רצים אצלי שני תהליכים שקשורים לפקס: OLFax MON - HSP65 MIcromodem ו- Wfxmsrvr יש לי Win98 SE. אני כמעט ולא משתמש בFAX. האם ניתן לגרום לכך שהם לא ירוצו ברקע, ורק כשאני זקוק לפקס - להפעיל אותם ?
הן לא מופיעות ברשימה שם. הסחבה היא שלא WINDOWS מתחל אותן אלא OUTLOOK. הן צצות ברשימת התהליכים זמן קצר לאחר הפעלת OUTLOOK וגם נמחקות כשסוגרים אותו. אם יש CONFIG כזה לOUTLOOK - אשמח לשמוע .
בכל פעם שאני כותב מייל, ובוחר שם מרשימה כל איש קשר שיש לו גם מספר פקס מופיע פעמיים. קראתי את המאמר בנושא מכיוון שאני משתמש בתוכנת פקס אחרת שלוקחת את מספרי הפקס מאותו שדה בדיוק ברשימת אנשי קשר אני לא יכול להוסיף אות מקדימה או להעביר את המספרים לשדה אחר. האם יש אפשרות להוריד את השירות הזה מ add in ?
זה זונה לגמרי בOUTLOOOK 2000. לא מצעתי את כל זה. יש שם שימוש בTAB FAX , ושילוב של WINFAX , אך לא ראיתי כל דרך לבצע את מה שאתה אומר . אולי להוריד את הגדרת המודם שם ? נראה לי "קיצוני מדי"... הנה המסך. רעיון נוסף ?