בחירת צבעים

oritt3

New member
בחירת צבעים

איך אתם בןחרים את הצבעים? תוך כדי עבודה או מתכננים מראש את הצבעוניות? האם בחירת הצבעוניות קשורה גם אצלכם במצב רוח שלכם באותה העת כמו שקורה איתי?
ועוד שאלה שאלתית: מה אתם מעדיפים שימוש בזכוכיות אטומות או שימוש בשקופות? מה יותר יפה בעיניכם? האם בחרוזים ניתן לשלב זכוכיות שקופות ואטומות?
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
צבעים וטיפני

כמובן שטיפני תכנן את הצבעים מראש, אך כאשר מניחים את העבודה במקומה הקבוע, חלים שינויים לא צפויים בכמות וזוית האור. טיפני לא התבייש להוסיף לעבודתו עוד שכבת זכוכית על קטע שלא נתן לו את האפקט המצופה [תרתי משמע] ולפעמים הוסיף עוד ועוד. חלונות טיפני יכולות להגיע לעובי של חמישה סנטימטר ויותר בשל התוספות שהוא הוסיף.
 

oritt3

New member
אמנון

בנושא בחירת הצבעוניות פחות מעניין אותי טיפאני אלא התכוונתי לכל אחד ואחד פה.. איך הוא/היא מגיע/ה לבחירת הצבעוניות.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
צבעים

הפתרון שלי להציב חרוז בדמיוני, ולהתחיל לקשט אותו עם הצבעים, יש אפשרות ליצר במח מתקן מחליף צבעים, עכשיו קחי חרוז שלך ונסי בעצימת עניים להחליף את הגוון הבסיסי בגוון אחר,אם הצלחת אז את מסודרת.
 

mikirosen

New member
בחירת צבעים

מאחר וכרגע אני מיעד את החרוזים לצמידים ומחרוזות ואני מעניק אותם כמתנה , אני מתענין לטעם נשוא המתנה. את הבחירה של הצבעים אני בוחר בסיוע אישתי. אני אוהב להשתמש באטומים ובחצי שקופים כי חצי השקופים נותנים תחושה של שקיפות ומסה נמוכה החרוז לא נראה דחוס.אבל אני התרשמתי שחיבור חצי שקוף ואטום מפריע לקונטרסט בין הגוונים וצריך להתחשב בזה אם מקשטים את החרוז. כל הכתוב לעיל הוא כמובן על סמך נסיוני הקצר יחסית.
 

michal_sil

New member
אני בוחרת צבעים לפי מצב הרוח

וגם מהתבוננות באביזרי אופנה, פרחים, בגדים, רהיטים וכיוצ'.. בחרוזים יש שילוב של זכוכיות אטומות, שקופות וחצי שקופות. בעבר השתמשתי יותר בצבע בסיס אטום. היום מתאים לי יותר בסיס שקוף- אולי בגלל המחמאה הנפוצה לחרוזים: "איזה יופי של חרוזי פימו.."
 

oritt3

New member
בעניין צבעים

שמתי לה שאנשים מתרגשים מעבודות בגווני כחול עדין-ירקרק יש כניראה משהו מרגיע בצבעים האלה שמחלחל לצופה. הרגשתי שצבעים חמים של אדום כתום עזים לפעמים מעוררים אי נוחות אצל הצופה, ואולי צריך להשתמש בצבעים האלה בשביל לעורר מעורבות רגשית של הצופה ולאו דווקא רוגע אצלו.
 
למעלה