ביטול שומה

sassonc

New member
ביטול שומה

שלום, היום קיבלתי מכתב ממס הכנסה שהשומה שהגשתי לשנת 2001 בטלה מעיקרה. מה זה אומר?
 

mstern

New member
שדרשת משהו שהרגיז אותם

אתה בטח יודע על מה מדובר, לא?
 
על פי החוק

הם חייבים להסביר מדוע השומה בטלה מעיקרה. לא הסבירו לך? כתוב להם ותשאל. או יותר טוב, תשאל את הרו"ח/ יועץ המס שסייע לך להגיש את הדו"ח מה עקץ אותם.
 

sassonc

New member
עוד שאלה

קודם כל תודה על התגובה המסודרת. מה זאת אומרת מה עקץ אותם? התכוונת שעיצבנתי אותם (יותר נכון יועץ המס שלי עצבן אותם?) אני מתחיל להילחץ האם זה אומר ששנת המס עליה הוגשה השומה סגורה?
 
שנת המס לא סגורה. להיפך

הם רוצים שתדווח על השנה הזו מחדש. זה די נדיר כזו הודעה, מעניין למה הם שלחו לך אותה אחרי שתברר תספר לנו...
 

sassonc

New member
תגובה

אבל הם לא כתבו לי לשלוח מחדש. יועץ המס שלי לא הבין מדוע הם שלחו את זה, כשדיברתי איתו
 

שיר ורד

New member
גם לי זה קרה

במקרה שלי זה קרה, בגלל טעות שלהם בהזנת הנתונים למחשב (שגרמה לתוספת החזר של מעל 50,000 שח לפני הצמדה וריבית). תחילה שלחו את האישור הסטנדרטי על קליטת הדוח ועל כך שתוך 45 ימים אקבל את ההחזר לבנק. אחר כך שלחו הודעת ביטול . ואחרי זה שלחו את האישור המתוקן.
 
למעלה