ביטוח נסיעות

  • פותח הנושא Inola
  • פורסם בתאריך

Inola

New member
ביטוח נסיעות

בתור לקוח של מאסטרקארד אני זכאי לביטוח נסיעות+מטען ל-55 יום. האם ניתן בסוף התקופה להאריך את הביטוח ל-55 יום נוספים, בזמן שאני בחו"ל?
 

SPnage

New member
לא

ולמיטב ידיעתי זה 45 יום. וגם לא תוכל לעשות ביטוח בחברה אחרת כי אף אחד לא יבטח אותך אם אתה כבר בחו"ל. חוץ מזה שהביטוח של חברות כרטיס האשראי לא ממש שווה הרבה, אלא אם אתה נוסע לשבוע באירופה.
 

Inola

New member
>>>

זה היה 45 יום, עכשיו זה 55 יום. מה עם הביטוח של קופ"ח מכבי? גם שם יש לי הטבה כחייל משוחרר.
 
לדעתי

כל התפיסה של " לשבוע לאירופה זה מספיק טוב " היא מוטעת מיסודה כי גם שניה אחרי שיורדים מהמטוס בפריז יכול לקרות משהו חס וחלילה ואז אם נתקעת עם ביטוח " פושטי" רק כי נסעת לשבוע לפריס, אתה בצרות. מלבד העובדה שזו נסיעה קצרה אז ביטוח טוב לא ייקר את העלות בהרבה. זו רק דעתי בעניין ביטוחים. אין קשר בין היעד וזמן השהייה לבין חשיבות הביטוח. ושלא נצטרך ...
 

SPnage

New member
לא מדוייק

הביטוח של חברות כ"א לא גרוע הוא פשוט מוגבל בזמן השהייה בחו"ל ובכיסוי, ותמורת תשלום אפשר להרחיב את הכיסוי. אם קורה משהו בפאריז כל בית חולים מקומי יכול לטפל בך, ולא כזה מסובך לפנות חזרה לארץ. במדינות עולם שלישי אני באופן אישי לא הייתי רוצה להגיע לבית חולים מקומי ואז או שהולכים לבית חולים פרטי יקר או שצריך לפנות לארץ ואז זה כבר יותר מסובך ויקר. ועוד לא דיברנו על הנושא של איתור וחילוץ שאני באופן אישי לא יוצא לטרק בלעדיו, וכיסוי על ספורט אתגרי למי שצריך, שביטוחים רגילים לא מכסים.
 
ללי

אבל לטיול של שבוע בקפריסין או של שלושה שבועות בהולנד ,אין טעם לקחת את אותו ביטוח של טרק בנפאל, נכון? חבל על הכסף פשוט... כמובן שתמיד חשוב להיות מבוטח מכל הכיוונים אבל כמו שבארץ את בוררת ביטוחים לפי שיקולים ראציונלים כך גם בחו"ל...
 
לא

בדיוק לא מה שאמרתי. אמרתי שלדעתי גם לשבוע חשוב ביטוח מעולה. כל אחד יעשה כראות עיניו. אני לא סמכות לכלום, אני רק מביעה את דעתי. לעשות ביטוח יקר לשנה זה זול ולעשות אותו לשלושה שבועות פתאום זה יקר? לא אומרת שצריך ללכת מקיצוניות אחת לשניה, מהכי פושטי לביטוח אקסטרים, אני רק חושבת שהתפיסה של קרוב ומערבי וקצר = לא צריך ביטוח טוב היא מוטעית מיסודה לדעתי. כל אחד יעשה את החישובים שלו.
 

sela v

New member
אפשר רק להוסיף

שאם נוסעים לטיול מוזיאונים באירופה. לא צריך את אופצית החילוץ או ספורט אתגרי, אבל אם למשל עושים סקי הביטוח הרגיל לא מכסה.
 

SPnage

New member
לסקי

יש ביטוח מיוחד לסקי שמכסה את מה שצריך. בדרך כלל מי שקונה חבילת סקי הביטוח כלול כמחיר או שמציעים לך לקנות אותו בנפרד.
 
פיספסת אותי

לא אמרתי שלא חשוב ביטוח טוב, רק אמרתי שהכל צריך לקחת בפרופורציות בהתאם למטרת ואופי הטיול. ונכון שגם בסקנדינביה או אירלנד אפשר לפול חלילה מאיזה צוק אבל הסבירות שזה יקרה קצת יותר גבוהה כאשר הטיול מתרחש בנפאל למשל... זה הכל.
 
לא פספסתי

וזו בדיוק הנקודה. אין שום סיבה שהסיכוי שלי ליפול יגדל בנפאל מאשר בפריס אם אין לי בעיות יציבות פתאומיות.הכל יכול לקרות בכל מקום. אני לא מתווכחת ולא מנסה לשכנע, בפעם המליון אני רק מביעה את דעתי, אף אחד לא חייב לקבל אותה.
 
מנסיוני עם ביטוח של חברות אשראי

רק חלק מהחברות מאשרות להתחיל ביטוח לא מיום הנסיעה כלומר אחרי 55 יום. אם אני זוכרת נכון - הביטוח שהיה בזמנו ניתן לעשות באיסטא נתן את זה, הביטוח של הכללית לא. כדאי להרים טלפון ולבדוק. עוד משהו - לפעמים אפשר להרחיב את הביטוחים שניתנים עם חברות האשראי. זה תלוי גם בסוג הכרטיס וכמובן בחברת הביטוח שעובדת איתם. חשוב לשים לב לזה במיוחד אם יש לך איזשהי מחלה כרונית ברקע ואז אולי אתה לא מכוסה. וכמו שכבר המליצו פה - תקרא את האותיות הקטנות של הפוליסה כדי לדעת אם הכיסוי הוא סביר לסוג הטיול שלך. מה שחשוב מאד זה גובה הכיסוי במקרה של אשפוז וטיפולים בחו"ל (יקר מאד במדינות המערב) ובמקרה של הטסה לארץ (חיוני אם תפגע חלילה במדינת עולם שלישי בהן לא ממש מפתה להכנס לחדר ניתוח) חשוב גם לראות מה מוגדר כספורט אתגרי ומכוסה ומה לא כדי להחליט אם שווה להרחיב.
 
למעלה