ביות מלא

לורי82

New member
ביות מלא

שאלה שאולי תראה לכן קצת מוזרה ..אני עתידה ללדת כל יום,רציתי לשאול אם מישהי יודעת אם במחלקה באיכילוב לצורך העניין בחורה שילדה תאומים ורוצה ביות מצא מקבלת חדר לבד?
בלידה של הבן של אילתרו לי מקום בחדר של 3 וזה היה זוועת עולם , לא מסוגלת לחשוב על כזו סיטואציה שוב ועוד עם 2 .
 
למעלה