בטא

mevugeret1975

New member
לא 14

21 יום מאוביטרל (אוביטרל היה בערב של יום 11). וזה משגע אותי. 32 יום מתחילת מחזור :(.
 
מאחלת לך שתופתעי


וליתר בטחון מבקשת כבר את התור שלך למרפאה של בר-חוה
 

mevugeret1975

New member
תודה רבה לך


למרות שאני כבר לא מאמינה במשהו טוב אחרי כל מה שקראתי באינטרנט

אגב, התור לאלדר היה ממש קרוב-ב 6 ליני.
 
למעלה