ביטוח סיעודי , החלפת פוליסה

kobi19691

New member
ביטוח סיעודי , החלפת פוליסה

שלום ! קיימת אצלי פוליסת סיעוד ( לילדים ) בחברה מסוימת שאני מעוניין לסיים איתה , צירפתי מה 01.07.15 את הילדים לפוליסת סיעוד של קופת חולים לאומית שגם אני וגם אישתי כבר משלמים ומצורפים לה , הצהרתי על הילדים בריאותי ב 01.07.15 ... תודה לאל הכל תקין והכל בסדר... הבנתי שיש תקופה של 60 המתנה מרגע ההצהרה הבריאותית .... לחכות 60 יום ואז להסיר את הפוליסה ( על מנת לא להישאר בלי כלום ) ?? או זה לא משנה ??
 

משה שרן1

New member
ביטוח סיעודי בקופת חולים

שלום
לא הייתי ממליץ לבטל פוליסה בחברת ביטוח בעיקר שהילדים נמצאים בה עם פרמיה קבועה בעלות נמוכה יחסית , אלא רק לאחר בדיקה מעמיקה של סוכן ביטוח והשוואה מול הפוליסה של קופת החולים .
 

kobi19691

New member
מדובר בפוליסה של קופת חולים לאומית

מדובר בפוליסה של קופת חולים לאומית , 5000 ש"ח לכל החיים ... הפוליסה שאני מעוניין לבטל היא בריאות של אחת מחברות הביטוח הגדולות , שקיימים בה הרבה סעיפים שדומים לפוליסה הקולקטיבית שיש לנו ממקום העבודה ... האמת אני יכול להשאיר את הביטוח הסיעודי לילדים , השאלה עם אני ישלם אותו מחיר לילדים אם אנחנו ההורים יוצאים ממנה ...???
 
היי קובי

הפוליסה הקולקטיבית שלך ממקום העבודה, דומה לפוליסה קולקטיבית של קופת חולים- היא קולקטיבית.
היא זולה, אך יש לה את המגבלות שלה, מה גם שכבר מזמן הוחלט בפיקוח על הביטוח לבטל את הפוליסות הקולקטיביות מתוך הבנה שהן לא מיטיבות הם המבוטחים. הסיבה שזה נדחה (שוב , ושוב) היא שלא יודעים איך "לאכול"את המבוגרים שמבטלים להם את הפוליסה,והם , בגלל מצב בריאותי, לא יוכלו להצטרף לפוליסה אחרת.
אכן, כמו שעמיתי המלומד הציע, תתייעץ עם גוף מקצועי אובייקטיבי, שלא עובד של חברת ביטוח כזו או אחרת ולא "מטעם" חברת ביטוח כזו או אחרת
 
למעלה