ביטוח פנסיוני, בריאות, א.כ.ע ולופוס תשובות...

אתי ב10

New member
ביטוח פנסיוני, בריאות, א.כ.ע ולופוס תשובות...

היי,
אני חולת לופוס כבר שנתיים ומקבלת טיפול בהתאם.
אני עוסקת בתחום הביטוח כבר שנים רבות.
אני רואה בפורום שהרבה מנסים לקבל תשובות בנוגע לביטוח. אז ככה,
ביטוח פנסיוני:
אם אתם נמצאים במקום עבודה שבו יש יותר מחמישה עובדים אתם יכולים לעשות ביטוח ללא הצהרת בריאות ואז לאחר 5 שנים ( אצל חלקם ) או בכלל ללא תקופת המתנה ( תלוי בכמות העובדים המבוטחים ) יש כיסוי לכל.
ביטוח בריאות:
בדרך כלל במקומות עבודה שנמנה מספר רב של עובדים עושים ביטוח קולקטיבי שהוא בעצם ללא הצהרת בריאות, לחלופין לעשות את הביטוח המקסימלי דרך קופת החולים אפילו ביטוח סיעודי אלו ביטוחים קולקטיביים והבירוקרטיה קלה יותר.
הכי חשוב לא להתייאש ולנסות בכל חברת ביטוח אפשרית בסוף זה יתפס.
לגבי א.כ.ע זה בעיה באופן פרטי להתעקש תמיד לעשות דרך העבודה ביטוח פניסיוני שבתוכו מרכיב של האובדן כושר עבודה.
הכי חשוב לזכור לא לעשות ביטוח שבו אומרים החרגה למחלת הלופוס לעולם לא תוכלו לקבל פיצוי במידה ויש החרגה, כידוע המחלה הזו יכולה להתבטא בדרכים רבות ועל כל דבר שיצוץ יצביעו על הלופוס ויגידו שאין כיסוי.
אגב יש פוליסת ביטוח תאונות אישיות ששם לא נדרש הצהרת בריאות זה על תאונות בלבד,
אך בחברת ביטוח הראל יש פוליסה שגם נותנת פיצוי שבועי ( כמו אובדן כושר עבודה ) בסך 1,000 ש"ח לשבוע והפוליסה עצמה גם לא יקרה בכלל.
לסיכום אשמח מאוד לעזור לכל הקשור לביטוחים ולתת ייעוץ..
 

snear

New member
תשובה מפורטת

תודה על תשובתך - חשוב מאוד
נעמה
 

אתי ב10

New member
היי,

אצלי זה התגלה כשיצא לי תפרחת חיצונית בכל הרגליים כמו ציורים כאלה יצירת אומנות ממש... האמת כשנה לפני שזה התבטא חיצונית הייתה לי חולשה לא נורמלית כאבי מפרקים כל בוקר נפיחויות בפנים ובידיים בערב נפיחויות ברגליים, ואני חשבתי שאולי הזדקנתי וזה מחיי היומיום ילדים בית עבודה ופשוט לא ייחסתי לזה חשיבות ואז התחילה התפרחת ברגליים שגם לזה עד שייחסתי חשיבות עברו כמה חודשים טובים ( וזה בזכות אימי היקרה שצרחה עליי) הלכתי לרופא עור והאמת רק מהסתכלות שלו מהתחלה זה היה החשש שלו למרות שהוא לא אמר לי מיד הוא הפנה אותי לתל השומר ובדיקות דם (איזה 4 דפים) ושם יצא במעבדה נוגדנים חיוביים ובביופסיה גם וזהו התחלתי טיפול מאסיבי של סטרואידים ופלקווניל כשנה ואז ירדתי במינון ועדיין שותה את התרופות עכשיו גם צצה הבעיה של לחץ דם גבוה אבל שטויות הכל בסדר זה הכי חשוב.
ואת איך זה אצלך?
 
למעלה