ביוב ראשי בשטח הקוטג' שלנו

ביוב ראשי בשטח הקוטג' שלנו

שלום קיבלנו את החוזה ויש בו סעיף הנוגע לצערנו לשטח שבו אמור להיבנות הקוטג' שלנו , מה המשמעות המדויקת ? אני כבר לא רוצה לרכוש את הבית הזה ...
6.7 בעקבות חלוקת המגרשים ולצורך מתן פתרון ביוב לחלקות פנימיות שנוצרו עקב החלוקה החדשה , נדרש התאגיד להעביר קו ביוב ציבורי בתחומם של חלק מהמגרשים. בתחומי המגרשים ו/או החניות יועבר קו ביוב ציבורי השייך למי שבע תאגיד אזורי למים ולביוב בע"מ (להלן-"התאגיד") שיתוחזק על ידי מי שבע והרוכש מתחייב בהתחייבות בלתי חוזרת לאפשר למי שבע גישה לקו הציבורי וביצוע כל מחוייבותיה עפ"י דין. 7.2 ידוע לרוכש, כי תירשם זיקת הנאה לטובת תאגיד מי שבע במגרשים מס' ... וכי עוברת תשתית ביוב ציבורית אשר בבעלותו ואחריותו של תאגיד מי שבע אזורי למים ולביוב בע"מ (להלן-"התאגיד"), וזאת בהתאם לתשריט המצ"ב כחלק בלתי נפרד מהסכם המכר. כמו כן, הרוכש מתחייב לאפשר לתאגיד מי שבע ו/או מי מטעמו זיקת הנאה ומתן מעבר חופשי למגרשים לצורך ביצוע תשתיות ו/או תחזוקה ו/או ביצוע כל פעולה לה יידרש התאגיד לצורך ביצוע חובותיו לרבות השבת המצב לקדמותו.
תודה
 
עוד

אנחנו מרגישים שנגרם לנו עוול , מכרנו את הבית בידיעה שאנו קונים את הבית הזה , אם היו אומרים לנו מההתחלה שזה נכס עם הנאת זיקה , לא היינו מוכרים את הבית . כבר 4 חודשים שאנו בידיעה שיש לנו בית , עכשיו בעוד 3 חודשים אנחנו צריכים לפנות את הבית שלנו וללכת לשכירות עד שנמצא בית אחר .
האם יש כאן עילה לתביעה ?
 
קו ביוב

המשמעות היא שתאגיד הביוב העירוני יעביר קו ביוב בתחומם של חלק מהמגרשים ותתאפשר לתאגיד גישה לטובת ביצוע פעולות תחזוקה.
 
למעלה