ביות מלא
שאלה שאולי תראה לכן קצת מוזרה ..אני עתידה ללדת כל יום,רציתי לשאול אם מישהי יודעת אם במחלקה באיכילוב לצורך העניין בחורה שילדה תאומים ורוצה ביות מצא מקבלת חדר לבד?
בלידה של הבן של אילתרו לי מקום בחדר של 3 וזה היה זוועת עולם , לא מסוגלת לחשוב על כזו סיטואציה שוב ועוד עם 2 .
שאלה שאולי תראה לכן קצת מוזרה ..אני עתידה ללדת כל יום,רציתי לשאול אם מישהי יודעת אם במחלקה באיכילוב לצורך העניין בחורה שילדה תאומים ורוצה ביות מצא מקבלת חדר לבד?
בלידה של הבן של אילתרו לי מקום בחדר של 3 וזה היה זוועת עולם , לא מסוגלת לחשוב על כזו סיטואציה שוב ועוד עם 2 .