אברם מהמכולת
New member
ביול + חיים
הבנתי שבמשכנתא ביול הוא כ 0.4% מערך המשכנתא. 1. על מה בכלל לוקחים כסף ??? 2. הבנתי שבינואר אמור להתבטל, אמת ? 3. האם אמורים להתבטל עמלות נוספות ב 2005 ? 4. אם יש לי ביטוח חיים במקום העבודה, עדיין אצטרך לעשות ביטוח חיים לטובת משכנתא ?\ 5. האם את המו"מ על ריבית המשכנתא עושים לפני שיש לי חוזה קניה ביד, או אחרי ? תודה !
הבנתי שבמשכנתא ביול הוא כ 0.4% מערך המשכנתא. 1. על מה בכלל לוקחים כסף ??? 2. הבנתי שבינואר אמור להתבטל, אמת ? 3. האם אמורים להתבטל עמלות נוספות ב 2005 ? 4. אם יש לי ביטוח חיים במקום העבודה, עדיין אצטרך לעשות ביטוח חיים לטובת משכנתא ?\ 5. האם את המו"מ על ריבית המשכנתא עושים לפני שיש לי חוזה קניה ביד, או אחרי ? תודה !