בטחון עצמי ודחיה-

Bassman

New member
בטחון עצמי ודחיה-

אז הייתי במסיבה היום. היה מעולה. כמובן שלא יכולתי סתם לרקוד ולהנות אלא גם ניצלתי את הזמן למחקר אנתרופולוגי קצר. אז ככה- ראיתי בחורה, מישהי שאני אפילו מכיר, נראית לא רע ואפילו די טוב, רוקדת לה בשיא החופשיות עם כל זכר שעמד לידה, מפלרטטת בלי סוף, נותנת את כל הסימנים, ואז בסוף, שכל אחד מהגברים האלה הצליח להכריח את עצמו לבקש מספר טלפון, היא דחתה אותו. לא בבוטות או משהו. גרמה לבחור להתחנן ובכל זאת סירבה. עכשיו התחלתי לחשוב על זה (זה היה בערך בבחור החמישי שהיא עשתה לו את זה ועם "החדר האנטימי שלי" ברקע), והגעתי למסקנה שנשמעת לי מגוחכת. הבחורה הזו מוכנה להתחיל עם כל דבר רק כדי להרגיש יותר טוב עם עצמה. גם אם הבחור מולה יהיה בנאדם רגיל, לא מיוחד, ואפילו קצת בעעעע, לא יהיה לה איכפת כל עוד היא תקבל את המנה הזו של להרגיש טוב עם עצמה. הרבה אנשים יקראו לבחורה כזו טיזרית או משהו בסגנון, אפילו ביצ'ית. הקטע שכדי להיות טיזרית/ביצ'ית צריך בטחון עצמי (צריך בטחון עצמי?) מסויים. פרדוקס? אולי. יכול להיות גם שהבחורה פשוט לא מבינה מה היא עושה. טוב... אלו תהיותיי אתם יותר ממוזמנים להגיד לי שאני טועה לחלוטין. ארבל.
 

Krishi

New member
האמת היא שקשה לדעת רק מזה

יכול להיות שזה המשחק שלה פשוט.. כמו שיש גברים שישכבו עם למעלה מ-150 נשים (
) יש נשים שפשוט אוהבות להיות טיזריות, למשוך את הגבר, אבל בסוף לדחות אותו. ויכול להיות שהיא באמת עושה את זה בשביל הביטחון העצמי.. ויכול להיות כי בכלל שיש לה חבר.. ויכול להיות שהיא לא רצתה ספציפית במסיבה הזאת לצאת אחרי שלכל הגברים יש את הטלפון שלה.. ויכול להיות שהיא לא רוצה שום קשר כרגע (ביןאם רומנטי או מיני או שניהם) ויכול להיותש היא מפחדת מזין.. בקיצור.... כל כך הרבה אפשרויות.. חחח..
 

ToryMaster

New member
אני לא אגיד שאתה טועה לגמרי

אבל אני כן מוכנה לומר שלדעתי ולטעמי, זה לאו דווקא בכוונה, וזה בטוח לא שטוח וחד משמעי כמו שזה הוצג כאן. אני תפסתי את עצמי מפלרטטת עם כמה וכמה אנשים בחיי, ורק בדיעבד הבנתי שזה מה שעשיתי [או שהם התחילו איתי בקצת יותר בוטות ופתאום הבנתי]. האמת שקשה לדעת בלי לנכוח שם, אבל למה בדיוק לפלרטט עם מישהו זה לגרום לו להתחנן?
 

הרדיו

New member
יכול להיות.

בהחלט יכול להיות שזה מה שגורם לה להרגיש טוב. אבל יש מצב שהיא פשוט באה לרקוד, להנות, להסחף עם הקצב, בלי לעשות את החשבון הזה של מי יתחיל איתה מי לא. יכול להיות שהיא סתם נהנתה וזרמה וזה פשוט משך אליה קהל גברים
.
 

bitch style

New member
תכלס..

זה יכול להיות מיליון דברים.. ממה שאני חושבת זה שהיא פשוט רקדה ואנשים באו אליה, רקדו איתה, בכיף למה לא? אבל זה לא אומר שהיא רוצה משהו.. היא סתם רוקדת.. נהנית.. אולי קצת מעלה לעצמה תבטחון.. אבל לתת מספר למישהו שלא מוצא חן בעיניה ואז יחפור לה בטלפון- כי הרי היא לא תצא איתו.. בשביל מה? שיקבל תביאוס בטלפון.. חח חבל.. אה ויש מצב אולי קטן שהיא הייתה שיכורה..
 
למעלה