ביונסה שחררה שיר חדש - "FORMATION" !

Vulnicura

New member
ביונסה שחררה שיר חדש - "FORMATION" !

ביונסה שחחרה שיר + קליפ חדשים!
בין הקליפים היותר טובים שלה אם לא הכי טוב. (הוא מתחרה עם MINE בסלפ-טייטלד לטעמי).
הוא ניתן להורדה בחינם דרך טיידל :
http://beyonce.tidal.com

צריך מייל, שם ושם משפחה כמו ההורדה לANTI. תהנו


 

A Lizard State

New member
אוקיי. זה אמיץ ביותר מצידה.

הקליפ מטורף, באמת רמה כזאת גבוהה מקליפ לא ראיתי ממנה בחיים, ובכלל לדעתי אם עם היה אפשר להגיד שהקליפים שלה שטוחים וגרועים - היא התעלתה על עצמה כבר באלבום הקודם מהבחינה הזאת לגמרי.
אני מאוד אוהב את השיר, מודה שקצת קשה לי לעכל אותו וזה הזוי כי אני הכי אוהב שירים כאלה, אבל אני בטוח שעוד הוא יגדל עלי.
 

Ultraviolence

New member
מ ע ו ל ה. הקליפ קצת יותר, פשוט היסטרי


הוא נשמע הרבה יותר מופשט בלי הקליפ. אין ספק שיש פה עניין של ''full package'' - הקליפ והשיר שמתחברים ביחד, אפשר לומר את זה גם על הרבה מתוך פרויקט self-titled.
אוהב את הלוקיישנים, הצילום, האאוטפיטים שלה (רובם), את הרעיון, את המילים ה''שחורות'', ההפקה העדכנית שממשיכה את הכיוון של 7/11 המרים. זה פשוט מעולה.
עדיין סולד ממנה אבל כנראה שקווין בי התחילה להבין עם הזמן שהעולם יתלהב מכל פיפס שתוציא, אז היא כבר פחות מתאמצת להתחבב על כל הקהלים ולהיות פוליטיקלי קורקט כל הזמן. מי לייק.
 

Music Man XD

New member
לדעתי

זה פשוט גדול.
אתמול כששמעתי לראשונה וצפיתי בקליפ, הלסת שלי הייתה פעורה, ממש פיזית, למשך שניות ארוכות.
&nbsp
יש פה אמירה נוקבת. והיא הופכת לנוקבת עוד יותר, כי היא לא באה מאיזה זמרת ליגה ג', מראפר מקומי, היא אפילו לא באה מקנדריק למאר הפעם - היא באה ממותג הפופ הכי גדול בעולם, והכי "ממלכתי" בעולם בערך. חברה, אימפריה מסחרית. היא פשוט עומדת על ניידת משטרה שתובעת בהריסות של הוריקן קתרינה(!), ובלי לחשוב פעמיים - סוגרת את כל החשבונות. אמרתם שהיא מלבינה את העור, שהיא מגהצת את השיער של הבת שלה מבושה, שהיא שליחה של השטן, נכנסתם לה לווריד - ובמקום לשלוח צוות PR להגיב על כל שטות כזו - כל החשבונות נסגרים ברצועת טראפ משוגעת ואדירה.
&nbsp
ומעבר לסגירת החשבונות האישית, זו אמירה חשובה מאין כמותה במחאת ה-Black Lives Matter. יש כאן ביקורת על גזענות ויחס מפלה כלפי הקהילה האפרו אמריקנית בכמה מובנים שונים (מראה חיצוני, אלימות ממוסדת ומשטרתית, מראה חיצוני, תרבות). זה שיר שחור, בלי להתבייש בזה. הקליפ והשיר רצופים באמירות וברמזים, והמסר כאן מאוד ברור. ולכל מי שפקפק ב-Blackness של ביונסה כל השנים האלה, הנה התשובה שלהם. מחווה ושיר הלל ל-Black Culture בכלל, לדרום ארה"ב ול-NOLA בפרט. זה בא לידי ביטוי בלבוש, בסט, במילים, בסאונד, בתסרוקות - בכל פרט ופרט. הייתה כאן מחשבה והשקעה בכל פיפס.
&nbsp
העובדה שהיא הולכת לעמוד על בימת הסופרבול, האירוע הכי אמריקני שיש, ולשיר את המילים האלה, כן, גם אם אנחנו "כבר ב-2016" - היא אדירה. זה יהיה רגע אמיץ וחשוב, ועוד אבן דרך בהפיכתה של ביונסה לאגדה (בתקווה שזה יילך טוב כמובן! מחזיק אצבעות)
 

DAN1EL

New member
מחאת השחורים ממש לא הפסיקה להיות רלוונטית לאמריקה

ב-2016, וכנראה גם לא ב-2026 (אני יודע שזה לא מה שאמרת, אני רק מחזק את דבריך).
 

Music Man XD

New member
בהחלט, מסכים.

לאמריקה ההו כה מתקדמת יש עוד המון מה ללמוד.
 

ערן1987

New member
זה בהחלט טוב ושונה

זה לא להיט מיינסטרים טיפוסי בשום צורה, הצליל של הקפיץ ההוא לא יעבוד עבור כל אחד, לטובה ולרעה. זה שיר שבהתחלה הרגשתי שהוא פ'סדר כזה, אבל כבר באמצע השיר נתפס לי באוזן. הוא לא וואו, הוא לא מטורף, אבל הוא כן עובד.
&nbsp
והקליפ? יפה מאוד ויזואלית, זורם, מוצלח ועושה ת'עבודה. הקליפ הכי טוב שלה? לא חושב. אין בו איזה סיפור, הוא לא מנסה להעביר איזשהו מסר (לפחות לא כזה שעליתי עליו) אלא סתם קטעים מצולמים של ביונסה עושה דברים - אבל אחלה של דבר.
 

Vulnicura

New member
אני לא מבין איך פספסת את המסר...

תקרא הודעה / שתיים מעלייך. זה אולי והשיר והקליפ הכי פוליטיים שלה והיא פשוט דופקת חשבון לכל מה שאמרו עליה ועל כל מי שאמר עליה שהיא מלבינה אור, הצטרפה לכת השטן , או מחליקה את השיער של הבת שלה מרוב בושה. כתוב בקליפ בענק על הקיר "Stop Shooting us"... אני חושב שהרמז דיי מובן חחח תנסה להסתכל על השיר ועל הקליפ כעל יותר משיר כיפי וקליפ יפה, גם אם הם סמויים קיימים מסרים חזקים ואמירות מאוד חזקות בקליפ וכמו שרשמו מעליי גם אני כשצפיתי בקליפ בפעם הראשונה הייתי עם פה פעור. עוד פעם, בתגובות למעלה גם פירטו איפה בקליפ מראים את זה ושות' אז לחזור על זה יהיה מיותר:)
 

ערן1987

New member
אני אגיד לך איך פיספסתי

אני עם שפעת כבר שבוע חחח
אני אאוט לגמרי חח.. אח"כ קראתי את השרשור ולא היה לי כוח לתקן את עצמי
 

ערן1987

New member
חח תודה, כבר החלמתי כמעט לגמרי

קצת ליחה, נזלת באף ושיעולים קטנים.. אבל כמעט והחלמתי לגמרי חח
 

DAN1EL

New member
הדבר הראשון שעבר לי בראש הוא כמובן פוליטיקה.

בינתיים זה השיר הפוליטי הכי חשוב של 2016, שרק התחילה.
אני לא הולך לקחת את זה ממנה.
היא לגמרי מרימה כאן את הכפפה שזרק קנדריק למאר ב-2015 וממשיכה להצעיד בגאווה את מחאת השחורים, הכה חשובה.
זה השיר ה"שחור" החשוב הראשון של 2016, שכבר התחילה בסימן שחור עם מחאת השחורים באוסקר (שמצביעה לדעתי על בעיה הרבה יותר מהותית מ"אין מועמדים שחורים השנה באוסקר" - הלו? כמה במאים שחורים אתם מכירים? כמה כוכבי קולנוע שחורים אתם מכירים? ולמה בדיוק אתם לא מכירים הרבה כאלה? למה כתבי הקודש של החילוניות הנאורה, שאתם כל כך מתגאים להיות חלק ממנה, כמו Vogue ושאר מגזיני האופנה היוקרתיים, מתחילים לתת רק לאחרונה שערים לנשים שהן לא לבנות? למה? - הגזענות החילונית-אמריקאית-מערבית היא שורשית ועמוקה הרבה יותר ממה שאנשים חושבים, וישנה עוד לא מעט עבודה שצריכה להיעשות לפני שבכלל נתחיל לפרוץ את כל המחסומים שהיא הציבה בפני כל מי שהוא לא - במהותו ובשורשיו - חילוני-אמריקאי-מערבי-לבן).
&nbsp
הקליפ עצמו?
נו, זה לא Alright של קנדריק, ואין לו את העוצמות של הקליפים הפוליטיים של M.I.A.
הוא בסדר בעיניי.
&nbsp
השיר עצמו?
מגניב כזה. הביט זורם מאוד אבל לא מחדש הרבה.
מאוד 2015. אין פה בשורה חדשה ל-2016 בינתיים, ולא בטוח שצריכה להיות.
אני איהנה לשמוע את זה בינתיים, וימים יגידו אם זה יתפוס אצלי מספיק ויהפוך לאחד משירי השנה שלי או לא. נראה.
 

Music Man XD

New member
הפסקה הראשונה


קנדריק מעביר ב-To Pimp A Butterly ביקורת מאוד מורכבת ונוקבת כמו שאף אחד אחר לא עשה.
&nbsp
השיר באמת לא מחדש, אבל אני באמת חושב שהוא מצוין.
 
למעלה