בטח אין PO אפ'חד עכשיו

כן

גם הצעתי לאישתי לקיים מצוות מיד אחרי החג כמובן שהיא שלחה אותי לבנות סוכה והלכה לישון
 

מאוהב ברעיון

Well-known member
אני אמרתי לאשתי

שזו מצווה לתקוע יתד מיד בצאת הצום... אמרה לי שעם יתד כמו שלי שום דבר לא יחזיק מעמד..
 
גמני כאן

בטח אתם חורפים ולי יש נידנודי שינה לפחות אני מרגישה הרבה הרבה יותר טוב עכשי.ו
 
סיכות של שדכן :)

ההיתי אומרת שלבורא עולם יש נטייה מוזרה לבדוק אם הוא רוצה בי על ידו לפחות פעם בשנה.. מסתבר שגם השנה הוא בחר להשאיר אותי כאן...
 

מאוהב ברעיון

Well-known member
אני מתפלא עלייך, בתור צדיקה ידועה

איך לא דאגת שייתקעו לך יתד או לפחות היית תוקעת בעצמך...? ידוע הרי במקורותינו שזו מצווה גדולה. את בונה סוכה בכלל?
 
למעלה