בחירת רמקולים ומגבר המשך......

בחירת רמקולים ומגבר המשך......

שלום לכולם, נראה לי שהגעתי למנוחה ולנחלה, היום שמעתי שילוב של רמקולים MISSION M35 בשילוב עם מגבר של cambridgeaudio דגם AZUR 640 לפני שאני מקבל החלטה סופית בבחירה שלי ולפני שאני מאבד את השפיות בחיפוש אחר רמקולים, הייתי מאוד רוצה לדעת מה אתם אומרים על השילוב הנ"ל. שלטעמי לפחות נשמע מצויין במסגרת התקציב שלי. תודה וחג שמח לכולם.
 

דרור א

New member
אם לך זה נישמע טוב...

וזה בגבול התקציב שלך אז לך על זה. הרי אין לדבר הזה סוף , שלא לדבר על כסף. את המישן הללו שמעתי במספר הזדמנויות והוא בהחלט רמקול חביב. לגבי ההגברה (אתה הולך על מגבר משולב ? 640A ?) יש בוודאי עשרות שילובים , אבל בסופו של תהליך רק אתה תחליט , וכמו שכתבת כאן .."לטעמך" אז לדעתי בשלב הזה, הסתיים החיפוש. דרור.
 

yairf

New member
עכשיו כשאתה יודע מה המגבלות שלך

מכתיבות לך, תבדוק מה יש בשוק היד השניה. אתה עשוי להיות מופתע.
 

oronab

New member
אני בהחלט מסכים

אפשר למצוא דברים מדהימים במחירים מדהימים בשוק היד השניה הכל עניין של סבלנות
 

oronab

New member
mission

הרמקולים של מישן הם בהחלט בחירה טובה אני אישית מאוד אוהב אותם
 

knappertsbusch

New member
תן צ'אנס ליד שנייה

ותראה מה אתה יכול להשיג באותו מחיר, יד שנייה, ואפילו MISSION. אגב, לכמה מהדגמים של החברה הזו יש נטייה ל"חתימת צליל" אופיינית, שחלק אוהבים וחלק לא. אני מהצד האוהב.
 
מס' "בעיות" עם יד שניה

שירות ואחריות, האם במוצרי יד שניה היבואן מחוייב לתת שירות ואחריות כמו למוצר חדש? מנסיוני יבואנים לא ממש ששים לתת אחריות ללקוחות פרטיים, אלא למפיצים שלהם. במסגרת החיפושים שלי עברתי במס' לא קטן של חנויות הטרדתי מוכרים בלי סוף למה להתנהג בצורה כה מכוערת? זה כמו לבדוק מוצר בחנות על מנת להתרשם ממנו ואז ללכת ולקנות אותו ברשת במחיר נמוך יותר. תשלומים, כאשר קונים מאדם פרטי לא קיימת מן הסתם האפשרות לשלם את המוצר בתשלומים מה שמכביד מאוד על סכום הקניה.
 
יש חברות שהאחריות עוברת .......

ללקוח אחר. זה נכון שאתה צריך לשלם במזומן! אבל התמורה שאתה מקבל....שווה.
 

דרור א

New member
דווקא מעיון בלוחות הפורום...

נימצאות שם כמה מערכות די דומות למערכת שנעמה לאוזניך. (כמו אותה מערכת הגברת של קימברידג ורמקולים טובים יותר לדעתי) כרגע יש לך את הסכום העליון לתקציבך , שווה לבדוק באמת את האופציה של יד שניה. היו בידך 2 אופציות : א. לחסוך כסף רב (בין 30 ל 50 אחוז מהתקציב שלך) על אותה מערכת/מערכת דומה . ב. לשדרג את איכות המערכת באותו מחיר/תקציב. בסופו של דבר אתה זה שתחליט , אבל עדיין שווה לדעתי בדיקה. לגבי אמצעי תשלום, הלוואה של 10000 שקל מהבנק לעיתים זולה וגמישה יותר מפריסת תשלומים באמצעות כרטיס אשראי. בכול מקרה, תתחדש, דרור.
 
בפריסת תשלומים

בחנות אין ריבית כך שלא יכול להיות שבבנק יתנו תנאים טובים יותר.....
 

דרור א

New member
חלומות באספמיה @@

האמן לי שלא רק שיש ריבית הם גם מגלים עליך את העמלה שגובה מהם חברת כרטיסי האשראי. נפנף בכסף מזומן (שטרות) בפני המוכר ותראה איך לפתע המחיר יורד עד כדי 10 אחוז (החישוב מתבסס בדרך כלל על 0.5 אחוז עבור כול חודש/תשלום + 3-4 אחוז עמלה לחברת האשראי). אחי איפה אתה חי !?!?! דרור.
 
על פי דברי המוכר בחנות

המחיר לחבילה שאני רוצה היה X שאלתי אותו מה המחיר למזומן הוא עדיין אמר X כך שמבחינתי במקרה הזה אין ריבית על תשלומים. יכול מאוד להיות שאם אבוא עם שטרות כסף המחיר ירד אבל כרגע זו השערה בלבד
 

רון ו

New member
זו אכן השערה

אם לחנות אין בעיית נזילות או הלוואות בבנק, כמה ריבית יקבל על הסכום שתשלם לו במזומן? 2 אחוז זו ממש מציאה... זה ישמע אבסורד, אבל עסק שלא חנוק בהלוואות יכול להרויח ולהצליח יותר. הרשתות הגדולות מזמן לא נותנות הנחה על מזומן ופורשות לתשלומים בנדיבות - גם כדי שתקנה יותר!
 

YanivZX6R

New member
זה לא קשור

זה לא קשור לריבית שבית העסק יקבל על המזומן זה קשור לריבית שהוא ישלם לחברת האשראי על העסקה שלך.
 

YanivZX6R

New member
לא מדוייק לחלוטין.

זה תלוי בכמות העסקאות שמעביר בית העסק. (כל בית עסק עם החוזה שלו) זה יכול להיות קטן מ3 אחוז לעסקה וזה יכול להיות גדול מ8 אחוז לעסקה.
 

Sanchez

Member
8% לעיסקה ? מה אנחנו בשנות השמונים ? אני לא מכיר עסק שמשלם 8%. אם יש כזה, הוא פראייר שעובד עם חברת האשראי. עסק בינוני משלם היום גג 2.5% לא צריך להיות קוסמוס כדי לקבל גם פחות מ 2%.
 
למעלה