בטא
היי לכולן,
ביום ראשון 06.05.2018 הוחזרו 2 מוקפאים בני 5 יום. אחד בלסטוציסט והשני עם 8 תאים
עשיתי בטא ביום רביעי 16.05 בטא 9.
יום חמישי 17.05 בטא 17
היום 21.05 בטא 92
הרופא אומר שהוא לא אופטימי.
ואני כבר לא יודעת מה לחשוב, מה לעשות. אני מבואסת לגמרי.
ממש עצוב לי. אין לי מושג מה אני מצפה כרגע, אוףףףף
היי לכולן,
ביום ראשון 06.05.2018 הוחזרו 2 מוקפאים בני 5 יום. אחד בלסטוציסט והשני עם 8 תאים
עשיתי בטא ביום רביעי 16.05 בטא 9.
יום חמישי 17.05 בטא 17
היום 21.05 בטא 92
הרופא אומר שהוא לא אופטימי.
ואני כבר לא יודעת מה לחשוב, מה לעשות. אני מבואסת לגמרי.
ממש עצוב לי. אין לי מושג מה אני מצפה כרגע, אוףףףף