון פשוט לא היו ברורים עד כה... נזקים כאלה ייקח חודשים לתקן, כל התשתית המנהרתית תדרוש כנראה החלפה מלאה, ולא רק מבני השו"ב החשובים לא פחות. עוד לפני שמדברים על עבודות על הנחל כדי למנוע מקרה כזה בעתיד.

ב. על מה לעזאזל חשב מי שבחר את המוסיקה לסרטון?
הנה, קבלו גירסה טיפה יותר הזויה, אבל ממש טיפה...
http://www.youtube.com/watch?v=GXFSK0ogeg4
כנראה שההערכה שלי הייתה אופטימית בטירוף
אני חשבתי חודש, כעת זה די ברור שיקח מספר חודשים רב...

הערכה מחודשת שלי- 4-6 חודשים
 

ניקולאי

New member


וידאו מהאוויר(!) של המנהרה המוצפת

http://www.youtube.com/watch?v=1-qPpP_TrOM
הרכבת העלתה סרטון של מנהרה המוצפת בשפירים. כמה דברים:

א. כל מנהרת שפירים הארוכה מוצפת במלואה. למרות ההסברים הרבים בפורום, מימדי האסון פשוט לא היו ברורים עד כה... נזקים כאלה ייקח חודשים לתקן, כל התשתית המנהרתית תדרוש כנראה החלפה מלאה, ולא רק מבני השו"ב החשובים לא פחות. עוד לפני שמדברים על עבודות על הנחל כדי למנוע מקרה כזה בעתיד.

ב. על מה לעזאזל חשב מי שבחר את המוסיקה לסרטון?
הנה, קבלו גירסה טיפה יותר הזויה, אבל ממש טיפה...
http://www.youtube.com/watch?v=GXFSK0ogeg4
 

zahipan10

New member
תודה רבה אחלה תמונות!

בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.

בתמונה: בתחנת המוצא.
תודה רבה אחלה תמונות!
הלוואי שירד השנה שלג כבד בתל אביב ובאר שבע תהפוך לאתר סקי, מה הסיכוי שזה יקרה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה