בין השלגים - תמונות מבתיר
בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.
בתמונה: בתחנת המוצא.
בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.
בתמונה: בתחנת המוצא.