בין אם אני בשכנות אליכם ב-50 הללו

בין אם אני בשכנות אליכם ב-50 הללו

ובין אם לא, אני מאמינה שכולנו זכינו בפרס בעצם הזכות הנפלאה שנותנת לנו ליצור. זה אולי נשמע מתנשא מתוך הבועה של 1/50 ,כמו תנחומים לאבלים- ולא כך הוא.
 

art20

New member
איחולים ושאלה-

שמתי לב שב- 7 מעבודותיך כתוב: בשיתוף עם גלריה טובה אוסמן . למה הכוונה? את בחרת את הרעיון והם צילמו ?
 

simon5570

New member
אין שום סיבה להתנשאות מצד ה 50 שבבועה כלשונך.

אני יכול להרגיע אותך שאין שום סיבה להכנס לאבל מצד מי שעבודתו לא נכנסה לבועת 50 "המנצחים". ממה שאני ראיתי בין החמישים המאושרים ישנה ניברשת בצורת האינסוף שכמוה ניתן למצוא בכל חנות תאורה בישראל ואלפי גולשים הצביעו לה את מירב הכוכבים האפשרי. כמו כן זכה תצלום של צלם אמריקאי ידוע משנות ה20 או ה30 ששלח אותו כנראה מקברו, כמובן לאחר ששינה את שמו לשם ישראלי. אפשר להמשיך כך עוד ועוד אבל זה בין כה וכה לא ישנה מאום. בהצלחה לנבחרים שאפשר לאמר שהגדירו מחדש את המושג אין סוף לאמנות. כי עם אוסף שכזה אולי באמת האין סוף קרוב מתמיד..
 
חייבת גם להתיחס. התבוננתי ב-50 הזוכים, לא

מבינה מה הקריטריונים, אבל חלק לא קטן מהם האמנות ממש לא היה שקול ודי מסקרן אותי לדעת איך נעשתה הבחירה ומה הנחה את השופטים??? וחבל
 

donyash

New member
לדעתי התערוכה חסרת נשמה וחסרת שאר רוח

העבודות שנבחרו פשוט ,אין לי מילים לקריטריונים אבל בחלקם ממש מעמידים את כל נושא האמנות בסימן שאלה, על תפקידה של האמנות בחיינו. יבושם להם ולשופטים. נראה לי שהגיע הזמן לשנות ולבחור מחדש ולהגדיר מחדש מה תפקידה של האמנות בחיי החברה. נבצר מבינתי.
 
הידד הידד

חסרת לנו...(לי לפחות). כל מילה שלך פנינה. הכל ספורט. יחד עם זה גם לא היה לי ברור כיצד יכלו יצירות שהן צויירו בצורה דיגיטאלית במחשב להשתייך לקטגוריה של ציור. היו עוד כמה סימני שאלה... אבל זה כבר לא משנה. מברוק לזוכים. ומברוק גם לאלה שלא זכו. שאלה נסופת...ביום האחרון של דצמבר היה ניסיון להוסיף עוד יצירות...והנה לפני יומיים קיבלתי תשובה עם עוד כמה אומנים שהעבודה אושרה. כעת היא מוצגת לקהל. לא ברור לי למה? לאיזו מטרה? ישנן עוד כמה (אולי עשרות...לא ספרתי) המוצגות..ללא ציון..ללא דירוג ולא יודעת לאיזו תכלית. היש למישהו תשובה? איחולים לבבים לזוכים ולכל השאר.
 

simon5570

New member
היי רפאלה..

רק היום נכנסתי וראיתי את תגובתך הידידותית... אני מבין שכמו רבים וטובים גם ממך (כמו ממני) נמנעה הזכות להכלל ברשימת 50 המאושרים שהבינו את מושג האין סוף באמנות בצורה כזו שאיפשרה להם להכלל בתערוכה..ואילו אנחנו כנראה לא הבנו נכון מה צריך לצייר ולפסל בשביל להכלל בתערוכה. לא נורא. נמתין לבנק הבא שיערוך תחרות זהה (בד"כ הם אוהבים להעתיק רעיונות שיווקים אחד מהשני ) זה רק ענין של זמן. כמובן שלתחרות הבאה רצוי להצטייד מראש עם רשימה של כמה אלפי גולשים או פשוט לדעת לקבן את המערכת כך שיראה כאילו עשרות אלפי גולשים צופים ביצירתנו היחודית וכמהים ומייחלים לראות את יצירתנו בראש הרשימה...ולשם כך הם מוכנים ימים כלילות להקליד 5 כוכבים בדרוג ללא הפסק... טוב. עד כאן. הרשימה נכתבה מתוך הומור ולא מתוך תסכול אז בבקשה לא לשרשר תגובות של ניחומים לכשלון. תודה. רפאלה. איך היתה התערוכה במרכז קסטרא ? מקווה שקיבלת הרבה תגובות על תערוכה זו.
 
היי, ידידי עם השם הכמעט יחידי בארץ

למדתי הרבה מהתחרות מכל ההיבטים. הכל ספורט. עצוב לי על אבא שלך. הציורים שלו הם מהטובים ביותר. לחשוב שציור שלו זכה בתחרות בארצות הברית במקום ראשון ופה השופטים בקושי נתנו לו את הכבוד המגיע לו - זה כבר כואב (לי לפחות). מקום ראשון במקום הכי יוקרתי בעולם - ובארצנו מה? יוק !!!! הצטערתי שלא הגעתם לתערוכה אבל הבנתי שהיה קשה. התערוכה היתה מכובדת . יו"ר אגודת הציירים היה ונשא ברכות והיה מכובד. אני שמחה לבשר לך שאני עומדת בפני תערוכת יחיד ואני בהתרגשות אדירה. פעם ראשונה בתערוכת יחיד. אעדכן אותך ואת הוריך. בינתיים היו שלום ונשתמע. רפאלה
 

simon5570

New member
מזל טוב לך על תערוכת היחיד הראשונה שלך..

מקווה שיהיה מוצלח. דר"כ איפה ? ומתי ?.. אנחנו גם מתכוננים לתערוכה שתערך ב 2 במרץ במוזיאון" Nathan Rosen "במיאמי , פלורידה. זה כרוך בהרבה עבודה וכאב ראש של כל השילוח והבירוקרטיה אבל מה לא עושים בשם האמנות ? (אשלח לך ההזמנה לפתיחה כשתהיה ברשותי). להשתמע ותעדכני אותי לגבי תערוכתך.
 
למעלה