בחצי היום בניגוד לימי ראשון (שלא אהובים עלי בלשון המעטה) היום הזה עובר מהר דפקא. סתם, רציתי שתדעו.
ע עוגיייייייייה New member 11/7/04 #1 בחצי היום בניגוד לימי ראשון (שלא אהובים עלי בלשון המעטה) היום הזה עובר מהר דפקא. סתם, רציתי שתדעו.