בטוב וברע?

בטוב וברע? ../images/Emo14.gif

למה אצלנו זה לא עובד ככה? נפרדנו לפני כמה חודשים אחרי קשר של קרוב לשנתיים גרנו יחד אחרי הפרידה בחלטנו להמשיך יחד אך לגור בנפרד אני מודה - אני לא בדיוק מלאך בזמן האחרון אין לי מושג מאיפה נחת עלי דיכאון שלא עובר, היסטריות, מצבי רוח משתנים.. אבל - אני תמיד מתנצלת ותמיד מנסה לפצות.. לא טוב לי ככה - אבל נראה שנסיונותיו של הרופא שלי לעזור לי - דיי כושלים.. אני מרגישה שפן ניסיונות שלו.. והניסיונות האלה עולים לי ביוקר. אבל הייתי מצפה ממישהו שטוען שאוהב אותי לקצת הבנה.. קצת סלחנות.. במקום זה הוא כועס ומתעצבן עלי.. גם לפני כמה חודשים כהוחלט על פרידה זה היה מסיבות של "רע".. לאן כל הטוב נעלם? איפה האהבה הזאת? לרגע אל תחשבו שהוא מושלם.. יש לו לא מעט דברים.. אבל אני אוהבת אותו וסולחת לכל מה שהוא עושה.. אני פשוט מרגישה שכשרע לי הוא עושה את הכל יותר גרוע במקום לתת לי יד ולתמוך... ואני פשוט לא מסוגלת לשים לזה סוף.. לא כי אני רגילה לא כי אני מתפשרת כי אני פשוט אוהבת! אהבה ללא תנאים.. אהבה בלי גבולות..
 

טל קר

New member
יש לי בעיה עם אהבה ללא תנאי

אם אוהבים אותי לא משנה מה אני אעשה, אני מרגישה שזו בכלל לא אהבה אלי, כי היא לא משתנה בהתאם אלי ולא מותאמת אלי. אז אולי משפחה לא בוחרים, אבל עם בני זוג וחברים בהחלט אני מקווה שיש לי אהבה עם גבולות ועם תנאים, אהבה שלוקחת אותם בחשבון, לא נמצאת שם לא משנה מה. שנית, אמרת מצד אחד שנפרדתם, ומצד שני יש לך דכאון ומצבי רוח, אולי יש קשר בין התערערות הקשר למצב? גם אם לא ליצירה שלו, אז להגברה שלו? לעזוב מגורים משותפים זה סוג של אובדן (של תקווה, של הרגל, של יציבות וכד'). יש כאלו שלא שורדים בטוב וברע, כפי שכתבת בכותרת, אלא בטוב ובטוב. כל עוד היית בחורה כיפית -סבבה, כשהתחילו לך בעיות - הוא לא מצליח להתמודד עם מה שגם הוא רואה כאובדן (של הבחורה הכיפית, של הימים הטובים, של היציבות וכד'). בכל מקרה בדכאון דברים צבועים בשחור, שחור כהה יותר מאשר אם רואים אותם ללא דכאון. אולי לשתף אותו במה שעובר עליך ולפתוח דברים על השולחן יעזור לו להתמודד (בין אם הוא כועס בגלל שלדעתו את 'מתחלה' או 'עושה לו דווקא' כי הוא לא מבין את הדכאון ובין אם הכעס הוא המרה של התסכול או תחושת האובדן לאור השינוי במערכת היחסים ביניכם). השאלה היא עד כמה הקשר שלכם חזק, והאם הוא יכול לעמוד בשינויי הסטטוס האלה ביניכם.
 

s h i r k u s h

New member
הוא מודע להרגשה שלך?

אולי שווה שתשבו ותשוחחו על כך? יכול להיות שהוא אינו מודע להרגשה שלך שהוא לא תומך בך.
 

ליאן.

New member
אולי הגיע הזמן ל ה ת ע ו ר ר ..

זה נחמד שאת אוהבת אותו, אבל את צריכה לאהוב את עצמך יותר. הוא לא תומך בך? שילך לעזאזל!! את היחידה שאחראית לגורלך ונרדמת בשמירה.. לא הרופא יעזור, לא החבר יעזור, רק את תעזרי לעצמך. השליטה היא בידייך. תחליטי שאת רוצה להרגיש טוב, ות-ג-ר-מ-י לזה לקרות. מי שלא תורם לך להרגשה טובה, חד משמעית - אין לו מקום בחייך!! אני בטוחה שאין לך את האנרגיות כרגע להשקעה בקשר או במצבי הרוח של החבר. ולכן עלייך להתמקד כעת אך ורק בעצמך ובהחלמתך. כדאי שתתחילי לעשות סדר בחיים שלך ולהחזיר לעצמך את השליטה בהם.
 

p a t h o s

New member
ל

הוא לא מרגיש שיש בו כח להלחם בעצמו ולנסות לבא אלייך מהאהבה שבו . הוא עייף מזה והוא לא מספיק חזק בעצמו בשביל זה . לא משנה כמה הוא חזק בדברים אחרים בו . קשה להקשיב ולגלות סלחנות כשאתה כועס ובא מעמדה של מתגונן ואשם .
 
תודה לכולם!

אכן - הוא עייף הוא טועם שהוא אוהב. גם אם אני לפעמים לא רואה את זה ואני אכן לא רואה! וגם לא מרגישה! אהבתי את מה שכתבתם לגבי אהבה ללא תנאים יש בזה המון חומר למחשבה! לפעמים לא צריך לשמוע עיצות.. לפעמים מספיק לשפוך את הלב ויש מי שמקשיב. הלוואי והוא יכל להיות האוזן הקשבת שלי אולי הגיע הזמן להשלים עם העובדה שהוא לעולם לא יהיה ולמצוא לעצמי אוזן קשבת במקום אחר?
 

foofoo77

New member
כל מה שנגיד לך לא יעזור

ההחלטה צריכה לבוא מתוכך ואם את לא רוצה להחליט ולנקוט עמדה כלום לא יזוז . הכל תלוי רק בך עכשיו ואת זו שצריכה לעשות את הצעד . בהצלחה לך .
 
בכאב רב..

אבל עושים את זה.. נפרדנו היה ניתוק מוחלט ובסוף החלטנו שזה לא מה שאנחנו רוצים אז חזרנו אבל לא למגורים משותפים משהו מעין ביחד אבל לחוד..
 
אם הוא לא מרגיש ככה

זה לא זה - כואב !!! / אבל זה לא זה \ קרה לי פעם אני יודע כמה זה כואב . . . .
 
למעלה