ביגל - מה העניינים?

שיגריס

New member
ביגל - מה העניינים?

איך היה בקורס היום? לקחת דברים הביתה או חילקתם לאורחים במלון? ניר יושב וקורא אז לא אכפת לו שאני בפורום (כי הוא נשאר בבית מחר ללמוד).
 

beagle

New member
הפעם לקחתי הביתה...

פאי לימון פיגוזי!!!! וקרנץ. והמון שנקים עם שוקו-צ´יפס או עם קינמון. מה בדיוק ניר לומד?
 

שיגריס

New member
ניר...

לומד איך לעשות ספונג´ה עם שני דליים: האחד עם מים וסבון והשני רק מים. וברצינות - לומד (עוד סמסטר מסיים) הנדסת מחשבים ואלקטרוניקה (בטכניון)
 

ששק

New member
בייגל ושיגריס לילה טוב...

ומה שלומכן הערב? מקווה שהכל טוב, שיגריס, ראיתי את המייל נראה לי שאת צודקת... גם אני לא מצאתי....
 

beagle

New member
אני מצאתי.

סתם, כדי להרגיש שייכת... ערב טוב גם לך
 

beagle

New member
ששק!!! ששק!!! את רואה!!!!

זה בכלל לא היה קשור אליו, והוא התחיל!!!! במו פיו הוא הכשיל את עצמו, הסורר...
 

שיגריס

New member
מכירה את המערכון של החמישיה:

וברוסיה מצצת עבודה? הם רוצים שהוא יתגייר לצבא ! הוא לא בריא ! למה הוא צריך להתנצר על זה? הם אומרים שאם הוא לא יתגייר לצבא הוא לא יתאסלם בארץ? שלא יתפללו אם ימצצו אותנו באמריקה !
 

שיגריס

New member
ששק, הלורד שיבש לך את ההודעה

כדי שלא תדעי מה הוא עשה ותרתקי אותו...
 
למעלה