לא מדוייק
הביטוח של חברות כ"א לא גרוע הוא פשוט מוגבל בזמן השהייה בחו"ל ובכיסוי, ותמורת תשלום אפשר להרחיב את הכיסוי. אם קורה משהו בפאריז כל בית חולים מקומי יכול לטפל בך, ולא כזה מסובך לפנות חזרה לארץ. במדינות עולם שלישי אני באופן אישי לא הייתי רוצה להגיע לבית חולים מקומי ואז או שהולכים לבית חולים פרטי יקר או שצריך לפנות לארץ ואז זה כבר יותר מסובך ויקר. ועוד לא דיברנו על הנושא של איתור וחילוץ שאני באופן אישי לא יוצא לטרק בלעדיו, וכיסוי על ספורט אתגרי למי שצריך, שביטוחים רגילים לא מכסים.